ik_jefke schreef:Ik heb de 'behulpzame' klantendienst al goed leren kennen
Welkom bij Belgacom / Proximus
Een update…
Vorige week donderdag en vrijdag tevergeefs proberen om te schakelen van abonnement bij proximus naar GC
Moest via de winkel gebeuren volgens de dames aan de andere kant van de lijn. Al wisten ze het natuurlijk niet voor 100 procent maar dat heb je al wel kunnen lezen op dit forum
Zaterdag dan naar de winkel geweest en daar papieren meegekregen om “aangetekend” op te sturen want in de winkel konden zij dat niet overzetten.
Dan zondag de brief NIET aangetekend opgestuurd.
Vanmorgen, vrijdag, probeerde ik dan te bellen maar mijn abonnement was omgezet naar Pay & Go…
Heb zonet naar de klantendienst (080022800) gebeld en daar hebben ze dan uiteindelijk mijn Pay & Go Flex omgezet naar GC!!! Joepie
Zou vanaf middernacht actief zijn.
Afwachten dus wat het morgen gaat worden
Marlboro schreef:glennvho; de hello app op de iPhone is voor abonnees .
Ik meende wel ze bezig zijn aan een nieuwe app, een nieuwe waarbij je bepaalde zaken dan zou kunnen opvolgen.
Ik vind #120# en #121# en #122# oke hoor, gaat snel, tis makkelijk, ben het al gewoon .
xenne schreef:wamy, base netwerk selecteren... klantennummer? er is geen sprake van klantennummer, je moet sim kaart nummer ingeven
Jeroentje1991 schreef:Gisteren ook even mobiel internet in het buitenland (Frankrijk) getest, werkt prima. Nu ben ik wel benieuwd hoe die MB's verrekend worden, volgens mijn belstatus heb ik nog 9MB over terwijl ik maar een paar kb vebruikt heb. Als ze dus alles naar boven/MB afronden, dan ben je wel snel klaar met je 10 MB! Verbruik is nog niet in detail beschikbaar via website, maar toch even in de gaten houden.
wamy schreef:Als ik voorafbetaald selecteer kan ik simkaartnummer invullen maar JMBlue is factuur!
Eva_van_Belgacom schreef:Beste,
We bevestigen ook even dat de simkaarten ondertussen verstuurd zijn.
Meer info nodig over generationconnect? Contacteer 6000 of ga naar http://t.co/zCGz0qP6.
Alle prepaid klanten kunnen generationconnect worden. Postpaid klanten moeten hun contract opzeggen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
xenne schreef:ik gebruik dat ook niet, maar als je toch een mms krijgt wil je wel weten wat het is, en 't is precies dat, dat niet lijkt te werken?
nickz schreef:Ja, en bij de klantendienst vroegen ze mijn nummer en zeiden ze dat het wel doorgefaxt moet worden. De datum die op mijn formulier staat (13/12) is al drie dagen gepasseerd.
Ook een leuke klantendienst om naar te bellen trouwens! Eerst vroeg het systeem om mijn gsm nummer in te geven als ik al klant was, of op 1 te drukken voor nieuwe klanten. Na ingave van mijn nummer kreeg ik de mededeling "Wij kunnen u niet helpen. Bedankt voor uw oproep naar Proximus." waarna er werd ingehaakt. Deed me denken aan die reclame van Luminus met die twee heksen. Heb dan maar teruggebeld en op 1 gedrukt, waarna ik wel onmiddellijk werd doorverbonden.
[ Post made via mobile device ]
xenne schreef:neen. werkt hier gewoon, er staat wel dat je moet verbonden zijn met mobiel netwerk