ALDI MEDION® LIFETAB® MD99000

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

ALDI MEDION® LIFETAB® MD99000

Wie koopt hem ?
Als ik zeker wist dat je er android 4 kunt opzetten zou ik het wel overwegen.
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Lijkt mij een zeer interessante tablet. Maar 400 euro vind ik nog altijd teveel voor een tablet om hem ook écht te kopen, ook al is 400 euro voor die specs een zeer interessante prijs.
Ik vind het zelf ook niet zo interessant om iets van elektronica te kopen zonder er eerst eens mee gewerkt te hebben, zo weet je bijvoorbeeld niet hoe het touchscreen aanvoelt,...
Maar de grootste vraag is idd of deze tablet updates zal krijgen....
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Voor dat geld koop ik me een Eee Pad Transformer of een andere tablet, want de prijs die ze vragen is extravagant hoog voor een B-merk.
(oa Archos 101 G9 is 300€), Acer Iconica - 333€, Eee Pad Transformer -350€

Nee bedankt dus...

Typisch aldi, voordoen precies iets goedkoop is, terwijl er betere alternatieven zijn voor dezelfde prijs.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Dima_2005 schreef:Voor dat geld koop ik me een Eee Pad Transformer of een andere tablet, want de prijs die ze vragen is extravagant hoog voor een B-merk.
(oa Archos 101 G9 is 300€), Acer Iconica - 333€, Eee Pad Transformer -350€

Nee bedankt dus...

Typisch aldi, voordoen precies iets goedkoop is, terwijl er betere alternatieven zijn voor dezelfde prijs.
Tja voor 400€ heb je wel
3G
droid 3.2
NVIDIA® Tegra™ 2

Om bij asus hetzelfde te hebben ben je 500€ kwijt


Ik twijfel ook nog hoor :!:
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik vind deze tab ook best interessant, maar de service van medion is niet meer wat het geweest is :( laatste jaren iets te veel problemen mee gehad. Daarmee twijfel ik ook en denk zelfs dat de kans bestaat dat het op 1 dag uitverkocht is.
Edit: Voor degene die het nog niet gezien hebben: LINK
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

deze ga ik wel gaan halen! €40 vind ik goedkoop voor een 3G stick ja deze kan maar tot 3.6mbs so? het is niet voor te downloaden of te youtuben en het zal toch MV zijn in gent en ik zie niet in dat base voor 2013 hun 3g versnelt tot 7.2 of sneller.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

q-tec schreef: Tja voor 400€ heb je wel
3G
droid 3.2
NVIDIA® Tegra™ 2

Om bij asus hetzelfde te hebben ben je 500€ kwijt
Ik twijfel ook nog hoor :!:
Archos Gen9:
OMAP™ 4 smart multi-core ARM CORTEX A9 at 1GHz. - op veel vlakken, vooral qua video zelfs beter dan Tegra2 -> CHECK
3G -> te koop aan 50€ extra, tegelijk te gebruiken in de PC -> CHECK
Droid 3.2 -> CHECK
Totaalprijs: 350€ -> CHECK
Dunner en lichter -> CHECK...

Transformer is inderdaad zonder 3G, maar kost wel 40€ minder... EN die heeft dan volwaardige USB poort en je hebt een deftig merk... 3G versie is 450€... Nuja, ik zou toch weten wat te kiezen hoor...
xayana
Premium Member
Premium Member
Berichten: 694
Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:33
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 79 keer

Waar vind jij een Transformer 32GB met 3G voor 450 euro Dima_2005?
Op bv Pixmania kost die bijna 600 euro...?

Ik ben zelf op zoek naar een goeie prijs/kwaliteitstab. Die USB- en HDMI-poorten kunnen me geen barst schelen. Ik wil een licht 10" ding op Android 3.x waarvan de batterij liefst zo lang mogelijk meegaat. WIFI is een must, over 3G twijfel ik nog.
Voorlopig komt de Samsung Galaxy Tab 16GB er voor mij 't beste uit denk ik.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

De nieuwe transformers komen bijna uit, wedden dat de oude nog wat gaan afslaan ? Heb je deftig merk, deftige tablet,deftige dienst na verkoop en een keyboard met extra batterij...
Soit, ik heb helemaal niks tegen goed en goeiekoop, (ik heb zelf een zte blade) maar dit ding moet zich in tegenstelling tot m'n smartphone nog bewijzen.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ik heb deze gekocht: De viewpad 10s (199€ nieuw, vergelijkbaar met advent vega [ROMS] )
Dual core NVIDIA Tegra 250 SMP dual Cortex – A9, 1GHz.
CM7, Vegacomb/HoneyIce of Viewcomb (Android 3.2) en ICS support (CM9?) in de toekomst (van Nvidia).
Capatief scherm. USB host support, 3G USB stick support, 1080P (op TV via HDMI en toestel), Wi-Fi (802.11 b/g/n), Bluetooth, 512MB DDR2 SDRAM, 667MHz, 512MB NAND Flash.
Geen 32GB intern geheugen, maar waarom zou je dat nodig hebben (voor 30€ heb je een 32GB microSD kaart) ? Ook geen GPS (evt. via bluetooth).
http://www.viewsonic.com/products/vpad10s.htm

Hoesje met USB keyboard heb ik ook meteen aangeschaft (+-16€ incl. verzending UK).

Welk Panel heeft deze Aldi Variant (meestal zwakke punt bij goedkopere modellen)?
Support voor dit toestel, updates ?
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

@silencer: ik las in een review dat de kijkhoek een serieus minpunt is van die Viewpad. Is dat effectief zo?
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Die 32GB usb stick voor morgen ziet er veel interessanter uit
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Ik ga er toch 1 halen voor die prijs.

Sent from my LT15i using Tapatalk
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

silencer schreef:Ik heb deze gekocht: De viewpad 10s (199€ nieuw, vergelijkbaar met advent vega [ROMS] )
als je mij de link stuurt voor 199 €, dan koop ik hem gelijk :-D ....zie overal aan 450 € staan op amazon uk :oops:
konda schreef:Die 32GB usb stick voor morgen ziet er veel interessanter uit
tja, da's altijd da probleem met aldi/Lidl....B-merken...specs zetten ze er niet echt bij.....
ze verkopen stofzuiger, ziet eruit als stofzuiger, maar zuigt even goed als kruimeldief waarvan de batterij bijna leeg is. :-(
en 3 jaar garantie moet dan de 'wondercode' zijn voor velen, die dan geloven dat het kwaliteit is.

ben zelf op zoek naar MicroSD van 32 GB. blijkt dat Class 10 (=snelst!) van Transcend evensnel is als Sandisk Class 4 :-o
nogal makkelijk om een SD kaartje bij Aldi te zetten, zonder klasse..., laat staan read/write speeds.

De Stick ziet er ok. uit, alhoewel eerst zien & dan geloven qua specs

Zo spectaculair zijn hun computeraanbiedingen al lang niet meer, daar moeten we 10 jaar voor terug in de tijd..... :cry:
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

In de winkel zelf zie je de specs (bijna) altijd op de doos staan.
Nu ja ik heb dan ook maar 300m te wandelen naar een aldi en eens te gaan kijken :P
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

heb er 7 in een omtrek van 7 km. (1 op 2 km. en 1 op 3 km., dat maakt het verschil niet om de specs te kunnen lezen :-D )
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

satsurfer schreef:
silencer schreef:Ik heb deze gekocht: De viewpad 10s (199€ nieuw, vergelijkbaar met advent vega [ROMS] )
als je mij de link stuurt voor 199 €, dan koop ik hem gelijk :-D ....zie overal aan 450 € staan op amazon uk :oops:
konda schreef:Die 32GB usb stick voor morgen ziet er veel interessanter uit
tja, da's altijd da probleem met aldi/Lidl....B-merken...specs zetten ze er niet echt bij.....
ze verkopen stofzuiger, ziet eruit als stofzuiger, maar zuigt even goed als kruimeldief waarvan de batterij bijna leeg is. :-(
en 3 jaar garantie moet dan de 'wondercode' zijn voor velen, die dan geloven dat het kwaliteit is.

ben zelf op zoek naar MicroSD van 32 GB. blijkt dat Class 10 (=snelst!) van Transcend evensnel is als Sandisk Class 4 :-o
nogal makkelijk om een SD kaartje bij Aldi te zetten, zonder klasse..., laat staan read/write speeds.

De Stick ziet er ok. uit, alhoewel eerst zien & dan geloven qua specs

Zo spectaculair zijn hun computeraanbiedingen al lang niet meer, daar moeten we 10 jaar voor terug in de tijd..... :cry:
Op onderste foto staat toch klasse 4.
http://aldi-bn.aldi.be/images/0f775dd27 ... e3405c.jpg
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

In Mechelen alvast geen te vinden (leuvensesteenweg en hombeeksesteenweg)

Voor min ouders een speelgoedje dacht ik , in 1 filiaal waren ze zo eerlijk te zeggen dat ze nooi binnengekomen waren , in het andere gewoon , je had sneller moeten zijn , al uitverkocht , BS maar kom
The eternal and true pessimist :D
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Wat de USB-stick? Koop gewoon eentje op redcoon of uit NL...
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Heb Aldi ook al een tijd geleden opgegeven voor degelijk/goedkoop Electromateriaal.
Een 8Gig USB stick die amper werkt (heel traag) een MP3 speler die nooit heeft gewerkt, beiden dus enkel goed voor de vuilbak.
Nee, dan toch maar liever iets meer betalen voor kwaliteit.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

a3ke schreef:In Mechelen alvast geen te vinden (leuvensesteenweg en hombeeksesteenweg)

Voor min ouders een speelgoedje dacht ik , in 1 filiaal waren ze zo eerlijk te zeggen dat ze nooi binnengekomen waren , in het andere gewoon , je had sneller moeten zijn , al uitverkocht , BS maar kom
Gaat Aldi dan Lidl achterna? Dan is het wachten tot dat iemand een klacht zal indienen...
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 maa 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

Petrikske schreef:Heb Aldi ook al een tijd geleden opgegeven voor degelijk/goedkoop Electromateriaal.
Een 8Gig USB stick die amper werkt (heel traag) een MP3 speler die nooit heeft gewerkt, beiden dus enkel goed voor de vuilbak.
Nee, dan toch maar liever iets meer betalen voor kwaliteit.
niet zo slim om het in de vuilbak te gooien, binnen 30 dagen krijg je gewoon u geld terug, erna hebben ze ook garantie waar je voor betaald hebt...dus dan kan je die ook maar beter gebruiken...

best methode lijkt mij: probeer het eens, is het niet naar wens kan je nog altijd u geld terugvragen en een duurder alternatief proberen, maar weet dat die ook lang niet feilloos zijn en vaak lastiger doen ivm garantie. De aldi medewerkers doen nooit moeilijk als je iets terug brengt, dat heb ik al wel anders meegemaakt bij een 'speciaalzaak'...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Je mag toch die toestellen terug binnenbrengen als je niet tevreden bent? Goedkoper voor electrospullen? als je wat zoekt op internet heb je merk en betere specs.....heb zonet een 32 GB class 10 Lexar met USB lezertje voor 33 € gekocht INCL. shipping uit UK. Dus aldi is allesbehalve goedkoper.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

VOODOOS!L schreef:niet zo slim om het in de vuilbak te gooien, binnen 30 dagen krijg je gewoon u geld terug, erna hebben ze ook garantie waar je voor betaald hebt...dus dan kan je die ook maar beter gebruiken...
Weet ik wel hoor, maar ik heb regelmatig de onhebbelijke gewoonte om recent gekochte spulletjes lang te laten liggen voordat ik ze in gebruik neem.
Stom ik weet het, nooit te oud om te leren dus. :roll:
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

a3ke schreef:In Mechelen alvast geen te vinden (leuvensesteenweg en hombeeksesteenweg)

Voor min ouders een speelgoedje dacht ik , in 1 filiaal waren ze zo eerlijk te zeggen dat ze nooi binnengekomen waren , in het andere gewoon , je had sneller moeten zijn , al uitverkocht , BS maar kom
Wat wilde je, de USB3.0 stick van 32GB ?

Ben de mijne vandaag in Aldi Zolder gaan halen.
Is een Intuix volgens de verpakking, maar is volgens mij een EMTEC.
Foto Aldi Intuix
usb3.jpg
(80.6 KiB) Nog niet gedownload
Foto Emtec C650
c650_blister_32gb_face.jpg
(281.78 KiB) Nog niet gedownload
Had nog een iso van MS Server 2008R2 trial van 2.94GB
Deze naar de USB stick gekopieerd in 130sec, dus 23,15 MB/sec schrijven.
Lezen gaat veel sneller. Gaat in 25 seconden, dus 120,4 MB/sec.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
belgaman
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2011, 23:56

Medion mag dan een B-merk zijn (dat was Samsung zo'n 10 à 15 jaar geleden echt ook nog), de specs van dit ding lijken het alvast niet. De prijs is niet superlaag, maar het pakket is behoorlijk volledig. Het zou me trouwens niet verbazen mocht de Lifetab door Asus gebouwd worden (of in dezelfde Chinese Foxconn-fabriek waar ook de producten van Asus, Apple,... gemaakt worden van de band rollen). Dik 10 jaar geleden kocht ik bij Aldi een laptop van Medion. Dit was eigenlijk een hermerkte Asus (enkel het naambordje was anders).
Ik denk niet dat Medion een semi-Europese release via Aldi (met veel tralala rond, of wat vind jij van de bijhorende website?: http://aldi.medion.com/lifetab/be_nl/?r ... dionbanner, MD99000 lanceert 10 december ook bij Aldi Duitsland ) heeft gepland van de MD99000 als dat ding brak is.

Maar goed, zo lang geen reviewer het heeft vastgehad, is het moeilijk je een genuanceerd beeld te vormen...
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

BMaster schreef:@silencer: ik las in een review dat de kijkhoek een serieus minpunt is van die Viewpad. Is dat effectief zo?
Is idd zo, maar zet mijn pad eigenlijk altijd in een staander (plat leggen en lezen is zobizo erg onhandig) & dan heb ik er totaal geen last ervan.
Anders een POV nemen ?

Zoiets bvb:

http://www.benl.ebay.be/itm/12080613137 ... 1439.l2649

Met vieuwcomb gaat de tablet echt immens snel: 10 apps op hetzelfde tijdstip installeren, ... (ivm met mn htc dream) in amper 20s.
Moet wel zeggen dat ik mijn scherm bij aanschaf niet kon gebruiken, heb andere software moeten installeren en daarmee lukte het dan wel om te calibreren, toeval wss (zeeeeer irritant).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Samsung is nog altijd een B-merk voor apparaten die niet hun core-business zijn. Beeldschermen zijn zeer goed, maar bijvoorbeeld koelkasten... niet anders dan miserie mee gehad.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

De Samsung beeldschermen (ALS ze van Samsung zijn tenminste, in de goedkopere series stopt Samsung maar ook gewoon een lowcost Chimei en equivalenten hoor ..) zijn inderdaad heel behoorlijk. De voedingen die men gebruikt daarintegen zijn absolute rotzooi mede "dankzij" Samsung's hardnekkige tendens om slechte caps in te bouwen. Heb thuis 3 schermen van Samsung staan : een 46inch LCD, een 24inch monitor en een 58" plasma. De plasma is de nieuwste en da's de enige waar ik de caps nog niet heb moeten vervangen. Al meer als genoeg Samsung LCD schermen van collega's en vrienden mogen fixen om diezelfde problemen. En zo is er altijd wel "iets" bij alle merken.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

De internet stick werkt alezins goed, het is een huawei!
Niet te veel zever gewoon plug n play, werkt veel beter dan de vodafone proximus stick die ik heb.

lifetab was natuurlijk al de deur uit :P
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Heb de lifetab in men handen gehad en ze hadden er nog wel een stuk of 5 liggen. Maar heb ze niet genomen ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Ik heb hem nu al een aantal uurtjes in gebruik en er zeer tevreden over.
Op de facebook pagina van medion Duitslandland is ondertussen al bevestigd dat er zeker een update komt naar Android versie 4.0

Verstuurd van mijn LIFETAB_P9514 met Tapatalk
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

http://olivetti.co.uk/site/public/produ ... =&iid=1178

Volgens een aantal gebruikers op tweakers zou de medion dus eigenlijk een Olivetti 110 zijn
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

de ollipad heeft maar 16GB intern opslaggeheugen, die van aldi het dubbele?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jordilesaffer
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2011, 18:28

Hallo,

Ik heb m'n Medion Lifetab sinds deze ochtend ingeschakeld maar er verschijnt alleen op het scherm 'inserer carte sim', en voor de rest krijg ik geen echte startpagina met opties om te configureren...iemand raad?
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

De simkaart is niet verplicht maar als je gebruik wil maken van 3G/edge kan je het aldi kaartje erin steken
Bij de eerste opstart krijg je normaal een wizard die start
Daar kies je best nederland ofzo en volg je de stappen

Zo kan je verbinding maken via wifi en een account aanmaken voor de android market enzo
jordilesaffer
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2011, 18:28

bedankt,

ja, het zou zonder sim moeten gaan, maar voorlopig krijg ik geen andere functies op m'n scherm, dat ook vrij snel uitvalt, misschien moet batterij enkele uren opladen...
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”