hulp gevraagd

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
luc1252
Starter
Starter

Is het mogelijk om een D-Link DSL-2740B ADSL 2 modem router te laten samenwerken met de sagem 3464 modem router daar deze regelmatig reboot bij overzetting gegevens naar mijn mediaplayer en ook bij het douwlauden van bij mijn new server 8 draadjes
Is het mogelijk om de D link te gebruiken als router en zoja wie help mij daarbij met een woordje uitleg
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Je moet een PPPoE-sessie starten vanop je Dlink. Hiervoor verbindt je je Sagem met een LAN-poort van je d-link (want die heeft geen aparte WAN-poort, als ik het internet mag geloven).

Je gaat naar deze pagina op je d-link en kiest bovenaan de LAN-poort die je gebruikt als verbinding met de Sagem en kiest PPPoE-sessie en vul daaronder de gegevens van uw scarlet-account in.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Het is een ADSL2 router, deze heeft geen wan-poort (en NAT is zelfs niet mogelijk).
Al zijn er echter wel uitzonderingen zoals Linksys waarbij je LAN1 > WAN kunt schakelen :wink:
Bij deze vraag ik aan de topicstarter wat zijn budget is.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
luc1252
Starter
Starter

Mijn budget bedraagt 40--70 euro
WaTP-Link TL-WA901ND Access Point, 300Mbpst
is dat goed of wat raad u mij aan
Ik ben een leek
heb ook nog een d-link adsl2 router DKT-810 liggen maar met deze kan ik niets doen zeker?? :-(
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”