http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedi ... n-3D.dhtml
Effe corrigeren; ze duwen ons die 3D door onze strot, ik wil vandaag in 2D naar journey 2 gaan kijken maar ze zenden deze alleen in 3D uit, ik zal toch naar deze gaan kijken omdat dit net eentje is die ik zeker wil zien.
Maar ik ben tegen 3D en wat gebeurt er dus; ik wil ook ghost rider zien die nu ook alleen in 3D is met het resultaat dat inplaats ik van deze week 2-3 films zal zien dit waarschijnlijk bij 1 film zal blijven. (of mss toch nog 2).
Waarom; 3D is absoluut geen meerwaarde, veel te duur ook en die brillekes "is rommel", de laatste keer ik een 3D film had gezien zag ik bijna nikske, echt erg en ze doen soms zeer aan mijn orens,pf. Tv kijken mee nen bril is gewoon not done (we gaan dit nie gaan vergelijken mee nen bril die voor je ogen goed zijn en nodig zijn als je tv kijkt he).
Nu heb ik mss wel het geluk dat ik mijn broer zijn studentenkaart kan gebruiken, ik zal mss met deze goedkoper uitkomen? Iemand een idee van? Tis 6.90 euro voor een 2D film maar voor een 3D weet ik het niet en weet ook niet of die kaart dan geldig is? Als iemand het weet vuur maar af.
Meeste bioscoopgangers kijken films in 3D
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Voor een 3D film moet je (bij Kinepolis) 2 euro opleggen als je kortingskaarten gebruikt. Wij kochten totnogtoe altijd 100-dagen kaarten maar die zijn weer opgeslagen naar €73 onlangs, dus hebben wij het plan opgevat om voortaan naar de Euroscoop in Genk te gaan, daar kosten ze €65 per 10 en zijn ze een jaar geldig ipv maar 3 maanden. Er is wel ook daar een €2 toeslag voor 3D en ook daar hebben ze sommige films niet in het gewone aanbod Bij Utopolis lijk je op langere termijn het goedkoopst af voor 3D, daar koop je een bril voor €2 die je kan herbruiken en betaal je €1 toeslag per film. Gecombineerd met hun abonnement kom je op €7 per 3D film, maar helaas ligt Aarschot wat ver weg voor ons
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Oke, dan wil dat zeggen ik straks dankzij m'n broer zijn studentenkaart voor een 3D film 8.90 euro zal betalen?
Ik blijf sowieso tegenstander en zal zeker niet opeens veel meer gaan dan anders, ik haat het om dat brilleke op te zetten enz....
Maar das al een leukere prijs dan 11.30 euro
Zonder eten en drinken niet vergeten ook want ook bij nacho's en cola slaan ze altijd maar op in prijs die gangsters.
In gent moet je ook soms slim zijn; mijne maat moet altijd naar wc gaan daar maar er liggen daar nu afslag bons van 50 cent, deze neemt er meteen meerdere mee . Zo hebben we (aankoop vanaf 5 euro) ook in deze nog eens 50 cent korting.
Tis zo al duur genoeg, ik doe niks anders dan naar goedkopere alternatieven te kijken.
Wie bv geen studentkaart heeft en toch goedkoper wil gaan kijken naar een 2D film; in tankstation(s) lukoil kan je ook decascoop tickts kopen, een heel jaar geldig en ze kosten 7.50 euro per ticket wel alleen voor 2D film maar toch goedkoper dan de 9.30 euro die je anders betaald.
Ik blijf sowieso tegenstander en zal zeker niet opeens veel meer gaan dan anders, ik haat het om dat brilleke op te zetten enz....
Maar das al een leukere prijs dan 11.30 euro
Zonder eten en drinken niet vergeten ook want ook bij nacho's en cola slaan ze altijd maar op in prijs die gangsters.
In gent moet je ook soms slim zijn; mijne maat moet altijd naar wc gaan daar maar er liggen daar nu afslag bons van 50 cent, deze neemt er meteen meerdere mee . Zo hebben we (aankoop vanaf 5 euro) ook in deze nog eens 50 cent korting.
Tis zo al duur genoeg, ik doe niks anders dan naar goedkopere alternatieven te kijken.
Wie bv geen studentkaart heeft en toch goedkoper wil gaan kijken naar een 2D film; in tankstation(s) lukoil kan je ook decascoop tickts kopen, een heel jaar geldig en ze kosten 7.50 euro per ticket wel alleen voor 2D film maar toch goedkoper dan de 9.30 euro die je anders betaald.
Ge kunt ze kussen
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Vind het ook niet fijn om altijd 3D te kijken. Sommige filmen kunnen op deze manier extra effecten krijgen. Maar al bij al vind ik het echt niet opwegen tegen een gewone 2D beeld. Alleen bij het gamen vind ik 3D wel plezant omdat je in "die wereld" wordt gezogen, maar als je het toch beu bent kan je het perfect afzetten. In de cinema is dit niet mogelijk. Nog een reden waarom ik niet snel naar de cinema ga is dat het 3D gedeelte nog meer geld uit u zakken haalt, een snack en een drank overdreven duur zijn en vind de laatste tijd het geluid niet meer is wat het was.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik verkies ook 2D boven 3D. Als ik echt 3D wil, ga ik naar een toneel...
Deze week wel gelezen dat Samsung geen toekomst meer ziet in 3D tv's:
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 767990.htm
Deze week wel gelezen dat Samsung geen toekomst meer ziet in 3D tv's:
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 767990.htm
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik dacht dat ze dit vroeger (jaren 80) ook hadden geprobeerd en dat 3D toen niet uitgebroken was. Sinds 2010 was dit ineens een hype die ze maar al te graag opleggen aan de mensen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
3D interesseert mij ook niet en geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om er meer voor te betalen. En als ze de film enkel in 3d vertonen, dan zullen ze mijn geld niet krijgen. Niet dat ze nu al veel krijgen want ik vind het gewoon veel te duur om een keer naar de cinema te gaan...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Eénmaal 3D film gezien (Avatar) en was een serieuse teleurstelling... nooit meer 3D dus.
Demo's met actieve brillen op TV's leken wel heel wat beter... maar ook daar zit ik er niet op te wachten.
Demo's met actieve brillen op TV's leken wel heel wat beter... maar ook daar zit ik er niet op te wachten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Hogere framerates zijn de volgende hype: James Cameron Wants to Blow Your Mind With 60 Frames Per Second | Wired.com. Afwachten of het ook echt waarde toevoegt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Soms wordt je identiteit gecontroleerd, just saying...Marlboro schreef:Oke, dan wil dat zeggen ik straks dankzij m'n broer zijn studentenkaart voor een 3D film 8.90 euro zal betalen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Natuurlijk niet. Meer dan 25 à 30 frames per seconde heeft het menselijke ook niet nodig hoor om vloeiende beelden te zien. Wat een onzin, juist hetzelfde met 100 en meer hertz tv waar ze vroeger mee uitpakten.cptKangaroo schreef:Hogere framerates zijn de volgende hype: James Cameron Wants to Blow Your Mind With 60 Frames Per Second | Wired.com. Afwachten of het ook echt waarde toevoegt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Klopt niet; ik bestel nooit aan de kassa . In gent controleren ze nooit.Mathy schreef:Soms wordt je identiteit gecontroleerd, just saying...Marlboro schreef:Oke, dan wil dat zeggen ik straks dankzij m'n broer zijn studentenkaart voor een 3D film 8.90 euro zal betalen?
Vergeet niet mensen die bv 40 j ofzo zijn ook zo een afslagkaart/studentenkaart kunnen krijgen daarom denk ik ze zich mee zoiets niet gaan bezig houden om bij iedere persoon ook nog eens naar dat bedrag te gaan kijken en zegge hoe heb je dat gedaan enz... Dat zou te traag gaan als mensen binne willen gaan.
Natuurlijk moet ge nie aan de kassa gaan betalen .
Ik ben gister naar journey 2 weeste kijken; brilleke stak me tegen, zat wa te snijen aan mijn oor ook en krijg af en toe eens last van ik deze effe 20 sec afzet en een meerwaarde was het ook alweer niet maar gelukkig was het een heel vermakelijke film.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Bij een videogame zie je nochtans het verschil tussen 25fps en 50fps dus ik zou het niet meteen afwimpelen.