Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

nafte schreef:Hallo,

Heeft iemand reeds ervaring met het nieuwe tariefplan Proximus Generation Connect? Ik ben van plan om over te stappen van Mobile vikings naar dit tariefplan. Bij MV zit ik met het probleem dat ik op mijn iPhone 4S zeer vaak te maken krijg met "Geen service". Dit gebeurt echt te pas en te onpas. Het enige wat mij tegen houdt is het bel tegoed dat ik nog staan heb (+25 euro). Is er een mogelijkheid om dit over te zetten of is dit onmogelijk?

PS. Hoe verloopt de nummeroverdracht van MV naar Proximus? Want wanneer ik overschakelde naar MV heb ik 2 dagen zonder netwerk gezeten omdat mijn Sim kaartje nog niet actief was en mijn vorige reeds opgezegd was. Dit wil ik niet meer opnieuw mee maken!

MVG
Heb je al bv eens getest met iemand anders zijn kaartje in uw 4s?
Moest je iemand kennen die een proximus kaartje heeft, test het anders eens :).
Had je dat ervoor niet dat geen service?

Want ik heb ook een 4s, op plaatsen waar ik de 4s vast houd en het bereik niet stabiel is (zelfs proximus) is het me al ook gelukt om geen service te krijgen maar dat gebeurt alleen soms eens als het bereik er echt kut is, op andere plaatsen is er geen enkel probleem zoals bv int stad in gent of aan de cinema moet ge vooral buiten altijd 3-5 blokken hebben mee proximus, binnen da kan soms minder zijn, komt dikwijls door de gebouwen en dergelijke meer.

De beste test zou zijn mocht je er een een ander kaartje indoppen van een andere provider. Je kan meteen vergelijken dan of je hetzelfde voor hebt of niet.
Ge kunt ze kussen
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

@ nafte

Het ligt niet echt aan MV maar aan de microsim en iphone 4s. Heb hetzelfde voorgehad

http://www.macrumors.com/2011/12/16/new ... iphone-4s/
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Zjazoe, da denk ik ook wel het eerder aan dat zal liggen. Heb dat ook al gelezen.
Ge kunt ze kussen
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

nafte schreef:Het enige wat mij tegen houdt is het bel tegoed dat ik nog staan heb (+25 euro). Is er een mogelijkheid om dit over te zetten of is dit onmogelijk?
Ik had nog € 49 belwaarde bij Mobile Vikings, en heb een deel gerecupereerd via https://www.targetpay.com/. Je kan daar een account aanmaken, vervolgens een nieuwe betaaldienst aanleggen (bv. "donatie") en de prijs instellen op € 2 via een 0900-nummer (IVR).

Elke keer dat je dan naar dat 0900-nummer belt en de code ingeeft die op je scherm staat, gaat er € 2 van je belwaarde af, waarvan je later dan € 1,316 uitbetaald krijgt (of € 1,566 als je een BTW-nummer hebt, dan krijg je de BTW ook uitbetaald). Als je een hoger bedrag zou instellen, is het geen pay-per-call nummer meer, maar pay-per-minute, met een lagere uitbetaling en vermoedelijk ook extra gsm-kosten.

Let wel op: TargetPay betaalt pas uit van € 25! Dat wil zeggen dat je eerst voor minstens € 38 moet bellen naar dat nummer. In jouw geval zou je nadien dus nog voor € 14 moeten bellen met je Generation Connect-kaart.

Wat je ook kan doen, is met je resterende belwaarde een aantal sms'en sturen naar 4666 om een goed doel te steunen: http://www.sms4666.be/.
Brammm
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2011, 01:13

Hallo,


Ik heb op 7 december Generation connect besteld.
Na een tijdje ( 16 december ) heb ik mijn kaartje gekregen ...
maar ik heb nog steeds berreik bij base .. met geen belwaarde .. dus ik bel naar proximus , na een hele tijd aan de lijn gehangen te hebben
krijg ik verschillende antwoorden ( ze zegt dat het probleem bij base ligt , dat die geen nummeroverdrachten konden doen) dus dat ik ten vroegste volgende week kon overschakelen .. dus ik ga naar de proximus shop , zegt hij dat ik mijn brief die ik erbij heb gekregen van nummeroverdracht moet tekenen en terugsturen ,
ga ik naar de volgende proximus shop ... moest ik gewoon wachten , ik moest niets terug opsturen ... weet iemand nu wel wat ik moet doen ???
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik vraag me eigenlijk af. Stel dat ik in april mijn hoofdnummer zou willen overdragen op Generation Connect, zou dit kunnen zonder een nieuw simkaartje aan te vragen? Dus gewoon mijn huidig nieuw px-nummer van generation connect laten vervangen door mijn nummer. (overdragen)
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

Converted schreef:
Hakki schreef:Kan je op GC ook de rinkeltijd alvorens door te schakelen naar voicemail instellen?
Lijkt me niet te lukken met code **61*+32475151516*11*30#.. bij proximus enkel mogelijk als je abo hebt?

http://support.nl.proximus.be/app/answe ... -aanpassen

Blijkbaar dus enkel voor proximus abo?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Hoe belachelijk is dat.. Net even met klantendienst gebeld en dit kan dus niet gewijzigd worden.. enige optie is om voicemail te deactiveren.. Zal niet veel anders op zitten denkik, anders ben ik vaak te laat.. staat standaard veel te kort!
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Inderdaad, ben vroeger jaren klant geweest bij Proximus, zowel met Pay&Go als met abonnement, en heb enkele verschillen ondervonden:

- Bij Pay&Go kunnen de doorschakelingen naar de voicemail inderdaad niet zelf beheerd worden. De voicemail volledig uitschakelen is de enige mogelijkheid.
- Bij een abonnement belt de voicemail je zelf op als je nieuwe berichten hebt, bij Pay&Go krijg je enkel een melding via sms.
- Bij Pay&Go is het niet mogelijk om "signaal 2de oproep" te activeren.

Nu is een voicemail uiteindelijk toch maar uitgevonden om mensen altijd te laten betalen, zelfs al hebben ze de persoon die ze proberen bereiken niet aan de lijn gekregen, terwijl 9 op 10 toch nooit een bericht inspreekt. Daarom staat mijn voicemail dan ook uitgeschakeld. Als iemand mij belt en ik neem niet op, dan blijft mijn gsm bellen. Als ik in gesprek ben of een oproep weiger, dan krijgt de persoon bezettoon (gratis). Als ik geen bereik heb of mijn gsm staat uit, dan krijgt de persoon hier melding van (gratis).
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Dima_2005 schreef:Ik vraag me eigenlijk af. Stel dat ik in april mijn hoofdnummer zou willen overdragen op Generation Connect, zou dit kunnen zonder een nieuw simkaartje aan te vragen? Dus gewoon mijn huidig nieuw px-nummer van generation connect laten vervangen door mijn nummer. (overdragen)
dit zal niet gaan
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ist als iemand je belt het langer moet rinkelen?
Tis het proberen waard he, lukt het nie niks verloren he;

Proximus:
**61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#


[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Zoals ik al zei, kan je bij een herlaadkaart van Proximus je doorschakelingen niet zelf beheren. Dergelijke codes werken dus niet (of ze zouden dit intussen gewijzigd moeten hebben).
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Die codes werken idd niet bij een herlaadkaart ....
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik kon maar proberen.
Tgohja, das minste waar ik van wakker lig. Mensen die je dringend nodig hebben bellen terug of smsen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Kreeg net een mail van proximus dat mijn 2 SIM's verzonden zijn (met ander leverings nummer)

Ik had bij vorige bestelling geen mail gekregen maar wel de kaartjes. Dus blijkbaar ga ik ze morgen nog eens krijgen :-D
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Woensdag ook simkaartje besteld voor in vodafone 3G stick of tablet (twijfel nog) en vrijdag al ontvangen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Brammm
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2011, 01:13

Hallo,


Ik heb op 7 december Generation connect besteld.
Na een tijdje ( 16 december ) heb ik mijn kaartje gekregen ...
maar ik heb nog steeds berreik bij base .. met geen belwaarde .. dus ik bel naar proximus , na een hele tijd aan de lijn gehangen te hebben
krijg ik verschillende antwoorden ( ze zegt dat het probleem bij base ligt , dat die geen nummeroverdrachten konden doen) dus dat ik ten vroegste volgende week kon overschakelen .. dus ik ga naar de proximus shop , zegt hij dat ik mijn brief die ik erbij heb gekregen van nummeroverdracht moet tekenen en terugsturen ,
ga ik naar de volgende proximus shop ... moest ik gewoon wachten , ik moest niets terug opsturen ... weet iemand nu wel wat ik moet doen ???
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Tegen mij had de klantendienst ook gezegd dat ik het formulier moest ondertekenen en doorfaxen, maar dat staat nergens op die brief of op de website, en bij verschillende mensen op dit forum gebeurde de nummeroverdracht automatisch, dus ik denk dat sommige medewerkers van de klantendienst zelf niet goed geïnformeerd zijn. Best gewoon nog even afwachten, de kans is groot dat onze nummers morgen zullen worden overgedragen. Wel vervelend als je geen belwaarde meer hebt natuurlijk...
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Je kan deze brief misschien toch best ondertekenen en doorfaxen. Normaal moet dit niet en gebeurt dit automatisch, maar ik zou het toch doen. Anders kan je de pech hebben en nog een paar dagen vastzitten bij Base zonder belwaarde...
Gebruikersavatar
kaas2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

mgo72 schreef:Heeft iemand een idee of volgende mogelijk is :
........
3) Personal Hotspot op Iphone

Is dit mogelijk bij deze formule? I...........

Is het iemand gelukt om met GC en een iphone een mobile of personal Hotspot op te zetten?
Met andere woorden is tethering mogelijk met GC en de iPhone?
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 25 keer

Modbreak:
FullQuote
kaas2 schreef:
mgo72 schreef:Heeft iemand een idee of volgende mogelijk is :
........
3) Personal Hotspot op Iphone

Is dit mogelijk bij deze formule? I...........

Is het iemand gelukt om met GC en een iphone een mobile of personal Hotspot op te zetten?
Met andere woorden is tethering mogelijk met GC en de iPhone?
Ja werkt gewoon. Bij tethering instellingen gewoon internet.proximus.be typen (zelfde instellingen als data)
Laatst gewijzigd door TiTanium 19 dec 2011, 10:42, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: FullQuoten is niet nodig, daarom bij laatste post geen "citeer knop".
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Ik heb mijn proximus sim sinds dinsdag en werkt nog steeds niet. Nu vertelt mv mij dat ze geen aanvraag ontvangen hebben voor nummer overdracht!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

bellen naar klantendienst. Men heeft al hier eerder geplaatst, dat proximus het gewoon vergeten was..
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Vorige week 3 keer gebeld. Ging altijd direct in orde zijn. Vind het ook schandalig dat de belgacom centers geen support verlenen voor connect.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Springfield, er staat ook dat je enkel kan bestellen via de e-shop en het volgende "Generation Connect is een prepaidkaart die helemaal op maat van de verstokte mobiel internet-gebruiker is gesneden."
Waaronder je tussen de regels kan verstaan dat het voor mensen is die geen zin hebben om naar een shop te tjaffelen ;)

De shop bypassen is een manier om kosten te drukken. Bij MV kan je ook niet naar een baseshop gaan als je problemen hebt.

Nu, die eshop is gelijk ook niet alles.
Vorige week dinsdag voor mijn vrouw een abonnement online besteld, ging binnen de 2 dagen contact met ons opgenomen worden voor de levering van alles en ondertekening van contract, nu 4 werkdagen verder zelf maar eens gebeld.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Alez we blijven in spanning afwachten ...

Consequent zijn ze nie bij de eshop .. first come first serve kennen ze precies niet ...

Simkaart zat weeral niet in m'n bus .. dus nog maar es gebeld .. kreeg weer persoon aan de lijn die vlaams met een duits acces sprak ..
Hij verzekerde dat de sims nu binnen zijn en ze vandaag verstuurd werden .. dus morgen of woensdag zou ik heb moeten hebben lol ...

TBC ...
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

:eek:
Ik had besteld op 14/12. Op 16/12 zat de SIM in mijn bus. (Had wel besteld met nieuwe nummer).
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Al 3x gebeld naar de klantendienst om een Play & Gold code te krijgen. Resultaat nihil. Wa een gesukkel daar bij Proximus.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Mannekes, mannekes... donderdagochtend de 8e twee kaartjes besteld, nog altijd NIETS...
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Dat base support geeft voor een ander bedrijf zou inderdaad stom zijn...

Proximus heeft de winkels al, dus stom dat ze je daar niet kunnen helpen. Het is niet dat door connect er ineens meer winkels nodig zijn.
thamar schreef:Springfield, er staat ook dat je enkel kan bestellen via de e-shop en het volgende "Generation Connect is een prepaidkaart die helemaal op maat van de verstokte mobiel internet-gebruiker is gesneden."
Waaronder je tussen de regels kan verstaan dat het voor mensen is die geen zin hebben om naar een shop te tjaffelen ;)

De shop bypassen is een manier om kosten te drukken. Bij MV kan je ook niet naar een baseshop gaan als je problemen hebt.

Nu, die eshop is gelijk ook niet alles.
Vorige week dinsdag voor mijn vrouw een abonnement online besteld, ging binnen de 2 dagen contact met ons opgenomen worden voor de levering van alles en ondertekening van contract, nu 4 werkdagen verder zelf maar eens gebeld.
[Afbeelding Post made via mobile device ]
theory18
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2011, 20:33

vandaag kijk ik in mijn brievenbus, zie ik een dikke vierkante envelope van proximus,
kreeg al direct een grote smile op mijn gezicht aangezien ik al 11 dagen op mijn simkaart aan het wachten ben.

Doe de brief open met volle overtuiging, vind ik toch wel een stomme reclameflyer voor telefonie en internet thuis..
Zijn ze ni beschaamd..
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ikzelf had mijn simkaart woensdag 07/12 rond 23:30 besteld, donderdag 15/12 ontvangen, maar tot op heden is het nummer nog niet overgedragen.
Mijn vriend heeft er op donderdag 08/12 rond de middag ook één besteld (eveneens met nummeroverdracht van Mobile Vikings) en heeft zelfs nog niets ontvangen.

Die simkaarten zitten in een envelop van PFSweb uit Luik. Zij verzorgen de e-shop van Proximus, ook de klantendienst daarvan, vandaar dat je meestal mensen met een duidelijk Frans accent aan de lijn krijgt als je er naar belt. Zie http://www.pfswebeurope.com/nl/pages/cl ... urope.aspx
Proximus, ook bekend onder de naam Belgacom Mobile, is de grootste van de drie bedrijven voor mobiele telecommunicatie in België.

In 2007 besloot Proximus een online winkelcomponent te ontwikkelen om klanten nog een manier om te winkelen te bieden.

PFSweb heeft de E-commerce platformintegratie en de ontwikkeling en hosting van de website gerealiseerd. PFSweb zorgt voor de fulfilment-diensten, het transportmanagement (kopieën van contract & ID-kaart), het Customer Contact Centre (Centrum voor Klantencontact (UK, FR & NL), het accountbeheer, de financiële Diensten (Credit Card-authorisatie, Facturering en het BTW-Management, Betalingsafstemming…)

“Korte levertijden (6-12 weken), veel expertise op E-commerce-gebied, aanbod van een op maat gemaakte, totale E2E e-Shop-oplossing (On-line orderopnamen, bevoorrading, logistiek en distributie, financieel beheer, klantenserviceondersteuning, rapportage) en goede prijs/kwaliteit-verhouding."

Dirk Van der Velden & Laure-Emmanuelle Nonnenmacher E-commerce-afdeling Belgacom Mobile
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

wimpie3 schreef:Mannekes, mannekes... donderdagochtend de 8e twee kaartjes besteld, nog altijd NIETS...
Nie bij de pakken blijven zitten, bellen moet ge doen en dat uit leggen dat ge al de 8ste hebt besteld, hoe da kan ge nog steeds u kaartje nie hebt en anderen die paar dagen geleden hebben bestelt deze wel al hebben gekregen?
Ge kunt ze kussen
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 maa 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

vandaag mail gehad dat mijn kaartje het magazijn verlaten heeft. dus morgen of woensdag verwacht ik dat :)
ppetri
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2011, 15:21
Bedankt: 2 keer

Heb GC sinds vrijdag MAAR NIKS WERKT.
Pas vanmorgen mijn 2000 sms gehad, maar niks van DATA. Ja, 1gb op SURFEN OP LAPTOP. WTF???
Ik heb geen laptop....(toch nie voor dees)
Modbreak:
Let op je taalgebruik! -- Krisken
Ik bel voor 10de keer naar 6000, de één valt uit de lucht, de ander spreekt Vlaams alsof die hier gisteren aangekomen is, en de franstaligen die VL spreken zijn dikwijls nog erger dan di Rupo.
Na 2u aan de lijn te hebben gehangen, zei jefke mij dat ik 3 dagen moet wachten en dan terug moest bellen als het nie opgelost was.
WTF? 3 dagen? En welke compensatie krijg ik?

Probleem is dat als ik surf, er weer geld af gaat en blijkbaar is proximus een kampioen in het aanwerven van icompetente afval om hun "callcentre" te bemannen....
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Het kan ook iets vriendelijker lijkt me zo.

Om te beginnen is je probleem nu niet heel duidelijk. Het lijkt erop dat je dataverkeer van je credit afgaat, klopt dat?
Dat is niet normaal, en daar kan de klantendienst je mee verder helpen. 6000 bellen, en vriendelijke blijven tegen de mensen, vroeg of laat kom je bij iemand die kan controlere waarom het misgaat, en evt je credit kan restoren.

Met kwaad worden bereik je niets bij die mensen (althans, je kan gerust kwaad worden, maar werk dat niet uit op hun), die doen ook maar hun job zo best als ze kunnen.
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

Hier ook nog niets ontvangen, besteld op de 8e.
heb daarnet nog maar eens gebeld, en de kaart zal morgen verstuurd worden. (zeggen ze...)
ik_jefke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 okt 2008, 16:33

ppetri schreef:Heb GC sinds vrijdag MAAR NIKS WERKT.
Pas vanmorgen mijn 2000 sms gehad, maar niks van DATA. Ja, 1gb op SURFEN OP LAPTOP. WTF???
Ik heb geen laptop....(toch nie voor dees)
Mijn problemen zijnnu opgelost, allez, dat hoop ik toch want als ik #120# doe dan krijg ik een berichtje dat mijn bundel op is maar als ik een sms stuur gaat er niets van mijn krediet af...
Data kan ik niet testen omdat mijn gsm in herstelling is en nu een oud toestelleke genruik
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ale, ik heb vandaag ook is naar de 6000 gebeld omdat mijn nummer nog altijd niet overgedragen is. En nu zegt da madammeke daar aan de andere kant dat het 7 werkdagen kan duren voordat het in orde zou zijn. Dit alles vanwege het grote succes. (wat hadden ze daar dan anders van kunnen verwachten? Dat niemand dit zou nemen?)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik hou mijn hart al vast. Ik heb op de 12de mijn kaartje besteld (normale sim, met nummeroverdracht). En zoals zo velen nog steeds niets ontvangen. Ik heb nu nog iets meer dan 1,5€ krediet over. Een geluk dat niet te veel bel, maar echt lang moet deze grap toch niet meer duren.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

metal schreef:Ale, ik heb vandaag ook is naar de 6000 gebeld omdat mijn nummer nog altijd niet overgedragen is. En nu zegt da madammeke daar aan de andere kant dat het 7 werkdagen kan duren voordat het in orde zou zijn. Dit alles vanwege het grote succes. (wat hadden ze daar dan anders van kunnen verwachten? Dat niemand dit zou nemen?)
Ik heb ook nog eens gebeld, ze zeggen ineens dat ik contact moet opnemen met de e-shop. Gebeld naar de e-shop, simkaart is in orde er is dus iets misgelopen. Hij ging het doorgeven aan de dienst activatie (?) en zou binnen de 24u in orde moeten zijn. Ben benieuwd. Mij hebben ze al meerdere keren verteld dat het in orde ging zijn. Een uur later, de volgende dag etc. maar nog steeds Mobile Vikings.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”