Kan het zijn dat in Winamp 5.03 een mp3. song slechter wordt
afgespeelt dan in Windows Media Player.????
mp3. song slechter in Winamp?
Ik gebruik ook liever WMP juist omdat daar de mp3 beter klinken met Winamp is dit niet het geval
WMP maakt gebruik van SRS WOW effect en dat komt de muziek ten goede vind ik
Misschien is er wel een of andere plug in voor winamp waar je ook dit effect in kunt brengen om je muziek beter te laten klinken ???
Zolang ik niks vind blijf ik mijn mp3 afspelen in WMP
WMP maakt gebruik van SRS WOW effect en dat komt de muziek ten goede vind ik
Misschien is er wel een of andere plug in voor winamp waar je ook dit effect in kunt brengen om je muziek beter te laten klinken ???
Zolang ik niks vind blijf ik mijn mp3 afspelen in WMP
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=1724
= Wow thing 4 winamp:
SRS TruBass en SRS Wow, zelfde als in WMP.
Registratie is tegenwoordig gratis.
Overigens vind ik muziek in Winamp net béter klinken dan in Windows Media speler. Minder schel en minder artefacten. Muziekkleur en zo moet je maar met de equaliser aanpassen. De SRS-effecten zou ik enkel met een hoofdtelefoon gebruiken. Een beetje fatsoenlijke set speakers met subwoofer klinken véél beter ZONDER die dingen.
Omdat de downloadlink op die pagina precies niet (meer) werkt zet ik hem hier in attachment.
= Wow thing 4 winamp:
SRS TruBass en SRS Wow, zelfde als in WMP.
Registratie is tegenwoordig gratis.
Overigens vind ik muziek in Winamp net béter klinken dan in Windows Media speler. Minder schel en minder artefacten. Muziekkleur en zo moet je maar met de equaliser aanpassen. De SRS-effecten zou ik enkel met een hoofdtelefoon gebruiken. Een beetje fatsoenlijke set speakers met subwoofer klinken véél beter ZONDER die dingen.
Omdat de downloadlink op die pagina precies niet (meer) werkt zet ik hem hier in attachment.
- Bijlagen
-
- wowthingsetup.zip
- Wow Thing for Winamp Setup
- (485.03 KiB) 68 keer gedownload
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Tae schreef:Merci die ga ik eens installeren se
Ik heb niet gezegd dat Winamp een slecht programma is maar de muziek klinkt echt slecht maar ik ga eens zien wat het zegt met deze plug in
Ligt dit nou aan mijn oren of wat? Bij mij klinkt winamp beter, met de full bass preset wel. Geen andere dingen.
standaard staat WMP ingesteld om streaming media te openen, maar ik denk dat winamp dat ook wel kan.
probeer is in de settings van internet explorer, of als je winamp installeert, vink dan de "automatically associate with... streaming media" aan.
ik denk wel dat dit moet lukken,
ciao
stephan
probeer is in de settings van internet explorer, of als je winamp installeert, vink dan de "automatically associate with... streaming media" aan.
ik denk wel dat dit moet lukken,
ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets
Kan ik met Winamp ook in stream luisteren vb: studio brussel.?????
Normaal wel (ctrl-L) in winamp en URL pasten, maar stubru gebruikt blijkbaar 1 of ander MS formaat, wat niet open is.
Mijn goeie raad: gewoon niet luisteren naar online radio's die geen open formaat ondersteunen.
greetz,
Nob
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
[Nob] schreef:Mijn goeie raad: gewoon niet luisteren naar online radio's die geen open formaat ondersteunen.
Ik ben nu ook voorstander van open source. Maar jij neigt wat meer naar de andere kant Nob. Precies als het geen opensource is, dan is het nie goed. Als je iets graag hoort, dan luister je gewoon, of het nu een formaat van MS is of niet.Misschien eens voor een open geest gaan? My 2 cents
Cheers
Mz, effe verduidelijken dan.
Op deze manier probeer ik mensen en bedrijven (als stubru) ervan te overtuigen dat ze verkeerde dingen gebruiken, dingen die maar voor een select publiek bruikbaar zijn. (en die trouwens maar bruikbaar zijn tot zolang de eigenaar van de technologie wil)
Dus ik ga voor een open geest door een gesloten ding niet te gebruiken.
greetz,
Nob
Op deze manier probeer ik mensen en bedrijven (als stubru) ervan te overtuigen dat ze verkeerde dingen gebruiken, dingen die maar voor een select publiek bruikbaar zijn. (en die trouwens maar bruikbaar zijn tot zolang de eigenaar van de technologie wil)
Dus ik ga voor een open geest door een gesloten ding niet te gebruiken.
greetz,
Nob
- meon
- Administrator
- Contacteer:
aikon schreef:Hoewel, als iemand nog een lichtere weet , laat maar weten dan
iTunes ... ow nee
Ongeveer de zwaarste mediaplayer die ik ooit gezien heb.
- aikon
- Plus Member
- Contacteer:
meon schreef:aikon schreef:Hoewel, als iemand nog een lichtere weet , laat maar weten dan
iTunes ... ow nee
Ongeveer de zwaarste mediaplayer die ik ooit gezien heb.
idd , maar wmp is ook zwaar!
su root
meon schreef:codec-probleem, daar heb ik niet meteen een oplossing voor... vaak is het namelijk eerder andersom ...
Ik had de codec al gedownload, lukt nog altijd niet.
Als ik dan bv. doorspoel dan zie ik wel beeld maar het staat stil.
PS: Wat bedoel je met andersom?
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Dat iet wél in winamp afspeelt, maar niet in wmp.
Haal het bestand eens door G-Spot (google of zoekfunctie op dit forum) en kijk eens welke codec je écht nodig hebt. Vaak is dit soort problemen ook het gevolg van een oude versie. Bijvoorbeeld iets dat gemaakt is in de laatste Xvid zal niet correct afspelen in een oudere versie.
Altijd handig dus om dat even na te gaan en eventueel K-Lite Codec pack te installeren, dan ben je in 1x bij. ( http://mirror.edskes.com )
Haal het bestand eens door G-Spot (google of zoekfunctie op dit forum) en kijk eens welke codec je écht nodig hebt. Vaak is dit soort problemen ook het gevolg van een oude versie. Bijvoorbeeld iets dat gemaakt is in de laatste Xvid zal niet correct afspelen in een oudere versie.
Altijd handig dus om dat even na te gaan en eventueel K-Lite Codec pack te installeren, dan ben je in 1x bij. ( http://mirror.edskes.com )
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
°MaRtO°° schreef:Het lukt nog altijd niet.
Ik zal de film dan maar met Windows Media Player afspelen.
Als dát lukt, dan is het geen codec-probleem, naar mijn bescheiden mening.
Of het moest zijn dat de verschillende programma's verschillende codecs gebruiken... En dan nog is het geen codec-probleem, maar een instellingen probleem
If you can't beat them, confuse them.