![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wel zeer flashy
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
vroenkiewoenkie schreef:volgens mij kunnen jullie hier maar één ding ZAGEN
sorry hoor, maar hebben ze hier dan echt niks anders te doen dan te zitten klagen dat de snelheid nie goe is en als de snelheid dan weer ok is dan is de site nie goe, en als de site wel ok zou zijn, dan zou er vast wel iets anders ind e plaats komen om over te zeveren,
vroenkiewoenkie schreef:volgens mij kunnen jullie hier maar één ding ZAGEN
sorry hoor, maar hebben ze hier dan echt niks anders te doen dan te zitten klagen dat de snelheid nie goe is en als de snelheid dan weer ok is dan is de site nie goe, en als de site wel ok zou zijn, dan zou er vast wel iets anders ind e plaats komen om over te zeveren,
blijkbaar een hele hoop mensen zonder echt besef van wat het allemaal inhoudt,....
pff
r2504 schreef:Mooie weerspiegeling van het product zelf... kortom WALGELIJK.
vroenkiewoenkie schreef:sorry hoor, maar hebben ze hier dan echt niks anders te doen dan te zitten klagen dat de snelheid nie goe is en als de snelheid dan weer ok is dan is de site nie goe, en als de site wel ok zou zijn, dan zou er vast wel iets anders ind e plaats komen om over te zeveren,
vroenkiewoenkie schreef:blijkbaar een hele hoop mensen zonder echt besef van wat het allemaal inhoudt,....
Limburg schreef:Ze moeten wel een snellere verbinding gaan leveren wanneer die flash iedere keer te zien blijft wanneer je op die pagina komt.
Maar de klantenpages zien er veel beter uit dan vroeger, vooral de ticket en faktuur page.
En niet te vergeten de verbruiksmeter!
Dit is echt een verbetering in de communicatie met de klant!
(jammer r2504, maar als niet-klant zie jij dat natuurlijk niet)
Grappig dat ze de toegang tot de klanten pagina's alleen op net4all IP's toegankelijk gemaakt hebben, vanuit m'n telenet aansluiting is er niets te zien.
HTTP 400 - Bad Request
r2504 schreef:http://www.webvisie.be geeft eenHTTP 400 - Bad Request
Het geeft je echt wel vertrouwen in die provider.
NuKeM schreef:Je moet eens goed opletten, vanaf nu niet alleen adsl2fit maar ook andere xxxx2fit diensten.
Ze gaan blijkbaar ook computers, boeken, software, webhosting(?), domains en telefoondiensten aanbieden... allé dat is toch wat ik bij al die termen denk die nu online staan.
goos schreef:kwestie voor als 't adsl gedeelte over kop gaat *G*
NuKeM schreef:Je moet eens goed opletten, vanaf nu niet alleen adsl2fit maar ook andere xxxx2fit diensten.
Ze gaan blijkbaar ook computers, boeken, software, webhosting(?), domains en telefoondiensten aanbieden... allé dat is toch wat ik bij al die termen denk die nu online staan.
Ik dacht dat ze dat allemaal al aanboden maar dat het niet zo publiekelijk gekend was?