Momenteel ben ik klant bij Telenet en neem ik volgende producten af:
-Shake met Fibernet internet, HD DigiCorder en HD XL pack, FreePhone Europe met FreePhone Mobile: alles samen voor €55
-nog wat kleine kosten zoals de opties Ken-je-beller en natuurlijk de analoge lijn: samen ongeveer €15
Maar we merken dat het maandelijkse volume van 100 GB niet meer voldoende is.
Overstappen naar de duurdere shake verhoogt de prijs enorm (€80 per maand voor de shake, de kleinere kosten en nog eens €10,80 voor het HD XL Pack)
Dus hebben jullie een ander voorstel?
De minimum dingen die ik graag zou hebben:
-digitale televisie van Telenet mét de zenders uit dat HD XL Pack (het heeft geen zin om mij proberen te overtuigen Belgacom TV of TV Vlaanderen te nemen)
-gratis bellen in de daluren naar alle nummers in België en met hetzelfde nummer als nu
-internet aan 50 Mbps of meer (eens je zo snel gaat wil je niet meer trager

-meer dan 100 GB volume
-analoge televisie (zodat we ook met andere apparaten dan de DigiCorder kunnen opnemen)
Vroeger had ik Belgacom maar door een probleem met de lijn ging de snelheid niet hoger dan 2,2 Mbps (te veel ruis op de lijn). De reparatie ging mij minstens €100 (met de nadruk op "minstens").
Ik ben dus op zoek naar de goedkoopste oplossing want tegenwoordig moeten we altijd bijbetalen op het einde van de maand of op smalband surfen. Zolang we voor minder dan 50 GB bijbetalen blijft het goedkoper dan een upgrade. Maar graag dus een andere oplossing.