![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Effe corrigeren; ze duwen ons die 3D door onze strot, ik wil vandaag in 2D naar journey 2 gaan kijken maar ze zenden deze alleen in 3D uit, ik zal toch naar deze gaan kijken omdat dit net eentje is die ik zeker wil zien.
Maar ik ben tegen 3D en wat gebeurt er dus; ik wil ook ghost rider zien die nu ook alleen in 3D is met het resultaat dat inplaats ik van deze week 2-3 films zal zien dit waarschijnlijk bij 1 film zal blijven. (of mss toch nog 2).
Waarom; 3D is absoluut geen meerwaarde, veel te duur ook en die brillekes "is rommel", de laatste keer ik een 3D film had gezien zag ik bijna nikske, echt erg en ze doen soms zeer aan mijn orens,pf. Tv kijken mee nen bril is gewoon not done (we gaan dit nie gaan vergelijken mee nen bril die voor je ogen goed zijn en nodig zijn als je tv kijkt he).
Nu heb ik mss wel het geluk dat ik mijn broer zijn studentenkaart kan gebruiken, ik zal mss met deze goedkoper uitkomen? Iemand een idee van? Tis 6.90 euro voor een 2D film maar voor een 3D weet ik het niet en weet ook niet of die kaart dan geldig is? Als iemand het weet vuur maar af.