Sinds deze morgen heb ik geen internet toegang meer in regio 03 op cityline en VOIP ligt ook plat. De modem en router zijn herhaaldelijk herstart geweest en de fritzbox toont dat er niets mis is, er is dus een dsl signaal. Het ligt ook niet aan de DNS server.
Zijn er anderen met het probleem?
Geen internet.
Zelfde probleem sinds vanmorgen, regio 09.
Tech service desk is jammer genoeg niet bereikbaar, verbinding faalt zodra ik '#' ingeef.
Lijkt me gerelateerd aan de andere thread over newsgroups en DB error op https://crm.schedom-europe.net/.
Hopelijk snel gefixt, en als iemand een antwoord kon krijgen van Dommel hoor ik het graag
Tech service desk is jammer genoeg niet bereikbaar, verbinding faalt zodra ik '#' ingeef.
Lijkt me gerelateerd aan de andere thread over newsgroups en DB error op https://crm.schedom-europe.net/.
Hopelijk snel gefixt, en als iemand een antwoord kon krijgen van Dommel hoor ik het graag
-
- Starter
collega,
Hier juis hetzelfde. Ben ook van Antwerpen. Geen internet. En als ik naar dommel bel, eens ik mijn gegevens ingeef breekt de verbinding. Dus ze zullen het wel weten. Als ze t maar oplossen.
[ Post made via mobile device ]
Hier juis hetzelfde. Ben ook van Antwerpen. Geen internet. En als ik naar dommel bel, eens ik mijn gegevens ingeef breekt de verbinding. Dus ze zullen het wel weten. Als ze t maar oplossen.
[ Post made via mobile device ]
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Heb hier een zelfde klacht binnen gekregen van een vdsl2 gebruiker van Dommel. Ziet er naar uit dat de radiusserver problemen heeft. Lijn = OK, maar als de modem de login/wachtwoord stuurt krijgt hij een authentication failure...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Weer geen internet meer regio 03 hier deze keer is er helemaal geen DSL signaal en vroeg me af of dit aan men fritzbox ligt of niet. Fritzbox meerdere keren gereboot.
Dit is het bericht van de fritzbox:
connection to DSL interrupted
EDIT: Probleem is opgelost het bleek toch lokaal te zijn. Heb modem factory gereset en dan instellingen terug ingeladen.
Dit is het bericht van de fritzbox:
connection to DSL interrupted
EDIT: Probleem is opgelost het bleek toch lokaal te zijn. Heb modem factory gereset en dan instellingen terug ingeladen.
-
- Plus Member
Ik heb nu al een kleine week , om een bepaald uur savonds , dat me internet uitvalt dus de modem dat gewoon reset .
Een 3 tal keer en dan werkt het weer normaal.
Nog iemand last van ?
Bedankt
Een 3 tal keer en dan werkt het weer normaal.
Nog iemand last van ?
Bedankt
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Mijn internet valt 's avonds ook met de regelmaat van een klok uit. Een tijd later is alles weer opgelost - sync valt niet weg. Maar binnenkort toch weg bij Dommel