Ik heb een e-mail ontvangen van BGC waarin staat dat ik als 'trouwe' klant een maand gratis krijg als ik opnieuw een contract afsluit van 12 maanden. Interessant uiteraard
Maar weet iemand of de bestaande korting (Internet Generation) dan ook behouden blijft ? Op de website staat namelijk 'Ik wil mij inschrijven op een nieuw contract van 12 maanden op Belgacom Internet'. Ik wil uiteraard de Generation korting niet veliezen.
Bespaar één maand op uw internetabonnement
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Eén manier om hier achter te komen : bellen ofwel - nog beter - naar Belgacom center gaan
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Krisken, de ervaring leert mij dat ze in het callcenter ze snel 'ja' zeggen om het verkocht te krijgen. En om dan iets terug recht te zetten dat duurt maanden...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Daar heb je zeker een punt, vandaar dat ik zeg om beter naar center te gaan
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1749
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Bewijzen heb ik natuurlijk niet, maar ik heb al 2 keer een vrij opdringerige verkoper gehad in een Belgacom Center, dus
daar zullen er ook wel zijn die op commissie werken.
Dus ik zou hun "Ja" ook wel dubbelchecken.
daar zullen er ook wel zijn die op commissie werken.
Dus ik zou hun "Ja" ook wel dubbelchecken.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
zolang je generation zelf niet opzeg behoud je dit levenslang.
dus die 1 maand internet heeft hier geen invloed op daar ge niet veranderd van product
dus die 1 maand internet heeft hier geen invloed op daar ge niet veranderd van product
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
nieuw contract zal geen generation internet zijn want dit wordt niet meer aangeboden, vermoed dat je op favorite zal komen te staan als je daar op ingaat met verlies van de generation korting. ALS je niets wijzigt behoud je de generation korting idd levenslang, specifiek vragen naar contractverlenging van generation kan je proberen, maar denk dat dit niet mogelijk zal zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
voor zover ik mensen ken die het hebben zijn ze hun generation niet kwijt.
Kan natuurlijk ondertussen veranderd zijn daar duf ik me nie over uitspreken, dus het best vragen
Kan natuurlijk ondertussen veranderd zijn daar duf ik me nie over uitspreken, dus het best vragen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen. Nu hopen dat de facturatie er ook zo over denkt
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Inderdaad, gezien dit geen "nieuw" contract is, maar een contractverlenging van 12 maand.VOiD schreef:Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen.
Niet wachten tot je gecontacteerd wordt, maar zelf contact opnemen ...hey69 schreef:En wat mogen we doen om ook gecontacteerd te worden
Als je de klantendienst belt (0800 22800) na het einde van je contract, en je legt hen uit dat je de verschillende opties aan het her-bekijken bent, en vraagt wat Belgacom kan doen, dan gaan ze je gegarandeerd voorstellen om bij hen te blijven.
In ruil voor een 12-maand contractverlenging mogen ze je één maand gratis Internet aanbieden.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
oké, bedankt voor de info.... laat maar weten of facturatie correct verlooptVOiD schreef:Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen. Nu hopen dat de facturatie er ook zo over denkt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect