Er zat dus thuis geen sim in de bus.
Wat vrij vervelend was.
Contact opgenomen met business center waar klant waar ik zit, klant is (inception!), uitgelegd, ze snapte het probleem.
Vonden echter niks terug op gsm nr, omdat portering wel rond was, maar niet in systeem van proxi zat nog.
Ze hebbe dan opgezocht op voor+achternaam en tel nr., wel gevonden. µsim uit hun stockvoorraad genomen, geactiveerd op mijn nummer.
Net kaartje dan gaan ophalen, kon idd niet bellen/surfen. 1911 gebeld, taal gekozen. sms gekregen met belwaarden. Kon surfen en bellen.
Zo simpel kan het dus ook gewoon.
Heb nu wel 0,0 documentatie qua nummers en dergelijke voor proxigedoe, maar dat papier zal wel aankomen samen met de originele sim

(of als iemand dat online heeft staan, mag ook

)
Samenvatting : voor de mensen die hun MV sim al gedesactiveerd zien, en nog geen PX sim hebbe, je kan altijd probere bij een proximus verkooppunt een µsim te laten activeren op je nummer. als ze je niet terugvinden op nummer, laat ze zoeken op naam. Als sim nog nooit actief is geweest, kan het zijn dat ze de omzetting van sim naar sim niet zelf kunne doen, maar moete belle naar PX intern support.
Success NIET gegarandeerd. Maar het is een optie als je snel terug bereikbaar wilt zijn.