Geld van belkrediet naar bank/paypal

Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ik heb bij TargetPay de 50€ gehaald ondertussen, de betaling gebeurt automatisch (juist getimed ;-)). Er is maw geen knop om het aan te vragen oid, ter info.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Maglor schreef:Vraagje. Als je bij becharge voor 25€ wilt herladen en er staat maar 20€ op je kaart, volstaat het dan om 5€ (+0,15ct) te storten op je pingping account? Is het juist om te veronderstellen dat hij dan eerst het saldo op pingping gaat gebruiken en de rest van het bedrag via mpay van mijn kaart gaat plukken?
Ter info: dit gaat dus niet. Heb het net geprobeerd en kreeg het bericht dat mijn saldo ontoereikend was. :/
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Jammer genoeg geraakt mijn belkrediet niet op 0 met deze methodes, de gesprekken kosten steeds enkele centen meer dan 2 euro
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Via TargetPay heb ik een account ingesteld die 2€ per oproep kost. Klopt steeds :').
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Hier kwam ik steeds op een bedrag met ,96 uit, maar nu staat het blijkbaar effectief op 0, gewoon laten bellen tot de kaart leeg is ging blijkbaar wel. De 60 euro van mijn iPad is nu dus 0 euro geworden :banana:
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Jeroentje1991 schreef:
FidoDido schreef:Neen, de lijn, becharge, sms parkeren 4411. Allemaal hetzelfde probleem. Saldo ontoereikend of gebruikslimiet bereikt...
En hebben ze het inmiddels al op kunnen lossen? Anderen met dit probleem? :)
Spijtig genoeg probleem nog steeds niet opgelost.

Gisteren nog eens 6000 gebeld omdat dossier al 10 werkdagen onopgelost is. Ze gingen me terugbellen, maar tot nu toe nog steeds niets gehoord.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@FidoDido: Hier werkt het ook niet. Ook morgen eens bellen.
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

Bedankt voor jullie updates, hou ons op de hoogte :)
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Raar dat dat nog steeds niet opgelost is. Het is zelfs raar dat het lijkt alsof jullie de eersten zijn met dat probleem... Da's een teken dat het zowel niet goed getest is voor de lancering als dat er nog niet veel klanten zijn die het intensief gebruiken! Jammer, want het is een mooi en vlot systeem.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

FidoDido schreef:
Jeroentje1991 schreef:
FidoDido schreef:Neen, de lijn, becharge, sms parkeren 4411. Allemaal hetzelfde probleem. Saldo ontoereikend of gebruikslimiet bereikt...
En hebben ze het inmiddels al op kunnen lossen? Anderen met dit probleem? :)
Spijtig genoeg probleem nog steeds niet opgelost.

Gisteren nog eens 6000 gebeld omdat dossier al 10 werkdagen onopgelost is. Ze gingen me terugbellen, maar tot nu toe nog steeds niets gehoord.
Update Status: Probleem staat 12 werkdagen open en is nog niet opgelost

Extra info: De contact persoon van de technische dienst heeft vandaag gebeld met de melding dat het probleem nog niet is opgelost. Men heeft vanuit het origineel technisch dossier nog 2 nieuwe dossiers moeten aanmaken voor andere diensten / afdelingen. Als het probleem is opgelost ging men me persoonlijk terug op de hoogte stellen.
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

Zal mij benieuwen, als het bij Proximus eenmaal fout gaat is mijn ervaring dat het zeer moeilijk op te lossen is... Misschien is het idee om PingPing zelf te contacteren? Zag dat die een eigen telefoonnummer hebben op de website.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Het probleem ligt niet bij PingPing, andere diensten werken ook niet.
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

silencer schreef:Het probleem ligt niet bij PingPing, andere diensten werken ook niet.
Probleem ligt volgens mij bij het niet resetten van de mpay teller. Max staat op 250. Heb laatste 3 maanden 248 betalingen gedaan. Dus volgens mij blijft hij tellen ipv elke maand terug van 0 te beginnen.

Heb ik ook gemeld aan technische dienst.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Welk nummer moet je bellen want Belgacom kan niet helpen, en pingping ook niet
EDIT: Bellen heeft totaal geen zin naar belgacom, 3x gebeld en ze snappen er niets van
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

FidoDido heeft gewoon naar de klantendienst van Proximus gebeld (6000), maar ook daar is er geloof ik nog geen resultaat geboekt...
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@Jeroentje1991: Heb ik ook gedaan, maar daar snapt niemand wat MPay of pingping is. En als ze het al snappen lijkt het hun teveel werk.
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Tim.Bracquez schreef:@Jeroentje1991: Heb ik ook gedaan, maar daar snapt niemand wat MPay of pingping is. En als ze het al snappen lijkt het hun teveel werk.
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
Je moet idd veel geluk hebben om iemand aan de lijn te krijgen die iets van mpay of ping ping kent. En als ze he dan nalezen volgen ze standaard procedure: mpay af en aan zetten en vragen dat je gsm opnieuw opstart. Met geen resultaat en dus kan je opnieuw bellen.

Uiteindelijk hebben ze me naar de technische dienst doorverbonden. Daar kreeg ik de indruk dat men beter mee was.

Tot nu toe nog steeds niet opgelost en morgen staat dossier 3 weken open... :-(
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

Ik vrees dat er uberhaupt erg weinig gebruik wordt gemaakt van Mpay, plus dat ze bij Proximus standaard al niets weten. Vrees dat ze dit nooit op gaan lossen :-(
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Mailen zal mss meer effect hebben mochten ze bij de juiste persoon terecht komen ?

Eva van Belgacom helpt geen proximus klanten ?
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Eva heeft mij al geholpen met een Proximusvraag, dus ze doet support voor BGC + Proximus
(http://www.belgacom.com/be-nl/annex_org ... rands.page)
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Onze technische dienst kijkt dit verder na voor u, probleem zal tegen volgende week zeker moeten opgelost zijn. Mvg Eva
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

FidoDido schreef:
Tim.Bracquez schreef:@Jeroentje1991: Heb ik ook gedaan, maar daar snapt niemand wat MPay of pingping is. En als ze het al snappen lijkt het hun teveel werk.
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
Je moet idd veel geluk hebben om iemand aan de lijn te krijgen die iets van mpay of ping ping kent. En als ze he dan nalezen volgen ze standaard procedure: mpay af en aan zetten en vragen dat je gsm opnieuw opstart. Met geen resultaat en dus kan je opnieuw bellen.

Uiteindelijk hebben ze me naar de technische dienst doorverbonden. Daar kreeg ik de indruk dat men beter mee was.

Tot nu toe nog steeds niet opgelost en morgen staat dossier 3 weken open... :-(
Update: net nog eens proberen betalen met mpay / ping ping en het is gelukt.

Heb nog niets van proximus gehoord, maar blijkbaar is het probleem nu wel opgelost.

Hopelijk blijft het werken.

Vanavond ook eens proberen op nr van mijn vrouw. Zodonde weet ik of het probleem in het algemeen (voor iedereen) is opgelost of enkel (tijdelijk) bij mij.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@FidoDido: Laat het even weten, want hier al meer dan een euro doorgehaald door te testen, je betaald gewoon de SMSjes :cry:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Jep, tzelfde hier, daarom dat ik uit frustratie al voor die betaalnummers gegaan ben
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

FidoDido schreef:
FidoDido schreef:
Tim.Bracquez schreef:@Jeroentje1991: Heb ik ook gedaan, maar daar snapt niemand wat MPay of pingping is. En als ze het al snappen lijkt het hun teveel werk.
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
Je moet idd veel geluk hebben om iemand aan de lijn te krijgen die iets van mpay of ping ping kent. En als ze he dan nalezen volgen ze standaard procedure: mpay af en aan zetten en vragen dat je gsm opnieuw opstart. Met geen resultaat en dus kan je opnieuw bellen.

Uiteindelijk hebben ze me naar de technische dienst doorverbonden. Daar kreeg ik de indruk dat men beter mee was.

Tot nu toe nog steeds niet opgelost en morgen staat dossier 3 weken open... :-(
Update: net nog eens proberen betalen met mpay / ping ping en het is gelukt.

Heb nog niets van proximus gehoord, maar blijkbaar is het probleem nu wel opgelost.

Hopelijk blijft het werken.

Vanavond ook eens proberen op nr van mijn vrouw. Zodonde weet ik of het probleem in het algemeen (voor iedereen) is opgelost of enkel (tijdelijk) bij mij.
Update 2: bij mijn vrouw werkt het ook terug. Ik veronderstel dus dat het probleem algemeen is opgelost.

PS: had het telefoon nummer van mijn vrouw niet vermeld in het technisch dossier (enkel mijn eigen nummer) en heb hier ook geen dossier van laten aanmaken. Dus daarom dat ik veronderstel dat het werkelijk probleem is gevonden en opgelost.
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

Dat is zeer goed nieuws, bedankt voor alle updates :-)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Pidgey schreef:*Tsatsaaam*: http://www.betaallijn.be
-> 59% rendement ipv 55% die je normaal bij thoorn.nl krijgt.
-> Alle andere voorwaarden blijven gelijk! (=supersnelle uitbetalingen ;-) )

Veel plezier :beerchug:
Pidgey had thoorn niet in het begin verteld dat aan te passen voor alle belgen ? Of moeten bestaande users gewoon een nieuwe account aanmaken via jouw link ?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Jeroentje1991 schreef:Dat is zeer goed nieuws, bedankt voor alle updates :-)
Iemand die dit nog kan bevestigen ? Is mss niet bij iedereen opgelost ?
Pidgey
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Tomsworld schreef:
Pidgey schreef:*Tsatsaaam*: http://www.betaallijn.be
-> 59% rendement ipv 55% die je normaal bij thoorn.nl krijgt.
-> Alle andere voorwaarden blijven gelijk! (=supersnelle uitbetalingen ;-) )

Veel plezier :beerchug:
Pidgey had thoorn niet in het begin verteld dat aan te passen voor alle belgen ? Of moeten bestaande users gewoon een nieuwe account aanmaken via jouw link ?
Nee, hij is niet van plan om het voor alle belgen aan te passen...
Ofwel maak je een nieuw account (via betaallijn.be), ofwel stuur je een mail en vraag je hem of hij je op het hogere tarief wil zetten...
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Jeroentje1991 schreef:Dat is zeer goed nieuws, bedankt voor alle updates :-)
Ik kan ook bevestigen dat dit terug werkt !
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

En hoe is dit nu het gemakkelijkste op te lossen? Ik krijg ook steeds de melding van saldo ontoereikend hoewel er nog 35 EUR op mijn kaart staat.

De 6000 bellen, ping-ping support contacteren, Eva via twitter, ... ? of een combinatie van alle?

Telenet Yugo
OVH voip
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik was bij Pingping gerigistreerd, daardoor had ik dat probleem ook in begin. Toen moest ik Mpay sms'en naar een nummer van Pingping... (enkel indien je geregistreerd bent op hun site)

En staat je Mpay wel actief?
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

ChelloExtremer schreef:Na wat testen heb ik dus toch een methode gevonden ... dit werkt effectief echt ...
Is wss niet de bedoeling van BGC, maar is ook zeker niet illegaal ofzo, ik gebruik gewoon de services die ze aanbieden, niet meer, niet minder.

Dus .... voor Generation Connect (of zal ook wel werken met andere P&G kaarten met bonussen) ...
Eerst moet je uw M-Pay activeren via de Proximus E-Services (en u dus eerst registreren op e-services mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Maak dan een PingPing account met uw Generation Connect (of andere P&G) nummer. En activeer via email + SMS.
SMS "MPay" naar 4315 (0.15eur - eenmalig).
Login op uw PingPing account en ga naar "reload" en onder "Automatic reload", klik "Via your Proximus invoice or call credit", selecteer nu "Your Proximus Account"
Ga nu naar http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 (is 'legaal' staat op http://www.pingping.be/wp/use-your-ping ... g/?lang=nl )
Reload voor 25eur (voor Generation Connect - of 15eur voor meeste andere P&G kaarten om bonus te krijgen) en selecteer dat je wil betalen via PingPing ... er moet natuurlijk wel minstens 40cent meer zijn dan herlaadbedrag als beltegoed op je kaart.
En hup, voor 40cent heb je uw bonus(sen) opnieuw voor 30 dagen.

Zou dit kunnen geheimhouden ... but "sharing is caring"! Njoy while it lasts! - don't abuse plskthx.
Activeren: 0.15 EUR moeten betalen. (Maar e-service was niet nodig, is nu automatisch bij alle kaarten al geactiveerd stond er)

Betalingskost: 0.15 EUR

Dus die 0.40 EUR -> 0.15EUR ondertussen.

Snel afgehandelt, pingping is tof ;)

Al gaan ze best voor zo'n dingen toch de kosten verhogen...
Want ja sorry, ik bel nooit, ik heb Skype... :p


Edit: algemene indruk van pingping: snel, duidelijk, ziet er nice uit :)

PS: Wat ben je met "tag bestellen"?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Als Belgacom dit stopzet weet ik waar ik men herlaadkaarten kan gaan ophalen...
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Interessant !

Ik krijg helaas wel volgende melding op bcharge, terwijl ik 35 euro belwaarde heb...

Betaling geweigerd
Saldo ontoereikend

Nog iemand dit probleem ?

Gr,
Deva

EDIT:
wanneer ik bij pingping op herladen, via uw belkrediet open, krijg ik alleen de gedisablede optie 'Elektronisch geld op uw rekening' ...

EdIT2: Fixed, moest nog Mpay sms sturen naar pingping
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb het nog eens nagekeken en ik blijf de melding krijgen van saldo ontoereikend.

Bij de e-services van proximus staat Mpay op actief,
Bij ping ping staat Mpay ook actief. (ik kan bv wel een postkaartje van bpost bestellen)

Maar als ik via becharge wil herladen krijg ik de melding van saldo ontoereikend.
Iemand nog een ander idee als oplossing?

Telenet Yugo
OVH voip
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Staat je Mpay limiet wel goed?
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Dima,

Mijn limiet stond inderdaad te laag. probleem opgelost.

Telenet Yugo
OVH voip
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Slecht nieuws :-(

Vandaag ontvangen via e-mail van Targetpay:
Aankondiging prijswijziging Belgische 090X nummers
De Belgische toezichthouder BIPT heeft aangekondigd dat er een toeslag in rekening gebracht zal gaan worden aan de houders van 090X nummers. Dit wordt gedaan naar aanleiding van klachten van mobiele operators over extra afleverkosten die zij niet bij consumenten in rekening kunnen brengen wanneer een 090X nummer gebeld wordt vanaf een mobiele telefoon.

Per 13 april 2012 zal er dan ook een tariefswijziging gaan gelden op Belgische 090X nummers. De exacte verlaging van de uitbetaling is op dit moment nog niet bekend. Afhankelijk van de verschillen per operator en de mate waarin de verhouding vast/mobiel constant is zal er een nieuwe gemiddelde prijs per minuut/per call vastgesteld worden of zal overgestapt worden op een tarief per operator of afhankelijk van vast/mobiel. Zodra de exacte verlaging bekend is informeren we u uiteraard direct.
Het ziet er dus naar uit dat de terugbetaling in de toekomst een stuk lager zal zijn dan vandaag.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Doeme toch, was ergens te denken/verwachten... Winstwinstwinst... Er moet ergens maar eens een kleinere marge op zijn! :-/
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”