afgespeelt dan in Windows Media Player.????

Ligt dit nou aan mijn oren of wat? Bij mij klinkt winamp beter, met de full bass preset wel. Geen andere dingen.Tae schreef:Merci die ga ik eens installeren se
Ik heb niet gezegd dat Winamp een slecht programma is maar de muziek klinkt echt slecht maar ik ga eens zien wat het zegt met deze plug in
Normaal wel (ctrl-L) in winamp en URL pasten, maar stubru gebruikt blijkbaar 1 of ander MS formaat, wat niet open is.Kan ik met Winamp ook in stream luisteren vb: studio brussel.?????
Ik ben nu ook voorstander van open source. Maar jij neigt wat meer naar de andere kant Nob. Precies als het geen opensource is, dan is het nie goed. Als je iets graag hoort, dan luister je gewoon, of het nu een formaat van MS is of niet.Misschien eens voor een open geest gaan?[Nob] schreef:Mijn goeie raad: gewoon niet luisteren naar online radio's die geen open formaat ondersteunen.
iTunes ... ow neeaikon schreef:Hoewel, als iemand nog een lichtere weet , laat maar weten dan
idd , maar wmp is ook zwaar!meon schreef:iTunes ... ow neeaikon schreef:Hoewel, als iemand nog een lichtere weet , laat maar weten dan![]()
Ongeveer de zwaarste mediaplayer die ik ooit gezien heb.
Ik had de codec al gedownload, lukt nog altijd niet.meon schreef:codec-probleem, daar heb ik niet meteen een oplossing voor... vaak is het namelijk eerder andersom ...
Als dát lukt, dan is het geen codec-probleem, naar mijn bescheiden mening.°MaRtO°° schreef:Het lukt nog altijd niet.![]()
Ik zal de film dan maar met Windows Media Player afspelen.