eddy131 schreef:ze kunnen misschien zelf niet meer online
LMAO
A2F Staff schreef:Door een data-link failure kunnen zich sinds deze morgen verspreid disconnects voordoen. Er wordt gewerkt aan een snelle oplossing.
Verwacht wordt dat alles tegen 17u terug genormaliseerd is.
svb schreef:maar hoe langer ze zich bezighouden met het zeveren tegen klanten, hoe langer we zouden moeten wachten op een werkende connectie
svb schreef:Waar iedereen naar vroeg is verkregen, een uitleg van A2F, niet uitgebreid,
bubbs schreef:svb schreef:Waar iedereen naar vroeg is verkregen, een uitleg van A2F, niet uitgebreid,
Het heeft wel een halve dag geduurd en we hebben er zelf om moeten vragen. Ondertussen blijkt volgens eerdere berichten dat ze op de helpdesk de telefoon niet eens meer opnemen en is de statuspagina nog steeds niet bereikbaar (de login-knop is zelfs niet clickable meer).
De overgrote meerderheid van A2F-ers, die dit forum niet volgen, weet nog steeds van niets...
Zijn er hier trouwens nog A2F-ers die WEL online kunnen? Bovenstaand bericht van staff lijkt de situatie af te willen doen als enkele verspreide probleempjes, maar dat lijkt niet overeen te komen wat hier vandaag al te lezen was...
Spacekiek schreef:'t Feit dat je je info zelf moet bijeensprokkelen aangezien:
- de officiële site nog niet eens af is
- de status pagina niet meer werkt
- Telefooncentrale uitgetrokken werd
noem ik dit GEEN SERVICE
Enfin, ik ben ook wel akkoord dat ze er beter kunnen aan werken ipv telefoons op te nemen, maar ik kijk dikwijls nr EDPnet en 'k moet zeggen dat die hun service en informatiesysteem superieur is ... En 't is da laatste da ge vooral nodig hebt tijdens probs
zebow schreef:en een managerke die altijd op verlof is.
zebow schreef:Volgens mij werkt daar maar 3 man, 1 helpdesk, 1 technieker en een managerke die altijd op verlof is.
Trouwens, het kan toch niet dat ze allemaal aan dat probleem bezig zijn, allemaal in één kotteke, tsss.
Nog 3 maanden abbonnement te gaan en dan gaan we naar Euphony, die bieden ook limietloos aan binnekort voor dezelfde prijs + mailbox.
tip fyi
zebow
zebow schreef:Nog 3 maanden abbonnement te gaan en dan gaan we naar Euphony, die bieden ook limietloos aan binnekort voor dezelfde prijs + mailbox.
Sasuke schreef:Ub'ers,
Er zijn toch mensen die op internet kunnen hoor via A2F. Heb hier zonet een ping gedaan naar m'n no-ip naam en kreeg een antwoord van een a2f ip-adres in de .112 range. Dat ben ik zelf uiteraard niet (mijn firewall reageert niet op icmp) mar wil toch bedoelen dat iemand dat IP heeft.
PS: Misschien dus toch niet overal errors ?
Anonymous schreef:Tuurlijk, 'k heb het ook gemerkt,
maar, hoe lang gaat het duren
ben ff aant downloaden, en speed gaat al merkbaar terug achteruit
van 350-370 daarjuist naar 150-200 10min later.....
't is weer van dat
Seal schreef:En hoe kiezen ze dan wie voorrang krijgt en wie niet?
sander schreef:diegene met het langste piemeltje krijgt de snelste snelheid !
zucht