Wat een onzin verkondig jij hier toch? Het bedrag wat van mijn loon wordt afgehouden voor het privé gebruik van mijn auto, is volgens jou gratis? Net zoals voor alle andere mensen die een firmawagen hebben? Als ruim 125 euro per maand voor jou gratis is, krijg ik dan wat gratis euro's van jou?duizend schreef: Firmawagens ... tja dat moeten ze inderdaad veeeeeel zwaaarder belasten, want met de firmawagen kijk je niet op de km's ze zijn toch gratis. Trouwens als ze de firmawagens afschaffen denk ik dat de files met de helft dalen.
En nogmaals ik zeg nergens dat je onder de kerktoren moet werken. Wat is nu 50 km als je een goeie treinverbinding hebt ...
maar ja we rijden toch zo graag auto hé
Ik heb elke dag een rit van 120 km (heen en terug) voor de boeg. Er is GEEN openbaar vervoer mogelijk. En waarom dichter bij huis gaan werken? De reden dat ik hier werk is omdat mijn vorig werk goed leek op de Titanic. Gelukkig voor mij ben ik van boord gegaan voor dat het boeltje daar ten onder is gegaan. Wie er gebleven is, die is er heel slecht van af gekomen. En ik denk dat ik nog altijd zelf uitmaak waar ik werk.