Heb je al bv eens getest met iemand anders zijn kaartje in uw 4s?nafte schreef:Hallo,
Heeft iemand reeds ervaring met het nieuwe tariefplan Proximus Generation Connect? Ik ben van plan om over te stappen van Mobile vikings naar dit tariefplan. Bij MV zit ik met het probleem dat ik op mijn iPhone 4S zeer vaak te maken krijg met "Geen service". Dit gebeurt echt te pas en te onpas. Het enige wat mij tegen houdt is het bel tegoed dat ik nog staan heb (+25 euro). Is er een mogelijkheid om dit over te zetten of is dit onmogelijk?
PS. Hoe verloopt de nummeroverdracht van MV naar Proximus? Want wanneer ik overschakelde naar MV heb ik 2 dagen zonder netwerk gezeten omdat mijn Sim kaartje nog niet actief was en mijn vorige reeds opgezegd was. Dit wil ik niet meer opnieuw mee maken!
MVG
Moest je iemand kennen die een proximus kaartje heeft, test het anders eens .
Had je dat ervoor niet dat geen service?
Want ik heb ook een 4s, op plaatsen waar ik de 4s vast houd en het bereik niet stabiel is (zelfs proximus) is het me al ook gelukt om geen service te krijgen maar dat gebeurt alleen soms eens als het bereik er echt kut is, op andere plaatsen is er geen enkel probleem zoals bv int stad in gent of aan de cinema moet ge vooral buiten altijd 3-5 blokken hebben mee proximus, binnen da kan soms minder zijn, komt dikwijls door de gebouwen en dergelijke meer.
De beste test zou zijn mocht je er een een ander kaartje indoppen van een andere provider. Je kan meteen vergelijken dan of je hetzelfde voor hebt of niet.