Je neemt een laptopcooler die werkt op een USB aansluiting, steekt die USB in de USB poort van de bbox2 (die aan de zijkant) of de USB poort van de Sagem (achteraan), klaar
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Code: Selecteer alles
Wegens het gigantische succes van ons Belgacom Internet Overal aanbod, is er momenteel vertraging bij het verwerken van onze online bestellingen. Wij doen al het mogelijke om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen, en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Ah ok ik had het niet gevonden op de site, misschien een mailtje naar alle klanten met een openstaande bestelling was geen slecht idee geweest.xenne schreef:u zal nog wat meer geduld moeten hebben vrees ik :Code: Selecteer alles
Wegens het gigantische succes van ons Belgacom Internet Overal aanbod, is er momenteel vertraging bij het verwerken van onze online bestellingen. Wij doen al het mogelijke om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen, en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Ik heb ook een brief gekregen, maar hoe vraag ik nu die 2e SIM aan? Kan precies nergens die optie terugvinden in de e-services...Tomsworld schreef: Daarna een 2e micro sim besteld, bestel nummer gekregen levering voorzien voor gisteren, maar niet gisteren, niet vandaag een sim in de brievenbus.
Je krijgt dus een SMS als je op de limiet zit. Maar kan je dan nog meer gebruiken of niet?Eva_van_Belgacom schreef:Als uw volume bereikt is krijgt u een sms toegestuurd, indien u de simkaart via gsm gebruikt.
Wat is er dan anders aan die SIM kaart tov de huidige die nu in mijn smartphone zit?xenne schreef:als je dat mobiel 3G volume wil gebruiken zal je een gratis sim moeten bestellen ja... maar je bent natuurlijk niet verplicht dit te doen
Eva_van_Belgacom schreef:Beste forumgebruikers,
alvast bedankt voor het melden van het probleem ivm BBox2 in routed mode.
We zijn dit momenteel aan het onderzoeken en houden jullie op de hoogte zodra we een oplossing hebben.
Mvg
Eva van Belgacom
Normaal gezien is fully routed helemaal niet meer nodig (was wel nodig met PC on TV die een fat client prog was). Waarom wil je per se fully routed mode ? Of slaag je er niet in om terug op bridged mode te komen ?dupondje schreef:Downloaden in Full Routed mode:
CPU van de BBOX2 gaat naar 100%, snelheid piekt op 21mbit
Met internet comfort was je limiet 100, na 16 April is dat gestegen naar 150 GB/maand. Bovendien is je download surfsnelheid verdubbeld van 15 naar 30 Mbps. Zoveel zal je dus wel niet te klagen hebben zeker ?alfadude schreef: -internet comfort
Normaal moet ik onbeperkt internet hebben, ik heb 150GB limiet.
Ik raakte inderdaad niet meer terug. Kon nog switchen, maar ging automatisch terug naar Full Routed modevuurvos schreef: Normaal gezien is fully routed helemaal niet meer nodig (was wel nodig met PC on TV die een fat client prog was). Waarom wil je per se fully routed mode ? Of slaag je er niet in om terug op bridged mode te komen ?
In een pack heb ik recht op unlimited. Toch volgens de site van belgacom zelf.vuurvos schreef: Met internet comfort was je limiet 100, na 16 April is dat gestegen naar 150 GB/maand. Bovendien is je download surfsnelheid verdubbeld van 15 naar 30 Mbps. Zoveel zal je dus wel niet te klagen hebben zeker ?
Code: Selecteer alles
Belkredieten toegekend aan uw telefoonnummer: 0470112799 (= oude free weekend sim)
VERBRUIK OP DIT TOESTEL WAARDEN UITGEDRUKT IN KILOBYTES
Verbruik op dit toestelOverblijvend: 1.048.576.000
Periode Laatste gesprek Beschikbaar Gebruikt Overdracht
25-04-12 - 30-04-12 30/04/2012 1.048.576.000 71.422 0
01-05-12 - 31-05-12 - 1.048.576.000 0 0
Het overgedragen bedrag van de laatste periode wordt berekend aan het begin van de volgende periode.
Belkredieten toegekend aan uw overeenkomst
MOBILE INTERNET VOORDEEL 250MB WAARDEN UITGEDRUKT IN KILOBYTES
Mobile Internet Free AnyTime 250MBOverblijvend: 256.000
Periode Laatste gesprek Beschikbaar Gebruikt Overdracht
17-04-12 - 30-04-12 30/04/2012 119.467 72.297 0
01-05-12 - 31-05-12 - 256.000 0 0
Het overgedragen bedrag van de laatste periode wordt berekend aan het begin van de volgende periode.
Errare humanum estalfadude schreef:In een pack heb ik recht op unlimited. Toch volgens de site van belgacom zelf.vuurvos schreef: Met internet comfort was je limiet 100, na 16 April is dat gestegen naar 150 GB/maand. Bovendien is je download surfsnelheid verdubbeld van 15 naar 30 Mbps. Zoveel zal je dus wel niet te klagen hebben zeker ?