Net gebeld, en inderdaad, standaard staat die optie blijkbaar aan op Pay&Go kaartjes. Binnen een uurtje of 2 zou de blokkering eraf gehaald moeten zijn...FlashBlue schreef:Selder,
Roaming kan je manueel aanzetten via het voicemenu 1911 , maar het is mogelijk dat ook "roaming barring" enabled is, en dat kan je zelf niet uitzetten.
Heb hetzelfde probleem gehad,( http://www.redefined.be/2011/12/19/the- ... ga-deel-3/ )
Beste wat je kan doen is evt naar de klantendienst bellen (vanaf een ander toestel), +32 (0)78 05 6000 .
Generation Connect
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Eva: goed om weten, das ook beter dan bij mv dan want bij deze om 16 uur herladen is ook op die dag voor 16 uur terug herladen. Vind da nie zo leuk ze dat zo doen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
heb nu wel verbinding met T-Mobile (en dus geen "no service" meer), maar toch werkt het nog niet ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
heb je problemen met data of met bellen? of beide?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Beide...
[ Post made via mobile device ]
Funki business, nu lijkt het wel te werken...
[ Post made via mobile device ]
Funki business, nu lijkt het wel te werken...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
Weet iemand of de promo bonus geldig is na elke herlading, of enkel bij herladingen binnen de 31 dagen?
[edit: met "promo" bedoelde ik bonus, maar mijn vraag is ondertussen al beantwoord]
[edit: met "promo" bedoelde ik bonus, maar mijn vraag is ondertussen al beantwoord]
Laatst gewijzigd door 2Flip 24 jan 2012, 13:10, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
welke promo?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Even een klein vraagje,
Mijn geldigheid van gen conn. loopt tot de 27ste
als ik nu herlaad op bvb de 25ste, loopt de volgende geldigheid dan af op terug de 25ste ? (en ben je maw 2 dagen kwijt) of blijft dit de 27ste ?
thx
Mijn geldigheid van gen conn. loopt tot de 27ste
als ik nu herlaad op bvb de 25ste, loopt de volgende geldigheid dan af op terug de 25ste ? (en ben je maw 2 dagen kwijt) of blijft dit de 27ste ?
thx
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
http://www.generation-connect.be/static ... tions.aspxHoe krijg ik mijn data- en sms-bonussen ?
Om de bonussen voor sms en surfvolume te krijgen, hoef je enkel voor een bedrag van € 20 of meer te herladen.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
Je bonussen zijn 31 dagen geldig vanaf de laatste oplading.mcenet1 schreef:Even een klein vraagje,
Mijn geldigheid van gen conn. loopt tot de 27ste
als ik nu herlaad op bvb de 25ste, loopt de volgende geldigheid dan af op terug de 25ste ? (en ben je maw 2 dagen kwijt) of blijft dit de 27ste ?
thx
Info te vinden op:
http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/
Ok Fido, maar dit was niet de vraag ,ik spreek hier niet over bonussen.
de vraag ging over de geldigheid,
"Mijn geldigheid van gen conn. loopt tot de 27ste
als ik nu herlaad op bvb de 25ste, loopt de volgende geldigheid dan af op terug de 25ste ? (en ben je maw 2 dagen kwijt) of blijft dit de 27ste de volgende maand ?"
de vraag ging over de geldigheid,
"Mijn geldigheid van gen conn. loopt tot de 27ste
als ik nu herlaad op bvb de 25ste, loopt de volgende geldigheid dan af op terug de 25ste ? (en ben je maw 2 dagen kwijt) of blijft dit de 27ste de volgende maand ?"
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Als het je het hebt over geldigheid dan kan dat over twee dingen gaan:
- geldigheid van de bonus (lees: gratis stuff bij een herlading): 31 dagen (zie Fido)
- geldigheid van de belwaarde (= 12 maanden)
En aangezien je over 'de volgende maand' spreekt, denk ik dat Fido toch al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag (al kan het zijn dat jij het geen bonus noemt maar in wezen gaat het wsl over het zelfde).
- geldigheid van de bonus (lees: gratis stuff bij een herlading): 31 dagen (zie Fido)
- geldigheid van de belwaarde (= 12 maanden)
En aangezien je over 'de volgende maand' spreekt, denk ik dat Fido toch al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag (al kan het zijn dat jij het geen bonus noemt maar in wezen gaat het wsl over het zelfde).
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Da's de herlaadbonus voor het surfen. Dat is 31 dagen geldig na je herlaadbeurt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Moeilijke vraag? Neen, moeilijk van begrip blijkbaar!
Zoals FidoDido al zei, vervallen je bonussen 31 dagen na je laatste herlaadbeurt (uiteraard de laatste die recht geeft op bonussen, dus € 20 of meer). Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen, djezes...
Edit: de enige bonus die niet vervalt, is die voor dataroaming (= mobiel internet in het buitenland).
Zoals FidoDido al zei, vervallen je bonussen 31 dagen na je laatste herlaadbeurt (uiteraard de laatste die recht geeft op bonussen, dus € 20 of meer). Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen, djezes...
Edit: de enige bonus die niet vervalt, is die voor dataroaming (= mobiel internet in het buitenland).
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik denk dat mcenet1 het volgende bedoelt (en dat zijn vraag niet goed begrepen is):
- stel je vorige bonus loopt af op 27 januari
- je herlaadt (met 20 €) op 25 janurai (je wacht dus niet tot je vorig krediet afgelopen is)
- krijg je dan 31dagen bij vanaf 25 januari (met andere woorden: je verliest 2 dagen), of vanaf 27januari (met andere woorden: je krijgt 31 dagen bij je vorige periode)
Voortgaand op de vorige antwoorden (en op de info op http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/) is het dus duidelijk dat je 31 dagen krijgt vanaf de herlading (dus vanaf 25 januari) ... en je dus die dagen verliest als je te vroeg herlaadt.
- stel je vorige bonus loopt af op 27 januari
- je herlaadt (met 20 €) op 25 janurai (je wacht dus niet tot je vorig krediet afgelopen is)
- krijg je dan 31dagen bij vanaf 25 januari (met andere woorden: je verliest 2 dagen), of vanaf 27januari (met andere woorden: je krijgt 31 dagen bij je vorige periode)
Voortgaand op de vorige antwoorden (en op de info op http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/) is het dus duidelijk dat je 31 dagen krijgt vanaf de herlading (dus vanaf 25 januari) ... en je dus die dagen verliest als je te vroeg herlaadt.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Sorry voor de verwarring, ik heb me fout uitgedrukt. Wanneer je een herlading doet is het altijd die datum dat geldig is, maw als je de 25ste herlaadt blijft je bonus geldig tot de 25ste de volgende maand,bonus is altijd 31 dagen geldig.Mvg Eva
Laatst gewijzigd door Proximus 25 jan 2012, 09:04, in totaal 1 gewijzigd.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Eva, wil jij nu zeggen dat de 31 dagen altijd bijgeteld worden bij de vorige geldigheidsdatum? M.a.w. als ik 12 keer na elkaar herlaad, zouden mijn bonussen een jaar lang geldig blijven?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Hug? Klopt toch niet denk ik, ik moest de 13de herladen, ik heb de 12de herladen, nu staat er op mijn bundel tot 12 februari geldig is, als ik morgen zou herladen zal mijn bundel tot de 25ste februari geldig zijn, zo werkt het toch altijd al?Eva_van_Belgacom schreef:FidoDido; je geldigheidsperiode blijft altijd de 27ste. Dus moest je nu herladen op de 25ste ben je geen 2 dagen kwijt en je datum is nog steeds 27ste.
Mvg Eva
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
idd wat 'Eva' zegt klopt niet (sry om Belgacom tg te spreken) ... er worden geen 31 dagen bijgeteld. Het is zoals anderen hier zeggen ... 31dagen na laatste herlaadbeurt voor de bonus (20eur+), en voor geldigheid v/d kaart is het 1jaar na laatste herlaadbeurt (15eur +). Je kan uw geldigheid niet 'opbouwen'.
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Yep dat klopt hier al getest ... de 31 dagen komen gewoon bij de dag dat je herlaad ..helaas ..
Dus eigenlijk moet je tot laatste dag wachten om geen dag te verliezen .. herladen op 31 dec is geldig tot 31jan .. ook als is huidige bonus bijvoorbeeld tot 10 jan geldig ...
Dus eigenlijk moet je tot laatste dag wachten om geen dag te verliezen .. herladen op 31 dec is geldig tot 31jan .. ook als is huidige bonus bijvoorbeeld tot 10 jan geldig ...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bedankt voor de correctie, EvaEva_van_Belgacom schreef:Sorry voor de verwarring, ik heb me fout uitgedrukt. Wanneer je een herlading doet is het altijd die datum dat geldig is, maw als je de 25ste herlaadt blijft je bonus geldig tot de 25ste de volgende maand,bonus is altijd 31 dagen geldig.Mvg Eva
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Eva, zou jij de volgende problemen eens kunnen melden bij de bevoegde diensten? Ik heb dit al meermaals geprobeerd via 6000, maar ze zijn nog steeds niet opgelost:
- Controle van het dataverbruik via http://m.skynet.be/my-account werkt niet:
Ik weet dat hier ook apps voor bestaan, maar als er een mobiele website is, mag men toch wel verwachten dat deze functioneert denk ik.
- Online sms'en (via de e-Services) geeft nog steeds een onterechte foutmelding bij Generation Connect-klanten:
Deze foutmelding verschijnt vreemd genoeg enkel als de sms-blokkeringsdienst gedeactiveerd is. Als hij geactiveerd is, is online sms'en juist wel mogelijk.
- Controle van het dataverbruik via http://m.skynet.be/my-account werkt niet:
Ik weet dat hier ook apps voor bestaan, maar als er een mobiele website is, mag men toch wel verwachten dat deze functioneert denk ik.
- Online sms'en (via de e-Services) geeft nog steeds een onterechte foutmelding bij Generation Connect-klanten:
Deze foutmelding verschijnt vreemd genoeg enkel als de sms-blokkeringsdienst gedeactiveerd is. Als hij geactiveerd is, is online sms'en juist wel mogelijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
@2Flip: Dan hebben ze jou blaasjes wijsgemaakt
Ik heb vroeger jarenlang Pay&Go gehad, en die functie heeft steeds gewerkt. Toen ik dit bovendien aan de klantendienst meldde, ging de medewerker akkoord dat die melding onjuist is en ging hij dit melden zei hij. Bovendien werkt het wél als je de sms-blokkering activeert, maar dan kan je uiteraard niet meer sms'en via je gsm.
Het is wel zo dat je maar één gratis sms per dag hebt via die dienst. Van je andere gratis sms'en kan je dus geen gebruik maken.
Ik heb vroeger jarenlang Pay&Go gehad, en die functie heeft steeds gewerkt. Toen ik dit bovendien aan de klantendienst meldde, ging de medewerker akkoord dat die melding onjuist is en ging hij dit melden zei hij. Bovendien werkt het wél als je de sms-blokkering activeert, maar dan kan je uiteraard niet meer sms'en via je gsm.
Het is wel zo dat je maar één gratis sms per dag hebt via die dienst. Van je andere gratis sms'en kan je dus geen gebruik maken.
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
Dat is mogelijk, ik heb ook jaren gebruikt gemaakt van online sms'en (al was het niet vaak). Dus ik moet zeggen dat ik er ook van verschoot.
In een topic op de belgacom community zei Eva echter:
"De SMS on line is niet beschikbaar voor klanten met een Pay&go; deze dienst wordt enkel aangeboden voor klanten met een abonnement."
Nu ja, intussen al een andere oplossing gevonden; dus voor mij is het niet meer nodig
In een topic op de belgacom community zei Eva echter:
"De SMS on line is niet beschikbaar voor klanten met een Pay&go; deze dienst wordt enkel aangeboden voor klanten met een abonnement."
Nu ja, intussen al een andere oplossing gevonden; dus voor mij is het niet meer nodig
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Geen signaal meer sinds gisterenmiddag: nog geen sim kaart gekregen (normale procedure zeker(veiligheid)?)
Al weet ik niet of ik dat wel wil.
Kun je je registreren voor Play and gold only (promo's etc. uitgevinkt bij registratie) ?krisken schreef:Ik heb anders ook nog geen play and gold smsje gekregen...
Al weet ik niet of ik dat wel wil.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Dat wordt min. 3d zonder mijn telefoonnr (gelukkig heb ik nog een reserve MV kaart).
Was te verwachten natuurlijk, zondernr overdracht gaat het blijkbaar wel goed.
Was te verwachten natuurlijk, zondernr overdracht gaat het blijkbaar wel goed.
Nog even een laatste update over mijn ervaring met Generation Connect. Dit is de laatste keer dat ik ooit gebruik zal maken van een dienst van Proximus. Na meer dan 20 dagen na mijn oorspronkelijke bestelling van Generation Connect, bijna 2 maanden geleden, hebben ze eindelijk de problemen die ik ondervond met niet te kunnen bellen, smsen, op internet gaan, belkrediet dat verdween, etc.. opgelost. Dit was echter na dat ik een klacht heb neergelegd bij te telecom ombuds. Proximus heeft me voerigens €20 belkrediet cadeau gedaan nadat de problemen waren "opgelost", maar toen was mijn oorspronkelijke €20 al in rook opgegaan. Nu heb ik voor de 1ste keer bijgeladen en binnen het uur was mijn €20 verdwenen door internet gebruik dat rechtstreeks van mijn belkrediet afging ipv mijn internetbundel. Maw, Proximus heeft juist niets opgelost. Ik heb nog nooit met geen enkel bedrijf zo'n slechte ervaring gehad. In mijn oorspronkelijke post over mijn problemen raadde ik iedereen of om dit pakket te nemen, misschien hebben jullie meer geluk dan ik, maar ik blijf daar nu zeker bij.
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Als je ze morgen nog niet hebt ( vrijdag ) stap dan toch gewoon een Belgacom winkel/agent binnnen en dringt aan op een sim kaart swap ...silencer schreef:Geen signaal meer sinds gisterenmiddag: nog geen sim kaart gekregen (normale procedure zeker(veiligheid)?)
Kun je je registreren voor Play and gold only (promo's etc. uitgevinkt bij registratie) ?krisken schreef:Ik heb anders ook nog geen play and gold smsje gekregen...
Al weet ik niet of ik dat wel wil.
Is amper 5 min werk ... blij dat ik het gedaan heb of ik zat 4-5 dagen zonder gsm ....
Bel evenuteel eerst naar helpdesk van proximus voor Simkaartnummer ( hoewel ze dit meteen kunnne zien in het systeem )
Pay & Gold smsjes krijg ik na herlading .. schijnt dat je dit kan activeren met een sms .. stond hier ergens in een Topic ..
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
SMS 'START' naar 8930 ... maar normaal is Pay & Gold actief 'by default' (is alleen voor mensen die Pay & Gold gedesactiveerd hebben via klantendienst ofzo).
Kan wel een week ofzo duren na herladen voordat je uw code krijgt.
Kan wel een week ofzo duren na herladen voordat je uw code krijgt.
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
ja
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ligt het aan mij of is die generation connect erg traag ?
Bestand van 65MB downloaden, gaat gewoon niet vooruit (0kb/0) :s (85 dBm ontvangst).
Bestand van 65MB downloaden, gaat gewoon niet vooruit (0kb/0) :s (85 dBm ontvangst).
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Dat ligt aan u, hier heb ik enkele updates van apps binnen getrokken die ruim over de 65Mb gingen en dat ging zeer vlot alleja, tkan ook aan Proximus liggen natuurlijk, probeer eens op een andere locatie
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
De laatste keer heb ik mijn gpsmappen geüpdate via GC en die 160Mb was verbazend snel binnen. Continu aan 500~550 KB/s (4 ~ 4,5Mbps) met hier en daar een piek.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Pro Member
- Berichten: 348
- Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 14 keer
Binnen weekje ga ik ook stap zetten naar Generation Connect, nu nog BASE postpaid 0, geen contractduur.
Wat is nu de beste en snelste manier om over te schakelen, gewoon via de site of proxi kaartje kopen en naar klantendienst bellen om te veranderen naar GC?
Wat is nu de beste en snelste manier om over te schakelen, gewoon via de site of proxi kaartje kopen en naar klantendienst bellen om te veranderen naar GC?