Geld van belkrediet naar bank/paypal
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Ik heb bij TargetPay de 50€ gehaald ondertussen, de betaling gebeurt automatisch (juist getimed ). Er is maw geen knop om het aan te vragen oid, ter info.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ter info: dit gaat dus niet. Heb het net geprobeerd en kreeg het bericht dat mijn saldo ontoereikend was. :/Maglor schreef:Vraagje. Als je bij becharge voor 25€ wilt herladen en er staat maar 20€ op je kaart, volstaat het dan om 5€ (+0,15ct) te storten op je pingping account? Is het juist om te veronderstellen dat hij dan eerst het saldo op pingping gaat gebruiken en de rest van het bedrag via mpay van mijn kaart gaat plukken?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Hier kwam ik steeds op een bedrag met ,96 uit, maar nu staat het blijkbaar effectief op 0, gewoon laten bellen tot de kaart leeg is ging blijkbaar wel. De 60 euro van mijn iPad is nu dus 0 euro geworden
Spijtig genoeg probleem nog steeds niet opgelost.Jeroentje1991 schreef:En hebben ze het inmiddels al op kunnen lossen? Anderen met dit probleem?FidoDido schreef:Neen, de lijn, becharge, sms parkeren 4411. Allemaal hetzelfde probleem. Saldo ontoereikend of gebruikslimiet bereikt...
Gisteren nog eens 6000 gebeld omdat dossier al 10 werkdagen onopgelost is. Ze gingen me terugbellen, maar tot nu toe nog steeds niets gehoord.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@FidoDido: Hier werkt het ook niet. Ook morgen eens bellen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
- Bedankt: 2 keer
Bedankt voor jullie updates, hou ons op de hoogte
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Raar dat dat nog steeds niet opgelost is. Het is zelfs raar dat het lijkt alsof jullie de eersten zijn met dat probleem... Da's een teken dat het zowel niet goed getest is voor de lancering als dat er nog niet veel klanten zijn die het intensief gebruiken! Jammer, want het is een mooi en vlot systeem.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
Update Status: Probleem staat 12 werkdagen open en is nog niet opgelostFidoDido schreef:Spijtig genoeg probleem nog steeds niet opgelost.Jeroentje1991 schreef:En hebben ze het inmiddels al op kunnen lossen? Anderen met dit probleem?FidoDido schreef:Neen, de lijn, becharge, sms parkeren 4411. Allemaal hetzelfde probleem. Saldo ontoereikend of gebruikslimiet bereikt...
Gisteren nog eens 6000 gebeld omdat dossier al 10 werkdagen onopgelost is. Ze gingen me terugbellen, maar tot nu toe nog steeds niets gehoord.
Extra info: De contact persoon van de technische dienst heeft vandaag gebeld met de melding dat het probleem nog niet is opgelost. Men heeft vanuit het origineel technisch dossier nog 2 nieuwe dossiers moeten aanmaken voor andere diensten / afdelingen. Als het probleem is opgelost ging men me persoonlijk terug op de hoogte stellen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
- Bedankt: 2 keer
Zal mij benieuwen, als het bij Proximus eenmaal fout gaat is mijn ervaring dat het zeer moeilijk op te lossen is... Misschien is het idee om PingPing zelf te contacteren? Zag dat die een eigen telefoonnummer hebben op de website.
Probleem ligt volgens mij bij het niet resetten van de mpay teller. Max staat op 250. Heb laatste 3 maanden 248 betalingen gedaan. Dus volgens mij blijft hij tellen ipv elke maand terug van 0 te beginnen.silencer schreef:Het probleem ligt niet bij PingPing, andere diensten werken ook niet.
Heb ik ook gemeld aan technische dienst.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Welk nummer moet je bellen want Belgacom kan niet helpen, en pingping ook niet
EDIT: Bellen heeft totaal geen zin naar belgacom, 3x gebeld en ze snappen er niets van
EDIT: Bellen heeft totaal geen zin naar belgacom, 3x gebeld en ze snappen er niets van
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
- Bedankt: 2 keer
FidoDido heeft gewoon naar de klantendienst van Proximus gebeld (6000), maar ook daar is er geloof ik nog geen resultaat geboekt...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Jeroentje1991: Heb ik ook gedaan, maar daar snapt niemand wat MPay of pingping is. En als ze het al snappen lijkt het hun teveel werk.
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
Je moet idd veel geluk hebben om iemand aan de lijn te krijgen die iets van mpay of ping ping kent. En als ze he dan nalezen volgen ze standaard procedure: mpay af en aan zetten en vragen dat je gsm opnieuw opstart. Met geen resultaat en dus kan je opnieuw bellen.Tim.Bracquez schreef:@Jeroentje1991: Heb ik ook gedaan, maar daar snapt niemand wat MPay of pingping is. En als ze het al snappen lijkt het hun teveel werk.
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
Uiteindelijk hebben ze me naar de technische dienst doorverbonden. Daar kreeg ik de indruk dat men beter mee was.
Tot nu toe nog steeds niet opgelost en morgen staat dossier 3 weken open...
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
- Bedankt: 2 keer
Ik vrees dat er uberhaupt erg weinig gebruik wordt gemaakt van Mpay, plus dat ze bij Proximus standaard al niets weten. Vrees dat ze dit nooit op gaan lossen
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Eva heeft mij al geholpen met een Proximusvraag, dus ze doet support voor BGC + Proximus
(http://www.belgacom.com/be-nl/annex_org ... rands.page)
(http://www.belgacom.com/be-nl/annex_org ... rands.page)
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Onze technische dienst kijkt dit verder na voor u, probleem zal tegen volgende week zeker moeten opgelost zijn. Mvg Eva
Update: net nog eens proberen betalen met mpay / ping ping en het is gelukt.FidoDido schreef:Je moet idd veel geluk hebben om iemand aan de lijn te krijgen die iets van mpay of ping ping kent. En als ze he dan nalezen volgen ze standaard procedure: mpay af en aan zetten en vragen dat je gsm opnieuw opstart. Met geen resultaat en dus kan je opnieuw bellen.Tim.Bracquez schreef:@Jeroentje1991: Heb ik ook gedaan, maar daar snapt niemand wat MPay of pingping is. En als ze het al snappen lijkt het hun teveel werk.
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
Uiteindelijk hebben ze me naar de technische dienst doorverbonden. Daar kreeg ik de indruk dat men beter mee was.
Tot nu toe nog steeds niet opgelost en morgen staat dossier 3 weken open...
Heb nog niets van proximus gehoord, maar blijkbaar is het probleem nu wel opgelost.
Hopelijk blijft het werken.
Vanavond ook eens proberen op nr van mijn vrouw. Zodonde weet ik of het probleem in het algemeen (voor iedereen) is opgelost of enkel (tijdelijk) bij mij.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@FidoDido: Laat het even weten, want hier al meer dan een euro doorgehaald door te testen, je betaald gewoon de SMSjes
Update 2: bij mijn vrouw werkt het ook terug. Ik veronderstel dus dat het probleem algemeen is opgelost.FidoDido schreef:Update: net nog eens proberen betalen met mpay / ping ping en het is gelukt.FidoDido schreef:Je moet idd veel geluk hebben om iemand aan de lijn te krijgen die iets van mpay of ping ping kent. En als ze he dan nalezen volgen ze standaard procedure: mpay af en aan zetten en vragen dat je gsm opnieuw opstart. Met geen resultaat en dus kan je opnieuw bellen.Tim.Bracquez schreef:@Jeroentje1991: Heb ik ook gedaan, maar daar snapt niemand wat MPay of pingping is. En als ze het al snappen lijkt het hun teveel werk.
Maar contact opgenomen via twitter, in de hoop...
Uiteindelijk hebben ze me naar de technische dienst doorverbonden. Daar kreeg ik de indruk dat men beter mee was.
Tot nu toe nog steeds niet opgelost en morgen staat dossier 3 weken open...
Heb nog niets van proximus gehoord, maar blijkbaar is het probleem nu wel opgelost.
Hopelijk blijft het werken.
Vanavond ook eens proberen op nr van mijn vrouw. Zodonde weet ik of het probleem in het algemeen (voor iedereen) is opgelost of enkel (tijdelijk) bij mij.
PS: had het telefoon nummer van mijn vrouw niet vermeld in het technisch dossier (enkel mijn eigen nummer) en heb hier ook geen dossier van laten aanmaken. Dus daarom dat ik veronderstel dat het werkelijk probleem is gevonden en opgelost.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
- Bedankt: 2 keer
Dat is zeer goed nieuws, bedankt voor alle updates
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Pidgey had thoorn niet in het begin verteld dat aan te passen voor alle belgen ? Of moeten bestaande users gewoon een nieuwe account aanmaken via jouw link ?Pidgey schreef:*Tsatsaaam*: http://www.betaallijn.be
-> 59% rendement ipv 55% die je normaal bij thoorn.nl krijgt.
-> Alle andere voorwaarden blijven gelijk! (=supersnelle uitbetalingen )
Veel plezier
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Iemand die dit nog kan bevestigen ? Is mss niet bij iedereen opgelost ?Jeroentje1991 schreef:Dat is zeer goed nieuws, bedankt voor alle updates
-
- Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 12 dec 2011, 17:23
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 10 keer
Nee, hij is niet van plan om het voor alle belgen aan te passen...Tomsworld schreef:Pidgey had thoorn niet in het begin verteld dat aan te passen voor alle belgen ? Of moeten bestaande users gewoon een nieuwe account aanmaken via jouw link ?Pidgey schreef:*Tsatsaaam*: http://www.betaallijn.be
-> 59% rendement ipv 55% die je normaal bij thoorn.nl krijgt.
-> Alle andere voorwaarden blijven gelijk! (=supersnelle uitbetalingen )
Veel plezier
Ofwel maak je een nieuw account (via betaallijn.be), ofwel stuur je een mail en vraag je hem of hij je op het hogere tarief wil zetten...
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Ik kan ook bevestigen dat dit terug werkt !Jeroentje1991 schreef:Dat is zeer goed nieuws, bedankt voor alle updates
-
- Member
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
En hoe is dit nu het gemakkelijkste op te lossen? Ik krijg ook steeds de melding van saldo ontoereikend hoewel er nog 35 EUR op mijn kaart staat.
De 6000 bellen, ping-ping support contacteren, Eva via twitter, ... ? of een combinatie van alle?
De 6000 bellen, ping-ping support contacteren, Eva via twitter, ... ? of een combinatie van alle?
Telenet Yugo
OVH voip
-
- Elite Poster
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ik was bij Pingping gerigistreerd, daardoor had ik dat probleem ook in begin. Toen moest ik Mpay sms'en naar een nummer van Pingping... (enkel indien je geregistreerd bent op hun site)
En staat je Mpay wel actief?
En staat je Mpay wel actief?
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Activeren: 0.15 EUR moeten betalen. (Maar e-service was niet nodig, is nu automatisch bij alle kaarten al geactiveerd stond er)ChelloExtremer schreef:Na wat testen heb ik dus toch een methode gevonden ... dit werkt effectief echt ...
Is wss niet de bedoeling van BGC, maar is ook zeker niet illegaal ofzo, ik gebruik gewoon de services die ze aanbieden, niet meer, niet minder.
Dus .... voor Generation Connect (of zal ook wel werken met andere P&G kaarten met bonussen) ...
Eerst moet je uw M-Pay activeren via de Proximus E-Services (en u dus eerst registreren op e-services mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Maak dan een PingPing account met uw Generation Connect (of andere P&G) nummer. En activeer via email + SMS.
SMS "MPay" naar 4315 (0.15eur - eenmalig).
Login op uw PingPing account en ga naar "reload" en onder "Automatic reload", klik "Via your Proximus invoice or call credit", selecteer nu "Your Proximus Account"
Ga nu naar http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 (is 'legaal' staat op http://www.pingping.be/wp/use-your-ping ... g/?lang=nl )
Reload voor 25eur (voor Generation Connect - of 15eur voor meeste andere P&G kaarten om bonus te krijgen) en selecteer dat je wil betalen via PingPing ... er moet natuurlijk wel minstens 40cent meer zijn dan herlaadbedrag als beltegoed op je kaart.
En hup, voor 40cent heb je uw bonus(sen) opnieuw voor 30 dagen.
Zou dit kunnen geheimhouden ... but "sharing is caring"! Njoy while it lasts! - don't abuse plskthx.
Betalingskost: 0.15 EUR
Dus die 0.40 EUR -> 0.15EUR ondertussen.
Snel afgehandelt, pingping is tof
Al gaan ze best voor zo'n dingen toch de kosten verhogen...
Want ja sorry, ik bel nooit, ik heb Skype...
Edit: algemene indruk van pingping: snel, duidelijk, ziet er nice uit
PS: Wat ben je met "tag bestellen"?
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Als Belgacom dit stopzet weet ik waar ik men herlaadkaarten kan gaan ophalen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Interessant !
Ik krijg helaas wel volgende melding op bcharge, terwijl ik 35 euro belwaarde heb...
Betaling geweigerd
Saldo ontoereikend
Nog iemand dit probleem ?
Gr,
Deva
EDIT:
wanneer ik bij pingping op herladen, via uw belkrediet open, krijg ik alleen de gedisablede optie 'Elektronisch geld op uw rekening' ...
EdIT2: Fixed, moest nog Mpay sms sturen naar pingping
Ik krijg helaas wel volgende melding op bcharge, terwijl ik 35 euro belwaarde heb...
Betaling geweigerd
Saldo ontoereikend
Nog iemand dit probleem ?
Gr,
Deva
EDIT:
wanneer ik bij pingping op herladen, via uw belkrediet open, krijg ik alleen de gedisablede optie 'Elektronisch geld op uw rekening' ...
EdIT2: Fixed, moest nog Mpay sms sturen naar pingping
-
- Member
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik heb het nog eens nagekeken en ik blijf de melding krijgen van saldo ontoereikend.
Bij de e-services van proximus staat Mpay op actief,
Bij ping ping staat Mpay ook actief. (ik kan bv wel een postkaartje van bpost bestellen)
Maar als ik via becharge wil herladen krijg ik de melding van saldo ontoereikend.
Iemand nog een ander idee als oplossing?
Bij de e-services van proximus staat Mpay op actief,
Bij ping ping staat Mpay ook actief. (ik kan bv wel een postkaartje van bpost bestellen)
Maar als ik via becharge wil herladen krijg ik de melding van saldo ontoereikend.
Iemand nog een ander idee als oplossing?
Telenet Yugo
OVH voip
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Slecht nieuws
Vandaag ontvangen via e-mail van Targetpay:
Vandaag ontvangen via e-mail van Targetpay:
Het ziet er dus naar uit dat de terugbetaling in de toekomst een stuk lager zal zijn dan vandaag.Aankondiging prijswijziging Belgische 090X nummers
De Belgische toezichthouder BIPT heeft aangekondigd dat er een toeslag in rekening gebracht zal gaan worden aan de houders van 090X nummers. Dit wordt gedaan naar aanleiding van klachten van mobiele operators over extra afleverkosten die zij niet bij consumenten in rekening kunnen brengen wanneer een 090X nummer gebeld wordt vanaf een mobiele telefoon.
Per 13 april 2012 zal er dan ook een tariefswijziging gaan gelden op Belgische 090X nummers. De exacte verlaging van de uitbetaling is op dit moment nog niet bekend. Afhankelijk van de verschillen per operator en de mate waarin de verhouding vast/mobiel constant is zal er een nieuwe gemiddelde prijs per minuut/per call vastgesteld worden of zal overgestapt worden op een tarief per operator of afhankelijk van vast/mobiel. Zodra de exacte verlaging bekend is informeren we u uiteraard direct.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus