Maar weet iemand of de bestaande korting (Internet Generation) dan ook behouden blijft ? Op de website staat namelijk 'Ik wil mij inschrijven op een nieuw contract van 12 maanden op Belgacom Internet'. Ik wil uiteraard de Generation korting niet veliezen.
Bespaar één maand op uw internetabonnement
-
VOiD
- Elite Poster

- Berichten: 2510
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik heb een e-mail ontvangen van BGC waarin staat dat ik als 'trouwe' klant een maand gratis krijg als ik opnieuw een contract afsluit van 12 maanden. Interessant uiteraard
Maar weet iemand of de bestaande korting (Internet Generation) dan ook behouden blijft ? Op de website staat namelijk 'Ik wil mij inschrijven op een nieuw contract van 12 maanden op Belgacom Internet'. Ik wil uiteraard de Generation korting niet veliezen.
Maar weet iemand of de bestaande korting (Internet Generation) dan ook behouden blijft ? Op de website staat namelijk 'Ik wil mij inschrijven op een nieuw contract van 12 maanden op Belgacom Internet'. Ik wil uiteraard de Generation korting niet veliezen.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- krisken
- userbase crew

- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Eén manier om hier achter te komen : bellen ofwel - nog beter - naar Belgacom center gaan 
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
VOiD
- Elite Poster

- Berichten: 2510
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 222 keer
Krisken, de ervaring leert mij dat ze in het callcenter ze snel 'ja' zeggen om het verkocht te krijgen. En om dan iets terug recht te zetten dat duurt maanden...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- krisken
- userbase crew

- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Daar heb je zeker een punt, vandaar dat ik zeg om beter naar center te gaan 
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
Stroper
- Elite Poster

- Berichten: 2052
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
Bewijzen heb ik natuurlijk niet, maar ik heb al 2 keer een vrij opdringerige verkoper gehad in een Belgacom Center, dus
daar zullen er ook wel zijn die op commissie werken.
Dus ik zou hun "Ja" ook wel dubbelchecken.
daar zullen er ook wel zijn die op commissie werken.
Dus ik zou hun "Ja" ook wel dubbelchecken.
- proximusboyke
- Elite Poster

- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
zolang je generation zelf niet opzeg behoud je dit levenslang.
dus die 1 maand internet heeft hier geen invloed op daar ge niet veranderd van product
dus die 1 maand internet heeft hier geen invloed op daar ge niet veranderd van product
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- xenne
- Elite Poster

- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
nieuw contract zal geen generation internet zijn want dit wordt niet meer aangeboden, vermoed dat je op favorite zal komen te staan als je daar op ingaat met verlies van de generation korting. ALS je niets wijzigt behoud je de generation korting idd levenslang, specifiek vragen naar contractverlenging van generation kan je proberen, maar denk dat dit niet mogelijk zal zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- proximusboyke
- Elite Poster

- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
voor zover ik mensen ken die het hebben zijn ze hun generation niet kwijt.
Kan natuurlijk ondertussen veranderd zijn daar duf ik me nie over uitspreken, dus het best vragen
Kan natuurlijk ondertussen veranderd zijn daar duf ik me nie over uitspreken, dus het best vragen
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
VOiD
- Elite Poster

- Berichten: 2510
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen. Nu hopen dat de facturatie er ook zo over denkt 
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
philippe_d
- Moderator

- Berichten: 18369
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Inderdaad, gezien dit geen "nieuw" contract is, maar een contractverlenging van 12 maand.VOiD schreef:Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen.
Niet wachten tot je gecontacteerd wordt, maar zelf contact opnemen ...hey69 schreef:En wat mogen we doen om ook gecontacteerd te worden
Als je de klantendienst belt (0800 22800) na het einde van je contract, en je legt hen uit dat je de verschillende opties aan het her-bekijken bent, en vraagt wat Belgacom kan doen, dan gaan ze je gegarandeerd voorstellen om bij hen te blijven.
In ruil voor een 12-maand contractverlenging mogen ze je één maand gratis Internet aanbieden.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- xenne
- Elite Poster

- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
oké, bedankt voor de info.... laat maar weten of facturatie correct verlooptVOiD schreef:Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen. Nu hopen dat de facturatie er ook zo over denkt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect

