Vrijwel snel kwam ik tot conclusie dat wanneer ik facetime gebruikte (videobellen) dat de modem uitviel en opnieuw opstartte.
Ik ben toen beginnen te zoeken naar oorzaken en oplossingen en het volgende heb ik geprobeerd.
Facetime via mac = geen probleem
facetime vie ipad 2 = geen probleem
facetime iphone 4 = geen probleem
skype iphone 4S = geen probleem
De laatste firmware had ik geinstaleerd op de BBOX2 en even ging dit en erna hetzelfde probleem.
Gebeld naar belgacom daar konden ze me eerst niet helpen.
2 de poging gedaan en er is ene technieker langsgekomen die een nieuwe modem heeft geplaats en een de aansluiting veranderd heeft waar de kabel binnen kwam. Het ging weer 1 maal en de dag erop weer hetzelfde probleem.
Bij belgacom zien ze telkens de uitval van de modem maar ze kunnen/willen mij niet verder helpen.
Ik heb ergens op een forum gelezen dat een franstalige persoon hetzelfde probleem had en dat hij moest wachten op de nieuwe firmware met FON ondersteuning...
Iemands tips of hetzelfde probleem?
ps overschakelen naar telenet zie ik niet als oplossing
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)