Camerabewaking overal bekijken

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
wcappelle
Starter Plus
Starter Plus

Beste,

Volgens de firma van mijn camerabewaking is het niet mogelijk om de beelden overal te bekijken.
Toch ben ik even in het menu gaan kijken van mijn systeem en daar staat het volgende:

DDNS settings met volgende selectie: www.sitelutions.com, www.tzo.com, www.dyndns.org
Verder ook nog volgende textboxen: Email, key, domain name
En checkbox DDNS services (aan of uit te vinken)

Is het niet mogelijk met een account om die camerabeelden via een vast ipadres te bekijken?

Graag jullie mening hierover

P.S ik ken heel wat van computers maar alles ivm netwerk blijft een pijnpunt.

Mvg
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

beetje weinig info denk ik. Aan die dns websites heb je (nog) niets.

Je moet kijken via welke poort je box de beelden stuurt (als hij dat doet). Als je via ip beelden kan bekijken, dan kan die dyndns (of andere) je helpen om juist te connecteren mocht je ip veranderen.
de koe zegt boe
wcappelle
Starter Plus
Starter Plus

Beste,

De beelden kan ik via de computer thuis bereiken op 192.168.0.100, static ipadress.
Dataport 554
HTTP Port 80
Control port 1600

DNS staat ook ingevuld maar ik weet niet of ik deze kan vrijgeven
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

wat je waarschijnlijk nog moet doen, is poort 80 op je router/modem forwarden naar poort 80 op 192.168.0.100
de koe zegt boe
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

de meeste poorten onde de 1024, via telenet lukt het niet omdat deze gesloten zijn,tenzij portforwarding maar dan moet dit wel lukken met je DVR thuis....
op mijniphone heb ik het gratis apps mviewer staan, op de ipad ook, werkt perfect in combinatie met dyndns op de DVR of in je router..
normaal heb je 3 poorte,n nodig...
command poort
streaming poort en evt een http poort om rechtstreeks vanaf een browser te kijken....
soms heb je maar 1 kanaal, dan moet je zien dat je thuis niet aan het kijken bent als je het wil vanop afstand doen......
mijn systeem is iets duurder, 700 euro voor de DVR recorder maar kan met 4 terzelfdertijd kijken, met 4 camera's...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
wcappelle
Starter Plus
Starter Plus

Beste,

Deel 1 van het probleem is opgelost, mijn broer heeft mijn router kunnen instellen en ik kan de camerabewaking bereiken via mijn telenet ip en een poort.

Deel 2 blijft echter onopgelost, bij het invoer van mijn paswoord geeft hij een foutmelding weer "login failed" iemand een idee waarom ik niet kan inloggen?

Mvg
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 27 keer
Provider
Te Koop forum

Moet je geen nieuw gebruiker aanmaken die rechten heeft om de DVR via WAN te benaderen?
Bv bij Thomson routers weet ik dat je bv een gebruiker met WAN_admin rechten moet geven alvorens je met die login gegevens kan inloggen. Ik neem aan dat het waarschijnlijk ook wel zoiets zal zijn met je DVR.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”