Is het mogelijk om een D-Link DSL-2740B ADSL 2 modem router te laten samenwerken met de sagem 3464 modem router daar deze regelmatig reboot bij overzetting gegevens naar mijn mediaplayer en ook bij het douwlauden van bij mijn new server 8 draadjes
Is het mogelijk om de D link te gebruiken als router en zoja wie help mij daarbij met een woordje uitleg
hulp gevraagd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Je moet een PPPoE-sessie starten vanop je Dlink. Hiervoor verbindt je je Sagem met een LAN-poort van je d-link (want die heeft geen aparte WAN-poort, als ik het internet mag geloven).
Je gaat naar deze pagina op je d-link en kiest bovenaan de LAN-poort die je gebruikt als verbinding met de Sagem en kiest PPPoE-sessie en vul daaronder de gegevens van uw scarlet-account in.
Je gaat naar deze pagina op je d-link en kiest bovenaan de LAN-poort die je gebruikt als verbinding met de Sagem en kiest PPPoE-sessie en vul daaronder de gegevens van uw scarlet-account in.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Het is een ADSL2 router, deze heeft geen wan-poort (en NAT is zelfs niet mogelijk).
Al zijn er echter wel uitzonderingen zoals Linksys waarbij je LAN1 > WAN kunt schakelen
Bij deze vraag ik aan de topicstarter wat zijn budget is.
Al zijn er echter wel uitzonderingen zoals Linksys waarbij je LAN1 > WAN kunt schakelen
Bij deze vraag ik aan de topicstarter wat zijn budget is.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –