Dommel reageert niet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
motten
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011, 13:00
Bedankt: 2 keer

Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.
ogy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 28 aug 2006, 20:55
Bedankt: 3 keer

een boze aangetekende brief schrijven (ingebrekestelling) :roll:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik vrees een beetje dat je niet de enige bent, kijk maar een beetje op dit forum. Sommige mensen moeten maanden wachten, zelfs na betaling en zo. Normaal is dat zeker niet, maar bij Dommel lijkt dit wel regelmatig voor te komen :-S.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
erroo
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2010, 20:18
Bedankt: 2 keer

Het is echt vreselijk met Dommel, ook hun helpdesk reageert nauwelijks op gemelde problemen. Het enige wat ze doen, is 2 weken na melding vragen of het probleem er nog is!
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Eigenlijk ongeloofelijk dat die nog niet failliet zijn met zo'n dienstverlening. Belgacom en Telenet slagen de bal ook wel eens mis maar Dommel da's buiten categorie, niet normaal. :?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Was bij ons helaas DE reden dat we daar opgestapt zijn.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
snarie
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 maa 2003, 19:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

We hadden dezelfde vraag gesteld. Keurig 30 eur betaald. 3 Maand later, en veel geklaag verder : GEEN reaktie van Dommel. Dus den boel opgezegd. Geld nooit terug gezien. Nu gelukkig klant bij andere provider. Conclusie: mijd Dommel als de pest!!!!
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

In heb ook nooit m'n geld teruggezien. Zelfs op aangetekend schrijven, kreeg ik geen reactie. Soit, 'k ben er gelukkig al lang weg.

Zo'n verschrikkelijke slechte dienstverlening als bij Dommel heb ik ergens anders nooit meegemaakt.
motten
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011, 13:00
Bedankt: 2 keer

motten schreef:Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.
Eindelijk hebben ze een mail gestuurt waarin ze zeggen dat als alles technisch in orde is ze de modem thuis opsturen,maar wanneer gaat dat nu zijn,nu weet ik nog niks meer,wat ne nest
Laatst gewijzigd door motten 12 jan 2012, 22:18, in totaal 2 gewijzigd.
motten
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011, 13:00
Bedankt: 2 keer

verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

U zegt?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

, , . . , . , . . . ,

Kan iemand bovenstaande in het bericht van Motten pasten? Ik snap er niets van.

BTW, als het er niet genoeg zijn, ik heb er nog :-D
,,,,, ....... ,,,,,, ......
Bye, Maurice
https://on4bam.com
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

motten schreef:verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.

Vorige week ik alles aangesloten nadat ik de nieuwe modem gekregen heb. In tegenstelling tot bij netconnected waar ik 4.6mbs had, heb ik nu 6mbs.
Nu zie ik bij "mijn dommel" enkel nog hoeveel ik mag downloaden al de rest is verdwenen (o.a de link om een boostpack te nemen of over te schakelen naar speedconnected)
Ik heb ze een mail gestuurd en ben benieuwd of ze de problemen in " mijn dommel" gaan oplossen

:beerchug:
Kan iemand bovenstaande in het bericht van Motten pasten? Ik snap er niets van.
Aléé zeg das to zo moeilijk niet?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
motten
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011, 13:00
Bedankt: 2 keer

motten schreef:
motten schreef:Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.
Eindelijk hebben ze een mail gestuurt waarin ze zeggen dat als alles technisch in orde is ze de modem thuis opsturen,maar wanneer gaat dat nu zijn,nu weet ik nog niks meer,wat ne nest
verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.
Xsaron
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 jan 2012, 09:27
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

wij zijn ook weggelopen bij dommel ... we hadden daar de netline, dus met telefonie, wat een ramp was dat

1) die fritzbox zijn wireless was echt waardeloos
2) de snelheden waren maar de helft van wat aangegeven stond en enorm instabiel, terwijl we vlakbij de centrale zitten
3) elke dag moest je de modem ff uit het stopcontact halen en terug insteken omdat er anders niets werkte (soms meerdere keren per dag, en het was ni dat de modem gecrasht was, het signaal viel gewoon altijd weg)
4) er waren enkele vaste lijnen waar wij met onze telefoon niet naar konden bellen, maar zij wel naar ons en we konden ze ook met de gsm bereiken en de buren ook met hun vaste lijn ... dommel deed daar niets aan en beweerde dat het aan de andere provider lag (sure!)
5) er zat een kei harde kraak op het telefoonsignaal, precies of je zat onder de oorlog te bellen, ni normaal en geregeld werd de verbinding ook gewoon verbroken
6) zelfs bij de omschakeling naar een andere provider zorgde dommel nog voor een extra vertraging ...

ditzelfde verhaal bij een kennis van ons, dan waren we er weg en kwamen ze nog leuk met een factuur af alsof we nog klant waren bij hun!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”