Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

ik_jefke schreef:Ik heb de 'behulpzame' klantendienst al goed leren kennen :roll:


Welkom bij Belgacom / Proximus :beerchug:
ik_jefke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 okt 2008, 16:33

Een update…

Vorige week donderdag en vrijdag tevergeefs proberen om te schakelen van abonnement bij proximus naar GC
Moest via de winkel gebeuren volgens de dames aan de andere kant van de lijn. Al wisten ze het natuurlijk niet voor 100 procent maar dat heb je al wel kunnen lezen op dit forum
Zaterdag dan naar de winkel geweest en daar papieren meegekregen om “aangetekend” op te sturen want in de winkel konden zij dat niet overzetten.
Dan zondag de brief NIET aangetekend opgestuurd.
Vanmorgen, vrijdag, probeerde ik dan te bellen maar mijn abonnement was omgezet naar Pay & Go…
Heb zonet naar de klantendienst (080022800) gebeld en daar hebben ze dan uiteindelijk mijn Pay & Go Flex omgezet naar GC!!! Joepie

Zou vanaf middernacht actief zijn.

Afwachten dus wat het morgen gaat worden


En uw belwaarde gekregen??
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

@ik_jefke

nog niet, morgen (middernacht) wordt mijn abonnement omgezet naar GC en dan moet ik de kaart opladen.
dan zou het in orde zijn.
wamy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 19 okt 2010, 18:41
Locatie: Hulshout
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Ik ben bij jim mobile blue(base netwerk).
Moet ik bij de GC onlineregistratie dan base netwerk selecteren en klantennummer van jim blue doorgeven?
Lijkt me verwarrend!

groetjes wamy
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

wamy, base netwerk selecteren... klantennummer? er is geen sprake van klantennummer, je moet sim kaart nummer ingeven
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Marlboro schreef:glennvho; de hello app op de iPhone is voor abonnees :-).
Ik meende wel ze bezig zijn aan een nieuwe app, een nieuwe waarbij je bepaalde zaken dan zou kunnen opvolgen.

Ik vind #120# en #121# en #122# oke hoor, gaat snel, tis makkelijk, ben het al gewoon :-).

Klopt, maar de iPad gebruikers staan daarbij voorlopig in de kou ;) maar de app komt er aan dus gewoon afwachten :D
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

Gisteren ook even mobiel internet in het buitenland (Frankrijk) getest, werkt prima. Nu ben ik wel benieuwd hoe die MB's verrekend worden, volgens mijn belstatus heb ik nog 9MB over terwijl ik maar een paar kb vebruikt heb. Als ze dus alles naar boven/MB afronden, dan ben je wel snel klaar met je 10 MB! Verbruik is nog niet in detail beschikbaar via website, maar toch even in de gaten houden.
wamy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 19 okt 2010, 18:41
Locatie: Hulshout
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

xenne schreef:wamy, base netwerk selecteren... klantennummer? er is geen sprake van klantennummer, je moet sim kaart nummer ingeven

huidig inschrijvingstype: voorafbetaald of factuur. Als ik voorafbetaald selecteer kan ik simkaartnummer invullen maar JMBlue is factuur!

Groetjes wamy
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Jeroentje1991 schreef:Gisteren ook even mobiel internet in het buitenland (Frankrijk) getest, werkt prima. Nu ben ik wel benieuwd hoe die MB's verrekend worden, volgens mijn belstatus heb ik nog 9MB over terwijl ik maar een paar kb vebruikt heb. Als ze dus alles naar boven/MB afronden, dan ben je wel snel klaar met je 10 MB! Verbruik is nog niet in detail beschikbaar via website, maar toch even in de gaten houden.


10MB stelt nikske voor hoor, zelfs 100MB zit er snel door.
Tis per 10kb ze rekenen.
Tis in feite het beste je tot 100MB opspaard.

Het tarief per 1MB van 0,50 cent is hetzelfde als bij mv, dusja, der bestaat ook niks goedkopers voor de moment om goedkoper te surfen in de buitenland.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

wamy schreef:Als ik voorafbetaald selecteer kan ik simkaartnummer invullen maar JMBlue is factuur!

Ik heb net op Jim gekeken....da's wel een abbo dat jij hebt...als je niet einde contract bent, heb je verbrekingsvergoeding + resterende maanden te betalen :cry:
Als je desalniettemin wil opzeggen:
doe uw deksel van uw gsm, haal de SIM eruit, en noteer daar het simkaartnr. van! :-)
Jeroentje1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:23
Bedankt: 2 keer

@ Marlboro: Klopt!

Voordeel van Proximus is wel dat het makkelijker elke mogelijke provider in het buitenland pakt, met MV wilde mijn gsm altijd maar 1 provider (Orange) pakken. Kan ook aan mijn gsm liggen, maar het is in iedergeval positief :-)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Jeroentje; ik heb hetzelfde voorgehad bij mv dit jaar in tenerife; alleen orange en da was traag zelfs op 3G was de snelheid geen vetten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
wamy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 19 okt 2010, 18:41
Locatie: Hulshout
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Mijn jaarcontract liep af op 18/11/2011 dus dat gaat het probleem niet zijn denk ik. mss 1 maand opzegvergoeding betalen.
Kan ik mijn nr dan nog behouden satsurfer?

groetjes wamy
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Mijn nummer (nuja....1 van de 3 :d) is verhuisd naar proximus sinds vannacht :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Ik heb dinsdag mijn simkaart ontvangen. Maar mijn mobile vikings kaartje werkt nog steeds.
Is dit normaal?
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 25 keer

Modbreak:
FullQuote
springfield schreef:Ik heb dinsdag mijn simkaart ontvangen. Maar mijn mobile vikings kaartje werkt nog steeds.
Is dit normaal?


Bel eens naar de klantendienst. Mij waren ze ook "vergeten". Een uurtje na mijn telefoontje was ik al overgezet.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ik heb woensdag 07/12 rond 23:30 besteld, met nummeroverdracht van Mobile Vikings.
Pas gisteren 15/12 mijn standard-simkaart ontvangen (in een envelop van PFSweb uit Luik)
Vandaag naar Proximus gebeld om te vragen wat er met dat formulier voor nummeroverdracht moet gebeuren.
Blijkbaar moet dat ondertekend en doorgefaxt worden naar 0800 136 26, wat eigenlijk nergens vermeld staat... Heb dat zonet gedaan, nu afwachten.
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 25 keer

Modbreak:
Fullquote
nickz schreef:Ik heb woensdag 07/12 rond 23:30 besteld, met nummeroverdracht van Mobile Vikings.
Pas gisteren 15/12 mijn standard-simkaart ontvangen (in een envelop van PFSweb uit Luik)
Vandaag naar Proximus gebeld om te vragen wat er met dat formulier voor nummeroverdracht moet gebeuren.
Blijkbaar moet dat ondertekend en doorgefaxt worden naar 0800 136 26, wat eigenlijk nergens vermeld staat... Heb dat zonet gedaan, nu afwachten.


Dat blad zat er bij mij ook bij. Zorgt inderdaad voor verwarring. Dat moet helemaal niet doorgefaxt worden. Je krijgt gewoon een kopie van wat proximus al naar MV (of Base) gestuurd had.
Ergens in dit topic stond al dat het terug sturen van dat blad niet nodig was.

Beste, het is niet nodig om het laatste antwoord volledig te quoten. De citeerknop is om deze reden dan ook weggehaald bij de laatste post.
TiTanium
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

De overdracht van uw gsm-nummer wordt uitgevoerd binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering van uw goederen en indien de aanvraag niet geweigerd wordt door uw huidige operator. U kunt de nieuwe simkaart gebruiken wanneer het scherm van uw gsm "Proximus" vermeldt nadat u uw PIN-code hebt ingegeven.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Blad zat er bij mij ook bij. Lag bij de stapel om vandaag op de post te gaan en wat blijkt...plots ben ik al proximus terwijl blad nog hier ligt :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ja, en bij de klantendienst vroegen ze mijn nummer en zeiden ze dat het wel doorgefaxt moet worden. De datum die op mijn formulier staat (13/12) is al drie dagen gepasseerd.

Ook een leuke klantendienst om naar te bellen trouwens! Eerst vroeg het systeem om mijn gsm nummer in te geven als ik al klant was, of op 1 te drukken voor nieuwe klanten. Na ingave van mijn nummer kreeg ik de mededeling "Wij kunnen u niet helpen. Bedankt voor uw oproep naar Proximus." waarna er werd ingehaakt. Deed me denken aan die reclame van Luminus met die twee heksen. Heb dan maar teruggebeld en op 1 gedrukt, waarna ik wel onmiddellijk werd doorverbonden.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

al iemand mms werkende gekregen op GC? instellingen zijn ingegeven op android toestel maar werkt blijkbaar niet?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste,

We bevestigen ook even dat de simkaarten ondertussen verstuurd zijn.
Meer info nodig over generationconnect? Contacteer 6000 of ga naar http://t.co/zCGz0qP6.
Alle prepaid klanten kunnen generationconnect worden. Postpaid klanten moeten hun contract opzeggen.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

mms heeft bij mij nog nooit goed gewerkt bij geen enkele provider, zelfs bij mv niet bij mij, ook goed zot om dat te gebruiken, telkens 0.25cent gaan betalen,pfpff.

Moest iedereen nu eens ne smartphone hebben met bv viber en whatsapp erop dan zijn de problemen meteen opgelost voor het smsen en mmsen en noem maar op :).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik gebruik dat ook niet, maar als je toch een mms krijgt wil je wel weten wat het is, en 't is precies dat, dat niet lijkt te werken?
Laatst gewijzigd door xenne op 16 dec 2011, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Eva_van_Belgacom schreef:Beste,

We bevestigen ook even dat de simkaarten ondertussen verstuurd zijn.
Meer info nodig over generationconnect? Contacteer 6000 of ga naar http://t.co/zCGz0qP6.
Alle prepaid klanten kunnen generationconnect worden. Postpaid klanten moeten hun contract opzeggen.

Met vriendelijke groeten,
Eva

hoe kunnen bestaande pay & go klanten omschakelen naar generation connect? Kan het op het 1e zicht niet vinden..
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

bellen naar 6000
daar hebben ze mij vanmorgen verder geholpen...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

xenne schreef:ik gebruik dat ook niet, maar als je toch een mms krijgt wil je wel weten wat het is, en 't is precies dat, dat niet lijkt te werken?


Ontvang je deze niet van iemand die je dan kent of krijg je het wel door maar kan je het niet openen?
Ik weet dat mms bij mij nog nooit goed gewerkt heeft bij niemand nie. :)
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

mms komen aan, maar kan ze niet openen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

nickz schreef:Ja, en bij de klantendienst vroegen ze mijn nummer en zeiden ze dat het wel doorgefaxt moet worden. De datum die op mijn formulier staat (13/12) is al drie dagen gepasseerd.

Ook een leuke klantendienst om naar te bellen trouwens! Eerst vroeg het systeem om mijn gsm nummer in te geven als ik al klant was, of op 1 te drukken voor nieuwe klanten. Na ingave van mijn nummer kreeg ik de mededeling "Wij kunnen u niet helpen. Bedankt voor uw oproep naar Proximus." waarna er werd ingehaakt. Deed me denken aan die reclame van Luminus met die twee heksen. Heb dan maar teruggebeld en op 1 gedrukt, waarna ik wel onmiddellijk werd doorverbonden.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Heb dat ook voorgehad, heb opnieuw gebeld, en ze zij dat ik het formulier niet hoef door te sturen dat het de 13/12 zou ingestuurd zijn, en dat het normaal max 3 dagen duurt, maar omdat er grote aanvraag is weet ze niet hoelang het nu zal duren. Dus ik denk dat we beide gaan mogen wachten tot maandag. Hip Hoi
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ligt dat nie aan je toestel dan als je dat nie kan openen of aan het bestand? Kan je dat bv niet via een app ofzo toch openen ofzo?
Tzijn maar ideeen he die ik opnoem :).
Op de laptop krijg je deze normaal gezien meende ik wel open?
Ge kunt ze kussen
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Donderdag besteld, en een week later vrijdag (vandaag) ontvangen, mevrouw zei aan de telefoon dat het vermoedelijk volgende week pas word overgezet, Dus met veel geluk heb ik volgende week een werkende sim !
pufpufpuf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ook net gebeld, had zondagavond besteld en tot op heden nix meer gehoord, dus was het wachten beetje moe :)
Met een sterk Frans accent zei die meneer dat dit maandag wordt opgestuurd en dat ik dus dinsdag mijn SIMkaart mag verwachtende zijn...
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Vandaag ook gebeld omdat de bestellingen van donderdag (08/12) er nog niet zijn.
Mijn broer kreeg hetzelfde antwoord als pufpufpuf. Maar de meneer meldde er wel nog bij dat het kan zijn dat we dit weekend zonder ontvangst kunnen zitten.
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Gisteren zonder netwerk gevallen, vandaag simkaart in de bus :D
Naar 1911 gebeld, Nederlands ingesteld en alles werkt perfect. Kreeg direct sms met men belkrediet en promo's in :)

Eén ding dat niet werkt: de hello belgacom app voor android. Krijg altijd een foutmelding: "We krijgen geen toegang tot de belgacom services, probeer later opniew...."
Moet ik nog ergens iets activeren hiervoor?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

neen. werkt hier gewoon, er staat wel dat je moet verbonden zijn met mobiel netwerk
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

iedereen heeft hier precies meer geluk .. ik heb nog altijd nada niks ontvangen ...
Vorige week donderdag besteld ...en mijn krediet op MV is nog 1 euro lol ...
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

xenne schreef:neen. werkt hier gewoon, er staat wel dat je moet verbonden zijn met mobiel netwerk


Ben verbonden via 3g, heb al apps gedownload ermee. Morgen maar eens langsgaan in het belgacomcenter.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ale, dan heb ik nog het meeste geluk van allemaal precies.
Dinsdag avond (13/12) mijn aanvraag ingediend voor een gewone sim met nummerbehoud, en vandaag zat mijn kaartje al in de bus.
Normaal moest gisteren de nummeroverdracht gebeuren, maar ik heb nog altijd bereik bij mobistar. Heb al wel de kaart van proximus erin gestoken, maar krijg alleen noodoproepen. Dus de omschakeling zal waarschijnlijk voor na het weekend zijn zeker.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Beetje geluk morgen voormiddag ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”