
Wel zeer flashy

what do I care about the site?vroenkiewoenkie schreef:volgens mij kunnen jullie hier maar één ding ZAGEN
sorry hoor, maar hebben ze hier dan echt niks anders te doen dan te zitten klagen dat de snelheid nie goe is en als de snelheid dan weer ok is dan is de site nie goe, en als de site wel ok zou zijn, dan zou er vast wel iets anders ind e plaats komen om over te zeveren,
Het zal idd niet echt motiverend zijn voor die mensen die nu een nieuwe site in elkaar aan het boksen zijn dit te lezen maar veel mensen zijn (terecht) misnoegd over hun product op dit moment, ik hoor veel (non-A2F?) mensen zeggen van "geef ze nog wat tijd" of "wacht nog even af" maar als ik me niet vergis hoor ik dat nu al 2 bijna 3 maand, hoe je het ook draait of keert dit is LANG.vroenkiewoenkie schreef:volgens mij kunnen jullie hier maar één ding ZAGEN
sorry hoor, maar hebben ze hier dan echt niks anders te doen dan te zitten klagen dat de snelheid nie goe is en als de snelheid dan weer ok is dan is de site nie goe, en als de site wel ok zou zijn, dan zou er vast wel iets anders ind e plaats komen om over te zeveren,
blijkbaar een hele hoop mensen zonder echt besef van wat het allemaal inhoudt,....
pff
ah eindelijk, ik dacht al wanneer komt de r2504 zijn beklag isr2504 schreef:Mooie weerspiegeling van het product zelf... kortom WALGELIJK.
Oh mijn excuses, ik wist niet dat mijn klaagquota overschreden was.vroenkiewoenkie schreef:sorry hoor, maar hebben ze hier dan echt niks anders te doen dan te zitten klagen dat de snelheid nie goe is en als de snelheid dan weer ok is dan is de site nie goe, en als de site wel ok zou zijn, dan zou er vast wel iets anders ind e plaats komen om over te zeveren,
Waarschijnlijk, maar waarom zou dat dan moeten?vroenkiewoenkie schreef:blijkbaar een hele hoop mensen zonder echt besef van wat het allemaal inhoudt,....
Hmm ik graag niet verder dan de eerste pagina. Hoe kom jij in de andere pagina's terecht? Klanteninfo, enz...Limburg schreef:Ze moeten wel een snellere verbinding gaan leveren wanneer die flash iedere keer te zien blijft wanneer je op die pagina komt.
Maar de klantenpages zien er veel beter uit dan vroeger, vooral de ticket en faktuur page.
En niet te vergeten de verbruiksmeter!
Dit is echt een verbetering in de communicatie met de klant!
(jammer r2504, maar als niet-klant zie jij dat natuurlijk niet)
Grappig dat ze de toegang tot de klanten pagina's alleen op net4all IP's toegankelijk gemaakt hebben, vanuit m'n telenet aansluiting is er niets te zien.
Het geeft je echt wel vertrouwen in die provider.HTTP 400 - Bad Request
Het is http://www.webvisie.net/flash.htmlr2504 schreef:http://www.webvisie.be geeft een
Het geeft je echt wel vertrouwen in die provider.HTTP 400 - Bad Request
kwestie voor als 't adsl gedeelte over kop gaat *G*NuKeM schreef:Je moet eens goed opletten, vanaf nu niet alleen adsl2fit maar ook andere xxxx2fit diensten.
Ze gaan blijkbaar ook computers, boeken, software, webhosting(?), domains en telefoondiensten aanbieden... allé dat is toch wat ik bij al die termen denk die nu online staan.
Binnenkort kan je je bytes voorlezen aan de telefoon en typt men ze bij ADSL2FIT terug in. Van enig snelheidsverlies is geen sprake garanderen zegoos schreef:kwestie voor als 't adsl gedeelte over kop gaat *G*
Ik dacht dat ze dat allemaal al aanboden maar dat het niet zo publiekelijk gekend was?NuKeM schreef:Je moet eens goed opletten, vanaf nu niet alleen adsl2fit maar ook andere xxxx2fit diensten.
Ze gaan blijkbaar ook computers, boeken, software, webhosting(?), domains en telefoondiensten aanbieden... allé dat is toch wat ik bij al die termen denk die nu online staan.
Idd. Stond al op de webvisie site. Beter lezen mannekes.Ik dacht dat ze dat allemaal al aanboden maar dat het niet zo publiekelijk gekend was?