Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
De problemen zijn hier toch nog niet helemaal van de baan...
Ik ben momenteel in het buitenland, en krijg hier geen gsm-verbinding, met geen enkel netwerk. Ik had nochtans al op voorhand via 1911 gecontroleerd of ProxiWorld geactiveerd was, en dit was wel degelijk het geval.
Er heeft al iemand vanuit België naar de 6000 gebeld voor mij, maar blijkbaar was er een roaming-blokkering en kreeg de (overigens zeer vriendelijke) dame die niet weg. Ze heeft de technische dienst moeten contacteren en een dossier laten aanmaken. Hopelijk kunnen die het probleem morgen nog verhelpen, want vanwege kerstavond sluit deze dienst vroeger. Anders zit ik hier waarschijnlijk heel het weekend zonder gsm.
Ik ben momenteel in het buitenland, en krijg hier geen gsm-verbinding, met geen enkel netwerk. Ik had nochtans al op voorhand via 1911 gecontroleerd of ProxiWorld geactiveerd was, en dit was wel degelijk het geval.
Er heeft al iemand vanuit België naar de 6000 gebeld voor mij, maar blijkbaar was er een roaming-blokkering en kreeg de (overigens zeer vriendelijke) dame die niet weg. Ze heeft de technische dienst moeten contacteren en een dossier laten aanmaken. Hopelijk kunnen die het probleem morgen nog verhelpen, want vanwege kerstavond sluit deze dienst vroeger. Anders zit ik hier waarschijnlijk heel het weekend zonder gsm.
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 23 dec 2011, 19:16
Ja, leuk he, vind je dat dan normaal? Ik niet, mv draait met enorm verlies heb ik gelezen.silencer schreef:Als ik dat allemaal lees...ik blijf gewoon bij MV.
Zit al 4maand op eenzelfde herlading en mijn data is nog steeds gratis.
Ik heb beide providers en proximus haalt het op bijna alle vlakken behalve op de 2bekende niet, de edge snelheid en de klantendienst maar al dat vele andere daar kan mv of beter gezegd base gewoon niet tegen op.
Ik vraag me ook af; wie tevrede is bij ne provider die blijft daar dan toch gewoon bij toch?
Voor mij is het belangrijkste dat ik weinig tot geen data panne heb en mijn smsen en weet ik nog allemaal tneminste toekomen.
Bij mv lees ik iedere dag in en dag uit mensen die opeens alweer eens data panne hebben en bij mensen die hun smsen niet doorkomen en weet ik nog allemaal, dit zijn zaken die je zelden tegen komt bij proximus.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
En dat kom je hier zonder schroom vertellen?silencer schreef:Als ik dat allemaal lees...ik blijf gewoon bij MV.
Zit al 4maand op eenzelfde herlading en mijn data is nog steeds gratis.
Het is door zo'n buitensporig misbruik dat Mobile Vikings die grace period wel eens zou kunnen afschaffen voor iedereen.
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 23 dec 2011, 19:16
Inderdaad aan bovenstaande poster: er word dan ook veelvuldig misbruik van gemaakt, hetgeen gebeurt is dat mv daarvoor moet opdraaien, ze bedoelen het goed maar zo run je geen bedrijf, dit is idd de foute manier.
31dagen zijn 31 dagen, dan moeten de smsen en de data vervallen, zo hoort het gewoon.
31dagen zijn 31 dagen, dan moeten de smsen en de data vervallen, zo hoort het gewoon.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Inderdaad, Mobile Vikings moet zelf betalen aan KPN Group Belgium voor alle verbruikte data.
Ik zou zeggen, surf eens naar de balanscentrale van de Nationale Bank (http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/startbcc?lang=N) en doe de laatste jaarrekening van het bedrijf achter Mobile Vikings eens open (City Live, ondernemingsnummer 0886946917).
Ik zou zeggen, surf eens naar de balanscentrale van de Nationale Bank (http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/startbcc?lang=N) en doe de laatste jaarrekening van het bedrijf achter Mobile Vikings eens open (City Live, ondernemingsnummer 0886946917).
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Welk buitensporig misbruik ???nickz schreef:En dat kom je hier zonder schroom vertellen?
Het is door zo'n buitensporig misbruik dat Mobile Vikings die grace period wel eens zou kunnen afschaffen voor iedereen.
Er staat nergens in de MV voorwaarden dat je maandelijks moet herladen.
Er staat wel beschreven dat, nadat je bundel vervallen is, het sms en data verbruik aangerekend wordt.
Ik herlaad ook nooit tot mijn krediet op is, en ga ervan uit, dat mijn krediet verbruikt wordt, van zodra ik de betalende periode inga.
Dat MV niet altijd dit extra verbruikt aanrekent, kan je de gebruiker toch niet kwalijk nemen ?
Dat is bij Generation Connect niet anders: na iedere herlading krijg je de bonus (30 dagen geldig), daarna wordt je verbruik aangerekend.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 9 keer
update:achaos schreef:updateachaos schreef:Ik zal ook maar iets posten:
8 december: aanvraag
19 december:afgesloten ,nog geen simkaart aangekregen
21 december : simkaart in de bus , pay and go flex - dadelijk klantendienst gebeld - moest naar webshop bellen, deze gingen het in orde brengen
22 december : nog altijd geen generation connect - klantendienst gebeld , deze stuurt een email naar de technische dienst ( morgen kan het misschien in orde zijn)
[ Post made via mobile device ]
22 december : nogmaals klantendienst gebeld (na de tip van nickz om na te kijken in e-services) , ze zeiden dat er technische problemen waren en dat ze me niet konden helpen
22 december : s'avond langs de proximus-shop geweest in shoppingcenter, konden me niet helpen daar het al te laat was (eerst wilden ze me afschepen dat alles on-line en via de klantendienst moet gebeuren)
23 december 8.30 : naar klantendienst gebeld, eindelijk onderstaande melding op e-service (nu komt het in orde denk ik)
24 december 00.09: bericht overgeschakeld naar generation connect , belkrediet en bonus data is nog niet in orde
24 december 7.30 : klantendienst gebeld, kunnen in het weekend niets doen
Met wat ik hier gelezen heb denk ik met de juiste persoon komt het in orde. Ik doe nog een poging.
24 december 8.20 : klantendienst gebeld, maar communicatie ging de mist in
24 december 8.40 : klantendienst gebeld , het komt dit weekend echt niet meer in orde (maandag terug bellen)
Ik heb nu maar 20 euro herladen, ik was heel het gedoe met de klantendienst beu.
Nu heb ik 20 euro belkrediet en 2 gb data.
Mvg,
Achaos
Niet doen! Dat is enkel bedoeld voor als je bundel vervalt en je niet onmiddellijk hebt kunnen herladen. Het is er niet om misbruik van te makensilencer schreef:Als ik dat allemaal lees...ik blijf gewoon bij MV.
Zit al 4maand op eenzelfde herlading en mijn data is nog steeds gratis.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Waar zit Eva nu... uit schaamte gaan lopen ?
-
- Pro Member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier nog altijd geen belwaarde...
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Simkaartjes gaan rondbrengen.r2504 schreef:Waar zit Eva nu... uit schaamte gaan lopen ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Ze is haar geld aan het tellen voor alle mislukte opladingen ze kan dan een kadooke kopen voor zichzelfr2504 schreef:Waar zit Eva nu... uit schaamte gaan lopen ?
Effe serieus nu, ze zal al in verlof zijn om Kerstfeest te vieren met haar dierbaren en geliefden, het is haar van harte gegund.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dan moet MV daar maar voor kijken om die GP te laten vervallen. Als er mensen na drie maanden nog steeds van hun data kunnen gebruiken, dan is dat zo maar. Als het hen echt kwaad doet, dan hadden ze het al lang uitgezet.ti_mo_ti schreef: Niet doen! Dat is enkel bedoeld voor als je bundel vervalt en je niet onmiddellijk hebt kunnen herladen. Het is er niet om misbruik van te maken
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Even iets anders dan gebash op MV.
Is het al mensen gelukt om in de E-Services hun herlaad en gesprek historiek te zien?
Normaal zou dit mogelijk moeten zijn, helaas kom ik zelf niet verder dan de melding dat het niet beschikbaar is.
(zie bijlage)
Is het al mensen gelukt om in de E-Services hun herlaad en gesprek historiek te zien?
Normaal zou dit mogelijk moeten zijn, helaas kom ik zelf niet verder dan de melding dat het niet beschikbaar is.
(zie bijlage)
- Bijlagen
-
- e-services.PNG
- (22.05 KiB) Nog niet gedownload
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
idem
Datum Tijdstip Transactie Gebeld nummer Duur Betaald (€) Belkrediet na (€)
23/12/11 23:26 Uitgevoerde oproep 1911 0,000 18,708
23/12/11 22:42 Uitgevoerde oproep +3280022400 00 m 11 s 0,000 18,708
23/12/11 22:36 Uitgevoerde oproep +3280022400 00 m 24 s 0,000 18,708
23/12/11 22:35 Uitgevoerde oproep +3280022400 00 m 12 s 0,000 18,708
23/12/11 22:32 Uitgevoerde oproep +3280022400 00 m 55 s 0,000 18,708
23/12/11 22:31 Uitgevoerde oproep +3280022500 00 m 10 s 0,000 18,708
23/12/11 21:51 Pack - gebruik Data Session 477 Kb 0,000 18,708
23/12/11 21:50 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 21:48 Oproep via code #122# 0,000 18,708
23/12/11 04:39 Pack - gebruik Data Session 16 Kb 0,000 18,708
23/12/11 04:37 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 04:37 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 02:21 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 02:21 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 02:16 Pack - gebruik Data Session 79,1 Mb 0,000 18,708
23/12/11 02:15 Extra Messaging Pack - gebruik +32476123456 0,000 18,708
22/12/11 17:31 GPRS Data Session 0,000 18,708
22/12/11 17:30 Data Set-up 0,000 18,708
22/12/11 17:29 Pack - gebruik Data Session 23,9 Mb 0,000 18,708
22/12/11 16:16 Data Set-up 0,000 18,708
20/12/11 20:30 Herladen via 1-2-card of 1-2-ticket +15,000 19,208
20/12/11 20:29 Transactie Proximus M-Pay -13,000 4,208
20/12/11 20:29 SMS 4315 -0,150 17,208
20/12/11 20:23 m-banxafe Banksaldo +32477179806 -0,250 17,358
20/12/11 14:51 Oproep via code #122# 0,000 20,000
20/12/11 14:50 Oproep via code #122# 0,000 20,000
20/12/11 14:48 GPRS Data Session 0,000 20,000
20/12/11 14:48 Data Set-up 0,000 20,000
20/12/11 14:47 Oproep via code #122# 0,000 20,000
20/12/11 14:46 Oproep voor beheer instellinv 0,000 20,000
20/12/11 14:45 Uitgevoerde oproep 1911 0,000 20,000
20/12/11 14:45 Pack - activatie 0,000 20,000
20/12/11 14:45 Pack - activatie 0,000 20,000
20/12/11 09:33 Oproep voor beheer instellinv 0,000 0,000
Datum Tijdstip Transactie Gebeld nummer Duur Betaald (€) Belkrediet na (€)
23/12/11 23:26 Uitgevoerde oproep 1911 0,000 18,708
23/12/11 22:42 Uitgevoerde oproep +3280022400 00 m 11 s 0,000 18,708
23/12/11 22:36 Uitgevoerde oproep +3280022400 00 m 24 s 0,000 18,708
23/12/11 22:35 Uitgevoerde oproep +3280022400 00 m 12 s 0,000 18,708
23/12/11 22:32 Uitgevoerde oproep +3280022400 00 m 55 s 0,000 18,708
23/12/11 22:31 Uitgevoerde oproep +3280022500 00 m 10 s 0,000 18,708
23/12/11 21:51 Pack - gebruik Data Session 477 Kb 0,000 18,708
23/12/11 21:50 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 21:48 Oproep via code #122# 0,000 18,708
23/12/11 04:39 Pack - gebruik Data Session 16 Kb 0,000 18,708
23/12/11 04:37 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 04:37 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 02:21 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 02:21 Data Set-up 0,000 18,708
23/12/11 02:16 Pack - gebruik Data Session 79,1 Mb 0,000 18,708
23/12/11 02:15 Extra Messaging Pack - gebruik +32476123456 0,000 18,708
22/12/11 17:31 GPRS Data Session 0,000 18,708
22/12/11 17:30 Data Set-up 0,000 18,708
22/12/11 17:29 Pack - gebruik Data Session 23,9 Mb 0,000 18,708
22/12/11 16:16 Data Set-up 0,000 18,708
20/12/11 20:30 Herladen via 1-2-card of 1-2-ticket +15,000 19,208
20/12/11 20:29 Transactie Proximus M-Pay -13,000 4,208
20/12/11 20:29 SMS 4315 -0,150 17,208
20/12/11 20:23 m-banxafe Banksaldo +32477179806 -0,250 17,358
20/12/11 14:51 Oproep via code #122# 0,000 20,000
20/12/11 14:50 Oproep via code #122# 0,000 20,000
20/12/11 14:48 GPRS Data Session 0,000 20,000
20/12/11 14:48 Data Set-up 0,000 20,000
20/12/11 14:47 Oproep via code #122# 0,000 20,000
20/12/11 14:46 Oproep voor beheer instellinv 0,000 20,000
20/12/11 14:45 Uitgevoerde oproep 1911 0,000 20,000
20/12/11 14:45 Pack - activatie 0,000 20,000
20/12/11 14:45 Pack - activatie 0,000 20,000
20/12/11 09:33 Oproep voor beheer instellinv 0,000 0,000
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Mensen die nog problemen hebben met die fortis sms van 2211. Gewoon een smsje met START sturen naar 2211. En zou dan opgelost moeten zijn...
Soms durft bij een providerwissel die informatiediensten zichzelf wel eens uitschrijven.
[ Post made via mobile device ]
Soms durft bij een providerwissel die informatiediensten zichzelf wel eens uitschrijven.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
15/12 's avonds besteld om 23 u.
26/12 ontvangen. (poststempel op 23/12)
Mijn huidige sim werkt (alditalk, base) nog altijd, dus wacht om nieuwe sim in te stoppen.
Op die brief staat ***serial number required***, ***MNP form required*** is dat een brief voor nummeroverdracht? Mij toch niet duidelijk...y
Heb nog actieve internetbundel+wat belwaarde....dus gsc schakelt uw nr niet meer automatisch over zoals in het begin?
[ Post made via mobile device ]
26/12 ontvangen. (poststempel op 23/12)
Mijn huidige sim werkt (alditalk, base) nog altijd, dus wacht om nieuwe sim in te stoppen.
Op die brief staat ***serial number required***, ***MNP form required*** is dat een brief voor nummeroverdracht? Mij toch niet duidelijk...y
Heb nog actieve internetbundel+wat belwaarde....dus gsc schakelt uw nr niet meer automatisch over zoals in het begin?
[ Post made via mobile device ]
Ik heb een abbonement bij proximus, zonder contractuele verplichtingen (i'm free to go!).
Is de enige manier om over te stappen MET behoud van nummer naar generation connect nog steeds -> abbonement omzetten naar pay and go -> paar dagen wachten en dan 6000 bellen en hopen dat je de juiste aan de lijn krijgt én hopen dat ge niet nummer 5001 bent?
Ben daarstraks bij een belgacom verkooppunt geweest, dacht daar zitten de specialisten...niet dus. Die kerel achter de balie had nog niet van generation connect gehoord. Heb hem dat dan laten intypen in google (gelukkig had em internet daar Hij,na effe website lezen ne collega erbij gehaald. Die collega hoorde het dus nog harder donderen in keulen en ikke niets wijzer dan maar doorgegaan. Heb wel een formulier voor omschakelen naar pay&go meegenomen (just in case)
Ik ben een beetje terughoudend om het op die bizarre manier te doen, want ik zie de diverse problemen al opduiken. Was ik klant bij mobistar of base dan kon ik dit gewoon via de E-shop van proximus fixen. Als klant van proximus (15 jaar al) zou ik allerlei bizarre rituelen moeten ondergaan om dit te verkijgen?
Dus mijn vraag als proximus abonnee, want jullie zijn blijkbaar beter op de hoogte dan de doorsnee proximus medewerker, is dit nog steeds de manier?
Is de enige manier om over te stappen MET behoud van nummer naar generation connect nog steeds -> abbonement omzetten naar pay and go -> paar dagen wachten en dan 6000 bellen en hopen dat je de juiste aan de lijn krijgt én hopen dat ge niet nummer 5001 bent?
Ben daarstraks bij een belgacom verkooppunt geweest, dacht daar zitten de specialisten...niet dus. Die kerel achter de balie had nog niet van generation connect gehoord. Heb hem dat dan laten intypen in google (gelukkig had em internet daar Hij,na effe website lezen ne collega erbij gehaald. Die collega hoorde het dus nog harder donderen in keulen en ikke niets wijzer dan maar doorgegaan. Heb wel een formulier voor omschakelen naar pay&go meegenomen (just in case)
Ik ben een beetje terughoudend om het op die bizarre manier te doen, want ik zie de diverse problemen al opduiken. Was ik klant bij mobistar of base dan kon ik dit gewoon via de E-shop van proximus fixen. Als klant van proximus (15 jaar al) zou ik allerlei bizarre rituelen moeten ondergaan om dit te verkijgen?
Dus mijn vraag als proximus abonnee, want jullie zijn blijkbaar beter op de hoogte dan de doorsnee proximus medewerker, is dit nog steeds de manier?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Vandaag heeft die persoon opnieuw naar de klantendienst gebeld voor mij, en blijkbaar kon deze medewerker de blokkering wel gewoon weghalen. Ik heb dus het hele weekend voor niets zonder gsm gezeten (gelukkig wel Wi-Fi), door de onkunde van één persoon...nickz schreef:Ik ben momenteel in het buitenland, en krijg hier geen gsm-verbinding, met geen enkel netwerk. Er heeft al iemand vanuit België naar de 6000 gebeld voor mij, maar blijkbaar was er een roaming-blokkering en kreeg de (overigens zeer vriendelijke) dame die niet weg. Ze heeft de technische dienst moeten contacteren en een dossier laten aanmaken. Hopelijk kunnen die het probleem morgen nog verhelpen, want vanwege kerstavond sluit deze dienst vroeger. Anders zit ik hier waarschijnlijk heel het weekend zonder gsm.
Jammer genoeg resten er nog twee problemen:
1) Dataroaming werkt niet, op geen enkel netwerk. Het staat nochtans wel ingeschakeld op mijn iPhone.
2) De functie "verstuur een sms online" op de e-Services werkt niet. Ik krijg steeds de melding "De sms-blokkeringsdienst werd geactiveerd. Daarom kan u geen sms'en versturen via internet.". Zelfde probleem bij mijn vriend die nu ook Generation Connect heeft.
Voor beide problemen heb ik gedurende 20 minuten naar 6000 gebeld. Gelukkig gratis, via het Luxemburgse Tango-netwerk (dochteronderneming van Belgacom). De vrouw die ik aan de lijn kreeg moest voortdurend alles gaan "navragen". De eerste keer was ze even vergeten mij in wacht te zetten: ik hoorde ze tegen haar buur zeggen "ej, wete gij hoe..." waarna ik uiteindelijk toch nog muziek kreeg
Daarna een hoop onzin:
"Ja, de enige mogelijkheid voor dataroaming kost € 25"
- "Neen mevrouw, ik heb daar 10MB gratis voor"
"Ja, maar dat werkt niet in het buitenland"
- "Toch wel mevrouw, die 10MB is specifiek voor het buitenland, zie Generation Connect..."
"Ik kijk het even na"
"Ja meneer, dat is inderdaad zo, maar er is waarschijnlijk iets mis. Kan u nog even aan de lijn blijven?" (muziek)
"Bedankt voor het wachten meneer. Waarschijnlijk wordt dit geblokkeerd door uw gsm, u moet hiervoor naar instellingen gaan..."
- (ik onderbreek haar) "Mevrouw, ik heb dataroaming wel degelijk geactiveerd op mijn iPhone, dat is dus niet het probleem"
"En werkt uw internet wel in België?"
- "Ja mevrouw"
"Hebt u nog even geduld a.u.b." (muziek)
Uiteindelijk, na 20 minuten gesprekstijd: "Sorry meneer, hier staat alles geactiveerd, dus ik moet daarvoor naar de technische dienst bellen en die is vandaag uitzonderlijk gesloten. Kan u morgenochtend a.u.b. terugbellen?"
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Op de site van Generation Conncet wodt daar niets van vermeld:zappman schreef:Is de enige manier om over te stappen MET behoud van nummer naar generation connect nog steeds -> abbonement omzetten naar pay and go -> paar dagen wachten en dan 6000 bellen en hopen dat je de juiste aan de lijn krijgt én hopen dat ge niet nummer 5001 bent?
Maar het misschien wel de eenvoudigste manier ?Ik ben al Proximus-klant, kan ik Generation Connect worden?
Als je een Pay&Go-prepaidkaart hebt kan je naar de klantendienst bellen via het nummer 6000 en vragen om je tariefplan over te zetten naar Generation Connect. Als je ingetekend hebt voor een abonnement kan het zijn dat we je een opzeggingsvergoeding vragen in functie van je huidige contract. Onze klantendienst zal bevestigen of dit het geval is of niet.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Ja het is toch enkel een online actie dus in de shop weten de meesten het niet, waar ik geweest ben wel maar "enkel online te bestellen tot op heden"Ben daarstraks bij een belgacom verkooppunt geweest, dacht daar zitten de specialisten...niet dus. Die kerel achter de balie had nog niet van generation connect gehoord. Heb hem dat dan laten intypen in google (gelukkig had em internet daar Hij,na effe website lezen ne collega erbij gehaald. Die collega hoorde het dus nog harder donderen in keulen en ikke niets wijzer dan maar doorgegaan. Heb wel een formulier voor omschakelen naar pay&go meegenomen (just in case)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Sms blokkeren en je kan er verzenden via de site (zelf getest).2) De functie "verstuur een sms online" op de e-Services werkt niet. Ik krijg steeds de melding "De sms-blokkeringsdienst werd geactiveerd. Daarom kan u geen sms'en versturen via internet.". Zelfde probleem bij mijn vriend die nu ook Generation Connect heeft.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Opletten met het dataverbruik (e-services):
25/12/11 08:34 Pack - gebruik Data Session 1592,7 Mb 0,000 18,900
Moet dus MB zijn (toch handig die vnstat2) !
25/12/11 08:34 Pack - gebruik Data Session 1592,7 Mb 0,000 18,900
Moet dus MB zijn (toch handig die vnstat2) !
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
vanmorgen nog maar eens gebeld voor het e-services probleem.
Blijkbaar zou dat een gekend probleem zijn voor sommige generation connect klanten... en ze gingen het "vrij snel oplossen". Dat het al 2 weken gaande is, is blijkbaar niet lang genoeg
*zucht*
//Edit , na contact met Eva ging zij het nogmaals navragen vermits ze het niet kon bevestigen of ontkenne. Toch handig, een twitter presence van BGC/Proxi.
Blijkbaar zou dat een gekend probleem zijn voor sommige generation connect klanten... en ze gingen het "vrij snel oplossen". Dat het al 2 weken gaande is, is blijkbaar niet lang genoeg
*zucht*
//Edit , na contact met Eva ging zij het nogmaals navragen vermits ze het niet kon bevestigen of ontkenne. Toch handig, een twitter presence van BGC/Proxi.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
1) Dit is intussen opgelost na mijn iPhone volledig uit te schakelen en opnieuw op te starten. Vliegtuigmodus was blijkbaar niet voldoende.nickz schreef:1) Dataroaming werkt niet, op geen enkel netwerk. Het staat nochtans wel ingeschakeld op mijn iPhone.
2) De functie "verstuur een sms online" op de e-Services werkt niet. Ik krijg steeds de melding "De sms-blokkeringsdienst werd geactiveerd. Daarom kan u geen sms'en versturen via internet.". Zelfde probleem bij mijn vriend die nu ook Generation Connect heeft.
2) Zoals silencer al zei, werkt deze functie wél als je de sms-blokkering activeert (waardoor je uiteraard niet meer kan sms'en met je gsm). Ik heb hier zojuist nog eens voor gebeld, doorverbonden geweest naar een technische dienst, en men gaat dit probleem melden. Het is wel zo dat je via sms-online sowieso géén gebruik kan maken van je gratis sms'en! Je krijgt daar slechts één sms per dag gratis, de rest wordt aangerekend. Dit kan misschien wel handig zijn voor mensen die buiten de EU verblijven en internet toegang hebben (om € 0,75 per sms te vermijden).
-
- Pro Member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Wat voor een slechte lijn is dat van de 6000? Nog iemand problemen met? Het geluid valt soms zo heel eventjes weg en is echt ambetant. Vandaag zelfs dat ik niets meer hoor ineens, en dan wordt ik ineens afgelegd. Als ik naar een ander nummer bel is dat niet.
Ik begin het hier echt beu te worden, eerst een week zonder belwaarde met mobile vikings, dan een week zonder belwaarde op proximus. Het gaat iedere keer in orde komen maar ik zit nog altijd zonder belwaarde!
Ik begin het hier echt beu te worden, eerst een week zonder belwaarde met mobile vikings, dan een week zonder belwaarde op proximus. Het gaat iedere keer in orde komen maar ik zit nog altijd zonder belwaarde!