2 Maanden geleden heb ik mij de iphone 4S aangeschaft.
Vrijwel snel kwam ik tot conclusie dat wanneer ik facetime gebruikte (videobellen) dat de modem uitviel en opnieuw opstartte.
Ik ben toen beginnen te zoeken naar oorzaken en oplossingen en het volgende heb ik geprobeerd.
Facetime via mac = geen probleem
facetime vie ipad 2 = geen probleem
facetime iphone 4 = geen probleem
skype iphone 4S = geen probleem
De laatste firmware had ik geinstaleerd op de BBOX2 en even ging dit en erna hetzelfde probleem.
Gebeld naar belgacom daar konden ze me eerst niet helpen.
2 de poging gedaan en er is ene technieker langsgekomen die een nieuwe modem heeft geplaats en een de aansluiting veranderd heeft waar de kabel binnen kwam. Het ging weer 1 maal en de dag erop weer hetzelfde probleem.
Bij belgacom zien ze telkens de uitval van de modem maar ze kunnen/willen mij niet verder helpen.
Ik heb ergens op een forum gelezen dat een franstalige persoon hetzelfde probleem had en dat hij moest wachten op de nieuwe firmware met FON ondersteuning...
Iemands tips of hetzelfde probleem?
ps overschakelen naar telenet zie ik niet als oplossing
Modem reset met facetime iphone 4S
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
router achter de modem plaatsen kan het probleem oplossen.
Zie mijn reactie in de iphoneclub
Zie mijn reactie in de iphoneclub
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
Hallo,
Sinds verleden week ben ik ook bezitter van een iPhone en ook mijn BBOX2 is al twee maal uitgevallen zonder aanwijsbare reden.
'k Heb geen FaceTime gebruikt ...
Vanmorgen naar Service Desk gebeld, maar daar konden ze mij geen oorzaak van het probleem geven ...
Andere opmerking : ik zou graag FON activeren, maar ik heb die "tab" niet in mijn Account settings.
In E-services krijg ik volgende boodschap:
"Wegens technische problemen is de status van uw modem momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak".
Dit laatste heb ik nog niet voorgelegd aan de Service Desk, maar alles (TV/internet/telefoon) werkt
Sinds verleden week ben ik ook bezitter van een iPhone en ook mijn BBOX2 is al twee maal uitgevallen zonder aanwijsbare reden.
'k Heb geen FaceTime gebruikt ...
Vanmorgen naar Service Desk gebeld, maar daar konden ze mij geen oorzaak van het probleem geven ...
Andere opmerking : ik zou graag FON activeren, maar ik heb die "tab" niet in mijn Account settings.
In E-services krijg ik volgende boodschap:
"Wegens technische problemen is de status van uw modem momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak".
Dit laatste heb ik nog niet voorgelegd aan de Service Desk, maar alles (TV/internet/telefoon) werkt
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Bij mij geen probleem met de iphone 4 en de bbox2 (sagem). Ik heb er wel een router achter zitten die het netwerkverkeer voor zich neemt.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste blackdisque,
indien u via uw iphone draadloos via de Bbox2 een toepassing zoals FaceTime gebruikt, kan u inderdaad het probleem hebben dat de Bbox2-modem gewoon herstart. Dit is een gekend probleem bij ons en dit wordt momenteel onderzocht door onze ingenieurs. We hopen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het is niet zo dat iedereen die dit soort toepassing gebruikt in combinatie met een iphone en Bbox2 dit probleem heeft.
Mvg
Eva van Belgacom
indien u via uw iphone draadloos via de Bbox2 een toepassing zoals FaceTime gebruikt, kan u inderdaad het probleem hebben dat de Bbox2-modem gewoon herstart. Dit is een gekend probleem bij ons en dit wordt momenteel onderzocht door onze ingenieurs. We hopen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het is niet zo dat iedereen die dit soort toepassing gebruikt in combinatie met een iphone en Bbox2 dit probleem heeft.
Mvg
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1626
- Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Bedoel je dat de bbox zich herstart of wat bedoel je met "viel hiernet terug uit"Menace schreef:Ik heb die firmware staan die redman zegt maar bbox viel hiernet terug uit..
Of is het nog een latere firmware?
[ Post made via mobile device ]
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Vandaag had ik het weer voor, wanneer ik met ninite programma's installeer via wifi valt op een gegeven moment alles uit (dus alle lichtjes weg behalve de aan/uit)
Ik heb nu gezien dat het niet enkel bij openoffice is, maar wel enkel via wifi, via lan werkt alles perfect.
Ik heb nu gezien dat het niet enkel bij openoffice is, maar wel enkel via wifi, via lan werkt alles perfect.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Iceke, Menace,
Kunnen jullie me alle info doorsturen via pb? (exacte probleembeschrijving + lijnnummer).
Mvg,
Eva.
Kunnen jullie me alle info doorsturen via pb? (exacte probleembeschrijving + lijnnummer).
Mvg,
Eva.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Hiermee bedoel ik dat hij herstart op dezelfde manier dat iceke het heeft.redman schreef:Bedoel je dat de bbox zich herstart of wat bedoel je met "viel hiernet terug uit"Menace schreef:Ik heb die firmware staan die redman zegt maar bbox viel hiernet terug uit..
Of is het nog een latere firmware?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Menace,
Kan u uw probleem verduidelijken in een privé bericht. Gelieve ook uw login of vaste lijnnummer te vermelden.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Kan u uw probleem verduidelijken in een privé bericht. Gelieve ook uw login of vaste lijnnummer te vermelden.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.