101,15 EUR voor 2x 2GB DDR3 RAM geheugen + frontpanel
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Er stond bij dat de pc werd opengemaakt door iemand die er geen ervaring mee had.. Maar we hadden de pc maar 1x open gemaakt en dat was in oktober ergens, omdat de Frontpanel-power on off knop gebroken was langs binnen.. Ze hadden ons toen een nieuwe frontpanel doorgestuurd, en feitelijk toestemming gegeven om de behuizing te openen en de voorpaneel te veranderen met het nieuwe. Dat probeerden we dus, maar er waren een paar vijzen kapot gegaan langs binnen, dus moesten we iets verzinnen om toch de pc aan te krijgen met de knop, we hadden gewoon langs binnen de frontpannel "opgeplakt" aan de power knop die ook langs binnen zit, we wisten geen andere oplossing om die te maken..
Nu ter zake => Er staat bij de offerte bij: 5 EUR voor de frontpanel, maar we hebben die een paar maand gratis nog toegestuurd gekregen om die te vervangen, en buiten die ene keer hebben we de pc niet meer open gedaan..
101 EUR vind ik ongewoon veel voor 4GB DDR3 ram bij te steken, dus dat is eigenlijk geen optie (8 GB is al te vinden voor 60 euro soms).
We krijgen ook de mogelijkheid om ons apparaat gratis terug te sturen zonder reparatie, maar dan moeten we 49€ retourkosten betalen.. Ook veel te veel natuurlijk. Ik kon ook moeilijk weten dat dit niet onder de garantie valt eigenlijk.
Iemand ideeën wat ik kan doen om eventueel de schade te beperken?
Offerte
mvg