![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wel, zijn er nog anderen die niet kunnen connecten .. ??
Thanks
Stijn
Djorre schreef:Ik heb hier ook problemen
geen connectie meer, de sites van A2F zijn blijkbaar ook down als ik via skynet connecteer.
Helpdesk niet bereikbaar
zippy schreef:Ik hoop dus dat er een probleem is met adsl2fit anders is mijn router stuk of hebben ze me voor de een of andere reden afgesloten.
ban schreef:maarja mannen, als je problemen hebt op de backbone is het vrij logisch dat iedereen eruit ligt en dat het even kan duren voor alles terug op is.
ik ga helemaal accoord dat adsl2fit het niet zo goed gedaan heeft de laatste tijd, maar meteen met grof geschut beginnen schieten en wel heel makkelijk.
Ban
bubbs schreef:ban schreef:maarja mannen, als je problemen hebt op de backbone is het vrij logisch dat iedereen eruit ligt en dat het even kan duren voor alles terug op is.
ik ga helemaal accoord dat adsl2fit het niet zo goed gedaan heeft de laatste tijd, maar meteen met grof geschut beginnen schieten en wel heel makkelijk.
Ban
Komaan zeg, 't is toch toevallig dat het weer net A2F is met alweer nieuwe problemen... één of andere stommiteit in hun configuratie en geen enkele klant kan nog online...
Ach ja, alles went, zelfs A2F.
svb schreef:Heb je ooit Telenet gehad ??? Nooit problemen gehad ??? Ik had meer problemen met telenet dan dat ik nu heb met ADSL2Fit! En dat zeg ik niet om mee te lachten, maar dit is de eerste keer dat ik iets voorheb met ADSL2Fit, Telenet lag er alle 2 - 4 weken wel 'ns uit!
svb schreef:Bubbs, was de helpdesk bij telenet tot over een jaar dan beter ?![]()
Ik herinner me het nog heel goed hoe lang ik steeds moest wachten om iemand aan de lijn te krijgen (het langste was meer dan 3 uren!!!)
Stijn
svb schreef:Ik herinner me het nog heel goed hoe lang ik steeds moest wachten om iemand aan de lijn te krijgen (het langste was meer dan 3 uren!!!)
C-Phest schreef:svb schreef:Ik herinner me het nog heel goed hoe lang ik steeds moest wachten om iemand aan de lijn te krijgen (het langste was meer dan 3 uren!!!)
Gij zijt ne mens met veeeeeeeeeeel geduld3 uur ... chapeau
eddy131 schreef:Iedereen praat hier over de vele problemen met adsl2fit, ik ben 4 maand aangesloten zonder enig probleem, buiten vandaag dan.
Maar het rare aan de zaak is wel dat webvisie (die waar je aan betaalt) ook niet bereikbaar zijn.
Nog iets voor ex-teleneters; wat moet je doen met al die kastjes dat ze achterlaten?
want blijkbaar komen ze er niet zelf achter en ik durf ze niet zomaar van de muur sleuren uit schrik dat ik per ongeluk de kabeltelevisie toegang ook naar de knoppen help.
eddy
AnD schreef:Ik geraak ook niet op het net via A2F. Mijn telenet apparatuur hangt hier ook nog, ze komen het niet halen, maar dat maakt niets uit.
bubbs schreef:'t is helaas vrijdag... Als ze het voor 17 uur niet opgelost krijgen zullen we wel heel het weekend zonder verbinding zittten zeker?
Hoe moeillijk is het trouwens om op de statuspagina een berichtje te zetten "Wegens blablabla geen verbinding blabla. Verwachte downtime blabla...", of om desnoods hier iets te posten... We weten dat ze meelezen.
Of zijn ze allemaal te druk bezig met de nieuwe website om nog maar te beseffen dat hun netwerk eruit ligt?