Geen internet.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Sinds deze morgen heb ik geen internet toegang meer in regio 03 op cityline en VOIP ligt ook plat. De modem en router zijn herhaaldelijk herstart geweest en de fritzbox toont dat er niets mis is, er is dus een dsl signaal. Het ligt ook niet aan de DNS server.

Zijn er anderen met het probleem?
ethunn
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 sep 2008, 12:40

Zelfde probleem sinds vanmorgen, regio 09.
Tech service desk is jammer genoeg niet bereikbaar, verbinding faalt zodra ik '#' ingeef.
Lijkt me gerelateerd aan de andere thread over newsgroups en DB error op https://crm.schedom-europe.net/.

Hopelijk snel gefixt, en als iemand een antwoord kon krijgen van Dommel hoor ik het graag :)
patjesomers
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 02 nov 2009, 20:01

collega,

Hier juis hetzelfde. Ben ook van Antwerpen. Geen internet. En als ik naar dommel bel, eens ik mijn gegevens ingeef breekt de verbinding. Dus ze zullen het wel weten. Als ze t maar oplossen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ethunn
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 sep 2008, 12:40

Probleem blijkbaar verholpen, voor mij alleszins.
Lijn terug up, en control panel doet het terug.

Hopelijk hetzelfde in regio 03.
kozzmic
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2008, 23:47

Bij mij wel internet maar geen voip. :eek:
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Werkt terug.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Heb hier een zelfde klacht binnen gekregen van een vdsl2 gebruiker van Dommel. Ziet er naar uit dat de radiusserver problemen heeft. Lijn = OK, maar als de modem de login/wachtwoord stuurt krijgt hij een authentication failure...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Weer geen internet meer regio 03 hier deze keer is er helemaal geen DSL signaal en vroeg me af of dit aan men fritzbox ligt of niet. Fritzbox meerdere keren gereboot.

Dit is het bericht van de fritzbox:
connection to DSL interrupted

EDIT: Probleem is opgelost het bleek toch lokaal te zijn. Heb modem factory gereset en dan instellingen terug ingeladen.
franssen00
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46

Ik heb nu al een kleine week , om een bepaald uur savonds , dat me internet uitvalt dus de modem dat gewoon reset .
Een 3 tal keer en dan werkt het weer normaal.
Nog iemand last van ?

Bedankt
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Mijn internet valt 's avonds ook met de regelmaat van een klok uit. Een tijd later is alles weer opgelost - sync valt niet weg. Maar binnenkort toch weg bij Dommel :)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”