Beste,
Volgens de firma van mijn camerabewaking is het niet mogelijk om de beelden overal te bekijken.
Toch ben ik even in het menu gaan kijken van mijn systeem en daar staat het volgende:
DDNS settings met volgende selectie: www.sitelutions.com, www.tzo.com, www.dyndns.org
Verder ook nog volgende textboxen: Email, key, domain name
En checkbox DDNS services (aan of uit te vinken)
Is het niet mogelijk met een account om die camerabeelden via een vast ipadres te bekijken?
Graag jullie mening hierover
P.S ik ken heel wat van computers maar alles ivm netwerk blijft een pijnpunt.
Mvg
Camerabewaking overal bekijken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
beetje weinig info denk ik. Aan die dns websites heb je (nog) niets.
Je moet kijken via welke poort je box de beelden stuurt (als hij dat doet). Als je via ip beelden kan bekijken, dan kan die dyndns (of andere) je helpen om juist te connecteren mocht je ip veranderen.
Je moet kijken via welke poort je box de beelden stuurt (als hij dat doet). Als je via ip beelden kan bekijken, dan kan die dyndns (of andere) je helpen om juist te connecteren mocht je ip veranderen.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
wat je waarschijnlijk nog moet doen, is poort 80 op je router/modem forwarden naar poort 80 op 192.168.0.100
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
de meeste poorten onde de 1024, via telenet lukt het niet omdat deze gesloten zijn,tenzij portforwarding maar dan moet dit wel lukken met je DVR thuis....
op mijniphone heb ik het gratis apps mviewer staan, op de ipad ook, werkt perfect in combinatie met dyndns op de DVR of in je router..
normaal heb je 3 poorte,n nodig...
command poort
streaming poort en evt een http poort om rechtstreeks vanaf een browser te kijken....
soms heb je maar 1 kanaal, dan moet je zien dat je thuis niet aan het kijken bent als je het wil vanop afstand doen......
mijn systeem is iets duurder, 700 euro voor de DVR recorder maar kan met 4 terzelfdertijd kijken, met 4 camera's...
op mijniphone heb ik het gratis apps mviewer staan, op de ipad ook, werkt perfect in combinatie met dyndns op de DVR of in je router..
normaal heb je 3 poorte,n nodig...
command poort
streaming poort en evt een http poort om rechtstreeks vanaf een browser te kijken....
soms heb je maar 1 kanaal, dan moet je zien dat je thuis niet aan het kijken bent als je het wil vanop afstand doen......
mijn systeem is iets duurder, 700 euro voor de DVR recorder maar kan met 4 terzelfdertijd kijken, met 4 camera's...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Beste,
Deel 1 van het probleem is opgelost, mijn broer heeft mijn router kunnen instellen en ik kan de camerabewaking bereiken via mijn telenet ip en een poort.
Deel 2 blijft echter onopgelost, bij het invoer van mijn paswoord geeft hij een foutmelding weer "login failed" iemand een idee waarom ik niet kan inloggen?
Mvg
Deel 1 van het probleem is opgelost, mijn broer heeft mijn router kunnen instellen en ik kan de camerabewaking bereiken via mijn telenet ip en een poort.
Deel 2 blijft echter onopgelost, bij het invoer van mijn paswoord geeft hij een foutmelding weer "login failed" iemand een idee waarom ik niet kan inloggen?
Mvg
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 27 keer
Moet je geen nieuw gebruiker aanmaken die rechten heeft om de DVR via WAN te benaderen?
Bv bij Thomson routers weet ik dat je bv een gebruiker met WAN_admin rechten moet geven alvorens je met die login gegevens kan inloggen. Ik neem aan dat het waarschijnlijk ook wel zoiets zal zijn met je DVR.
Bv bij Thomson routers weet ik dat je bv een gebruiker met WAN_admin rechten moet geven alvorens je met die login gegevens kan inloggen. Ik neem aan dat het waarschijnlijk ook wel zoiets zal zijn met je DVR.