ALDI MEDION® LIFETAB® MD99000
Geen echt slechte aanbieding mijn inziens, maar ik zou toch eerder voor een Archos G9 101 gaan dan. Is iets snellere processor en ook 3G en vergelijkbaar kwa prijs. Voor wie de 3G niet nodig heeft, en wie tevreden is met iets mindere resolutie (1024x600) is er de Hannspree HANNSpad SN10T1 (zie maar even de pricewatch op tweakers.be) die al verkrijgbaar is zo voor ongeveer 200 euro en ook een tegra2 aan boord.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
De Hannspree HANNSpad SN10T1 heeft wel maar android 2.2.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Kijkt eens in de map External_SD of dergelijke.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Ben nieuw op deze site maar stel vast dat er zeer zinvolle info op staat.
Heeft er iemand al ervaring om een skynet email account aan te maken op de lifetab, mij is het nog altijd niet gelukt.
Verder alleen maar positieve ervaring tot hier toe.
groeten broemvava
Heeft er iemand al ervaring om een skynet email account aan te maken op de lifetab, mij is het nog altijd niet gelukt.
Verder alleen maar positieve ervaring tot hier toe.
groeten broemvava
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
ES explorer is voor mij de beste explorer dat je kan hebben voor de Android toestellen. Overzichtelijk, gemakkelijk het een naar het ander kopiëren. Deze app is hier te vinden.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wat lukt er niet... welke opties heb je in de mail client en welke parameters heb je nodig ?
-
- Starter
Telenet email : Google>telenet webmail+enter
-
- Starter
Hoe kan ik een bundel van 400MB voor 4euro activeren?
Voor de rest schitterend toestel.
Voor de rest schitterend toestel.
Dit zijn de instellingen die je moet ingeven, maar het lukt niet.
Hij wil geen verbindingen maken.
Kan er soms iemand mij verder helpen.
Emailadres: [email protected]
Gebruikersnaam: staat op factuur
Wachtwoord dat je ontvangen hebt.
Pop3 = in.telenet.be
Poort = 110
SMTP = uit.telenet.be
Poort = 587 hier staat 587 maar ik weet niet of dit juist is
Hij wil geen verbindingen maken.
Kan er soms iemand mij verder helpen.
Emailadres: [email protected]
Gebruikersnaam: staat op factuur
Wachtwoord dat je ontvangen hebt.
Pop3 = in.telenet.be
Poort = 110
SMTP = uit.telenet.be
Laatst gewijzigd door TiTanium 13 dec 2011, 18:21, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Rood is voorbehouden voor mods.
Reden: Rood is voorbehouden voor mods.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
@ belgiandandy
Een SMS naar 1966 met:
Bron. (hier staan nog andere codes zoals voor je rekening stand etc.).
De MedionMobile SMS centrale is: +32486000005
Voor de manuele configuratie van uw internet settings (op uw GSM/LIFETAB) heb je mogelijkerwijze ook het volgende nodig:
Een SMS naar 1966 met:
Code: Selecteer alles
BUNDLE BUY DATA400
De MedionMobile SMS centrale is: +32486000005
Voor de manuele configuratie van uw internet settings (op uw GSM/LIFETAB) heb je mogelijkerwijze ook het volgende nodig:
Code: Selecteer alles
APN: web.be
Username: web
Password: web
-
- Deel van't meubilair
Dit is al niet juist... ofwel gebruikt je de Telenet SMTP server (maar dat kan enkel vanop het TN netwerk, dus wanneer je thuis zit via WIFI, niet via 3G want dan zit je op het netwerk van je provider) en die zit op poort 25, ofwel gebruik je bijvoorbeeld de SMTP server van Google met als naam smtp.gmail.com op poort 465 of 587. Deze SMTP server heeft dan wel authenticatie en SSL nodig (geen idee of je Medion dit kan) met natuurlijk een Google account.kurtie schreef:SMTP = uit.telenet.be
Email aanmaken lukt met de smtp gegevens van Google en je acount voor uitgaande mail.
Verder is mij opgevallen dat er geen geluid is bij het afspelen van een film vanuit je player verschillende players geprobeerd, daarna medion gebeld: probleem is bekend en ik krijg een email zodra er een oplossing is...dus wachten maar!
Verder is mij opgevallen dat er geen geluid is bij het afspelen van een film vanuit je player verschillende players geprobeerd, daarna medion gebeld: probleem is bekend en ik krijg een email zodra er een oplossing is...dus wachten maar!
-
- Starter
@eternum
Bundle buy is mij bekend, ik gebruik het voor mijn smartphone.
Het is bellen en sms`sen dat mijn probleem is.
Graag hiervoor duidelijke uitleg.
Dank bij voorbaat
Mvg Andre
Bundle buy is mij bekend, ik gebruik het voor mijn smartphone.
Het is bellen en sms`sen dat mijn probleem is.
Graag hiervoor duidelijke uitleg.
Dank bij voorbaat
Mvg Andre
-
- Starter
@eternum
Indien het practisch onmogelijk is, zal ik bundle buy activeren met mijn android gsm.
Mvg andre
Indien het practisch onmogelijk is, zal ik bundle buy activeren met mijn android gsm.
Mvg andre
het aanmaken van een e-mail account bij belgacom lukt mij ook niet met de lifetab medion 99000.
45 minuten aan de lijn met vriendelijke hulp van belgacom brengt geen soulaas;
de volgende vragen zijn niet opgelost: 1) wat invullen bij gebruikersnaam? is dat uw login zonder @SKYNET.be
is dat uw gewoon e-mail adres zonder @skynet.be
is dat gewoon uw naam met de dot punten tussen xxx.xxx.xxxxxx?
2) moet de inkomende mail gebeuren via pop3 of imap? en wat zijn dan de juiste
instellingen
belgacom hulplijn weet het ook niet
3) voor de uitgaande mail - bij pop3 is dat dan relay.belgacom.be en poort 25
- imap is het dan smtp.skynet.be en poort 587
4) moet aanmelden vereist aan of uitstaan ?
vele, vele vragen en lang geprobeerd, maar nog altijd zonder verbinding; de hulplijn van belgacom raadde mij aan naar een belgacom winkel te gaan en de zettingen daar te laten doen.Zal dat dan toch moeten doen, als ik hier geen oplossing vind.
heeft iemand al een verbinding kunnen maken en zo ja hoe?
iemand in de geburen van beerse
lvk
45 minuten aan de lijn met vriendelijke hulp van belgacom brengt geen soulaas;
de volgende vragen zijn niet opgelost: 1) wat invullen bij gebruikersnaam? is dat uw login zonder @SKYNET.be
is dat uw gewoon e-mail adres zonder @skynet.be
is dat gewoon uw naam met de dot punten tussen xxx.xxx.xxxxxx?
2) moet de inkomende mail gebeuren via pop3 of imap? en wat zijn dan de juiste
instellingen
belgacom hulplijn weet het ook niet
3) voor de uitgaande mail - bij pop3 is dat dan relay.belgacom.be en poort 25
- imap is het dan smtp.skynet.be en poort 587
4) moet aanmelden vereist aan of uitstaan ?
vele, vele vragen en lang geprobeerd, maar nog altijd zonder verbinding; de hulplijn van belgacom raadde mij aan naar een belgacom winkel te gaan en de zettingen daar te laten doen.Zal dat dan toch moeten doen, als ik hier geen oplossing vind.
heeft iemand al een verbinding kunnen maken en zo ja hoe?
iemand in de geburen van beerse
lvk
-
- ISP Staff
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 66 keer
gebruikersnaam@SKYNET
paswoord
Voor mail
imap.skynet.be :inkomende server
relay.skynet.be ; uitgaande server
paswoord
Voor mail
imap.skynet.be :inkomende server
relay.skynet.be ; uitgaande server
lukt niet;
heb het volgende ingevoerd als gebruikers naam mijn login van belgacom xxxxxxxx@SKYNET
WACHTWOORD VAN BELGACOM
inkomende mail IMAP imap.skynet.be
poort 143 (wordt door de lifetab zelf ingevuld) is dit de juiste poort?
uitgaande mail relay.skynet.be
poort 25 (door de lifetab wordt poort 587 zelf ingevuld) ook met poort 587 gaat het niet.
geeft bericht: instellen is niet voltooid, verificatiemethoden worden niet ondersteund door d server.
bijna teneinde raad nu
l.v.k.
heb het volgende ingevoerd als gebruikers naam mijn login van belgacom xxxxxxxx@SKYNET
WACHTWOORD VAN BELGACOM
inkomende mail IMAP imap.skynet.be
poort 143 (wordt door de lifetab zelf ingevuld) is dit de juiste poort?
uitgaande mail relay.skynet.be
poort 25 (door de lifetab wordt poort 587 zelf ingevuld) ook met poort 587 gaat het niet.
geeft bericht: instellen is niet voltooid, verificatiemethoden worden niet ondersteund door d server.
bijna teneinde raad nu
l.v.k.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Bij mijn weten is de gebruikersnaam voor mail zonder @SKYNET achter (met werkt misschien ook)
Misschien heb je bij uitgaande mail ergens een codering aangevinkt, die moet uit staan, ook geen paswoord bij uitgaande mail.
Misschien heb je bij uitgaande mail ergens een codering aangevinkt, die moet uit staan, ook geen paswoord bij uitgaande mail.
-
- Deel van't meubilair
Kijk anders eens op je PC... wat gebruik je daar, met of zonder @SKYNET ?ludovk schreef:als gebruikers naam mijn login van belgacom xxxxxxxx@SKYNET
Poort 143 is de default IMAP poort.ludovk schreef:inkomende mail IMAP imap.skynet.be poort 143 (wordt door de lifetab zelf ingevuld) is dit de juiste poort?
De relay is de Skynet SMTP server en da's normaal poort 25.ludovk schreef:uitgaande mail relay.skynet.be poort 25 (door de lifetab wordt poort 587 zelf ingevuld) ook met poort 587 gaat het niet.
Nu als je zoekt op internet dan lijkt BGC heel wat problemen te hebben met IMAP... kijk oa. hier eens http://nl.community.belgacom.be/posts/f16e6abc21
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste ludovk,
In principe moet het lukken met de volgende instellingen:
inkomend: imap.skynet.be
poort: 143
logingegevens: login (zonder @SKYNET) + paswoord van je mailbox
uitgaand: relay.skynet.be
poort: 587
beveiliging: SSL/TLS
authenticatie: login en wachtwoord ([email protected] + paswoord van je mailbox)
Mvg,
Eva.
In principe moet het lukken met de volgende instellingen:
inkomend: imap.skynet.be
poort: 143
logingegevens: login (zonder @SKYNET) + paswoord van je mailbox
uitgaand: relay.skynet.be
poort: 587
beveiliging: SSL/TLS
authenticatie: login en wachtwoord ([email protected] + paswoord van je mailbox)
Mvg,
Eva.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
re : evan van belgacom
bedankt voor uw snelle reactie.
het invoeren van de door u opgegeven instellingen ging goed en werd aanvaard, zonder dat er reeds een foutmelding kwam na volgende;
alleen loopt het fout bij uitgaande server, bij het invoeren van de beveiliging;
ik kan beide SSL/TLS nier samen invoeren; ik heb alleen de keuze GEEN, SSL, SSL(aanvaarden van alle certificaten), TLS, TLS (aanvaarden van alle certificaten).
bij het invoeren van een van de 4 mogelijheden krijg ik de volgende mededeling en wordt er niets aanvaard :
Instellen is niet voltooid
Kan geen veilige verbinding met de sever tot stand brengen
(SSL handshake aborted: ssl = 0 x 437668: Failure in SSL library,usually a protocol error
error : 140770FC: SSL routines: SSL23-GET-SERVER-HELLO: ( hier staan wel onderstreepjes ipv - )
unknow protocol( exterial/openssl/ssl/s23-clnt.c:683
oxacfa43f8: 0x00000000
weet u nog een oplossing voor het invoeren van de beveiliging?
wij zijn reeds een heel eind opgeschoten, maar toch nog niet volledig.
mvg
ludovk
bedankt voor uw snelle reactie.
het invoeren van de door u opgegeven instellingen ging goed en werd aanvaard, zonder dat er reeds een foutmelding kwam na volgende;
alleen loopt het fout bij uitgaande server, bij het invoeren van de beveiliging;
ik kan beide SSL/TLS nier samen invoeren; ik heb alleen de keuze GEEN, SSL, SSL(aanvaarden van alle certificaten), TLS, TLS (aanvaarden van alle certificaten).
bij het invoeren van een van de 4 mogelijheden krijg ik de volgende mededeling en wordt er niets aanvaard :
Instellen is niet voltooid
Kan geen veilige verbinding met de sever tot stand brengen
(SSL handshake aborted: ssl = 0 x 437668: Failure in SSL library,usually a protocol error
error : 140770FC: SSL routines: SSL23-GET-SERVER-HELLO: ( hier staan wel onderstreepjes ipv - )
unknow protocol( exterial/openssl/ssl/s23-clnt.c:683
oxacfa43f8: 0x00000000
weet u nog een oplossing voor het invoeren van de beveiliging?
wij zijn reeds een heel eind opgeschoten, maar toch nog niet volledig.
mvg
ludovk
-
- Deel van't meubilair
Probeer voor de relay.skynet.be eens gewoon poort 25 te gebruiken (en dus geen SSL of authenticatie).
Zolang je op het BGC netwerk zit moet dit normaal werken, het is enkel indien je buiten het BGC netwerk zit dat dit noodzakelijk is.
Zolang je op het BGC netwerk zit moet dit normaal werken, het is enkel indien je buiten het BGC netwerk zit dat dit noodzakelijk is.
-
- Deel van't meubilair
En smtp.skynet.be ?
Ping eens naar beide namen vanop je PC om te kijken welke juist is... ook kan je een "TELNET <naam> 25" doen op te kijken of de service actief is.
Ping eens naar beide namen vanop je PC om te kijken welke juist is... ook kan je een "TELNET <naam> 25" doen op te kijken of de service actief is.
-
- Deel van't meubilair
Als er zoveel mensen problemen hebben lijkt het mij dat er iets fout is met de software op het tablet.
Of werkt het wel voor iemand ?
Of werkt het wel voor iemand ?
zou het graag horen dat het dan toch bij iemand gelukt is, en dan mogelijke bij deze persoon, zijn instellingen nagaan.
ik vrees inderdaad dat er iets misloopt sofware matig;heb al bij medion gaan kijken, maar nog geen enkele reactie daar....
ludovk
ik vrees inderdaad dat er iets misloopt sofware matig;heb al bij medion gaan kijken, maar nog geen enkele reactie daar....
ludovk
ik slaag er niet in om de medion aangesloten te krijgen op de computer
heb al getracht via de site de download die verwijst naar usb doch de .exe is uiteindelijk een tekstbestand dat niets lijkt te doen
als ik de medion via usb aansluit wordt hij niet herkend
iemand een idee hoe correct aan te sluiten want nu kan ik alleen sd kaart iets overzetten en dit is te omslachtig
tx
heb al getracht via de site de download die verwijst naar usb doch de .exe is uiteindelijk een tekstbestand dat niets lijkt te doen
als ik de medion via usb aansluit wordt hij niet herkend
iemand een idee hoe correct aan te sluiten want nu kan ik alleen sd kaart iets overzetten en dit is te omslachtig
tx
hallo
ben ook in bezit van dit machtig toestel, geen klagen ervan
ik heb hier een site gevonden voor de instelling van de emailaccount, kijk hier eens naar, bij mij lukt het nog nie
http://smartenough.be/2011/05/26/hoe-je ... p-android/
groetjes
ben ook in bezit van dit machtig toestel, geen klagen ervan
ik heb hier een site gevonden voor de instelling van de emailaccount, kijk hier eens naar, bij mij lukt het nog nie
http://smartenough.be/2011/05/26/hoe-je ... p-android/
groetjes
is inderdaad een fout in de software
heb nu mijn mail kunnen configureren
zie hieronder
Problem solved, at the Outgoing server screen just change the Port to the correct port, then BEFORE you deselect Required sign-in, go down and delete the username and password that the wizard has inserted (I just backspaced them out) then uncheck Required sign-in. And all should work from there.
Totally NON intuitive, when you un-tick the check box it removes details from screen, but still keeps it behind the scene.
And for this we owe a big thank you to UINSIONN on Android Forums who found the solution.
heb nu mijn mail kunnen configureren
zie hieronder
Problem solved, at the Outgoing server screen just change the Port to the correct port, then BEFORE you deselect Required sign-in, go down and delete the username and password that the wizard has inserted (I just backspaced them out) then uncheck Required sign-in. And all should work from there.
Totally NON intuitive, when you un-tick the check box it removes details from screen, but still keeps it behind the scene.
And for this we owe a big thank you to UINSIONN on Android Forums who found the solution.
hip,hip, hoera !!!! dankzij de juiste mededeling van jpa, waarvoor mijn welgemeende dank, heb ik eindelijk mijn e-mail account kunnen aan maken bij proximus.
teneinde nog andere mensen te helpen voor hun e-mail account zal ik hierna de instellingen geven die ik ingevoerd heb; blijkbaar dan toch een software probleem !!
einde goed, alles goed, met nogmaals een grote bedanking aan jpa voor het vinden van de oplossing.
Beste,
Ik snap u frustaties maar we "roepen" niet op het forum. Ik heb meteen om de waarde van u post niet te verliezen even herwerkt om het duidelijker te maken voor iedereen. Indien u vragen of opmerkingen hebt kan u altijd mij contacteren.
TiTanium
teneinde nog andere mensen te helpen voor hun e-mail account zal ik hierna de instellingen geven die ik ingevoerd heb; blijkbaar dan toch een software probleem !!
- e-mail : uw gewoon e-mail adres volledig
- wachtwoord : dat je van proximus gekregen hebt 8 aanslagen xxxxxxxx
- INKOMENDE MAIL :
- IMAP
- imap.skynet.be
- poort 143
- gebruikersnaam is u login ZONDER @skynet
- wachtwoord
- UITGAANDE SERVER
- Nu eerst naar onder gaan bij aanmelden en de namen die de wizard heeft ingevuld verwijderen. En dan het vinkje van aanmelden uitvinken
- relay.skynet.be
- poort 587
- beveiliging GEEN
einde goed, alles goed, met nogmaals een grote bedanking aan jpa voor het vinden van de oplossing.
Modbreak:
CAPS flooding
ludovkCAPS flooding
Beste,
Ik snap u frustaties maar we "roepen" niet op het forum. Ik heb meteen om de waarde van u post niet te verliezen even herwerkt om het duidelijker te maken voor iedereen. Indien u vragen of opmerkingen hebt kan u altijd mij contacteren.
TiTanium