Dommel reageert niet
Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ik vrees een beetje dat je niet de enige bent, kijk maar een beetje op dit forum. Sommige mensen moeten maanden wachten, zelfs na betaling en zo. Normaal is dat zeker niet, maar bij Dommel lijkt dit wel regelmatig voor te komen :-S.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Eigenlijk ongeloofelijk dat die nog niet failliet zijn met zo'n dienstverlening. Belgacom en Telenet slagen de bal ook wel eens mis maar Dommel da's buiten categorie, niet normaal. 

Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Member
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 12 maa 2003, 19:57
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
We hadden dezelfde vraag gesteld. Keurig 30 eur betaald. 3 Maand later, en veel geklaag verder : GEEN reaktie van Dommel. Dus den boel opgezegd. Geld nooit terug gezien. Nu gelukkig klant bij andere provider. Conclusie: mijd Dommel als de pest!!!!
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
- Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
- Bedankt: 25 keer
- Contacteer:
In heb ook nooit m'n geld teruggezien. Zelfs op aangetekend schrijven, kreeg ik geen reactie. Soit, 'k ben er gelukkig al lang weg.
Zo'n verschrikkelijke slechte dienstverlening als bij Dommel heb ik ergens anders nooit meegemaakt.
Zo'n verschrikkelijke slechte dienstverlening als bij Dommel heb ik ergens anders nooit meegemaakt.
Eindelijk hebben ze een mail gestuurt waarin ze zeggen dat als alles technisch in orde is ze de modem thuis opsturen,maar wanneer gaat dat nu zijn,nu weet ik nog niks meer,wat ne nestmotten schreef:Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.
Laatst gewijzigd door motten 12 jan 2012, 22:18, in totaal 2 gewijzigd.
verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
, , . . , . , . . . ,
Kan iemand bovenstaande in het bericht van Motten pasten? Ik snap er niets van.
BTW, als het er niet genoeg zijn, ik heb er nog
,,,,, ....... ,,,,,, ......
Kan iemand bovenstaande in het bericht van Motten pasten? Ik snap er niets van.
BTW, als het er niet genoeg zijn, ik heb er nog

,,,,, ....... ,,,,,, ......
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
motten schreef:verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.
Vorige week ik alles aangesloten nadat ik de nieuwe modem gekregen heb. In tegenstelling tot bij netconnected waar ik 4.6mbs had, heb ik nu 6mbs.
Nu zie ik bij "mijn dommel" enkel nog hoeveel ik mag downloaden al de rest is verdwenen (o.a de link om een boostpack te nemen of over te schakelen naar speedconnected)
Ik heb ze een mail gestuurd en ben benieuwd of ze de problemen in " mijn dommel" gaan oplossen

Aléé zeg das to zo moeilijk niet?Kan iemand bovenstaande in het bericht van Motten pasten? Ik snap er niets van.
verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.motten schreef:Eindelijk hebben ze een mail gestuurt waarin ze zeggen dat als alles technisch in orde is ze de modem thuis opsturen,maar wanneer gaat dat nu zijn,nu weet ik nog niks meer,wat ne nestmotten schreef:Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.
-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 09:27
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
wij zijn ook weggelopen bij dommel ... we hadden daar de netline, dus met telefonie, wat een ramp was dat
1) die fritzbox zijn wireless was echt waardeloos
2) de snelheden waren maar de helft van wat aangegeven stond en enorm instabiel, terwijl we vlakbij de centrale zitten
3) elke dag moest je de modem ff uit het stopcontact halen en terug insteken omdat er anders niets werkte (soms meerdere keren per dag, en het was ni dat de modem gecrasht was, het signaal viel gewoon altijd weg)
4) er waren enkele vaste lijnen waar wij met onze telefoon niet naar konden bellen, maar zij wel naar ons en we konden ze ook met de gsm bereiken en de buren ook met hun vaste lijn ... dommel deed daar niets aan en beweerde dat het aan de andere provider lag (sure!)
5) er zat een kei harde kraak op het telefoonsignaal, precies of je zat onder de oorlog te bellen, ni normaal en geregeld werd de verbinding ook gewoon verbroken
6) zelfs bij de omschakeling naar een andere provider zorgde dommel nog voor een extra vertraging ...
ditzelfde verhaal bij een kennis van ons, dan waren we er weg en kwamen ze nog leuk met een factuur af alsof we nog klant waren bij hun!
1) die fritzbox zijn wireless was echt waardeloos
2) de snelheden waren maar de helft van wat aangegeven stond en enorm instabiel, terwijl we vlakbij de centrale zitten
3) elke dag moest je de modem ff uit het stopcontact halen en terug insteken omdat er anders niets werkte (soms meerdere keren per dag, en het was ni dat de modem gecrasht was, het signaal viel gewoon altijd weg)
4) er waren enkele vaste lijnen waar wij met onze telefoon niet naar konden bellen, maar zij wel naar ons en we konden ze ook met de gsm bereiken en de buren ook met hun vaste lijn ... dommel deed daar niets aan en beweerde dat het aan de andere provider lag (sure!)
5) er zat een kei harde kraak op het telefoonsignaal, precies of je zat onder de oorlog te bellen, ni normaal en geregeld werd de verbinding ook gewoon verbroken
6) zelfs bij de omschakeling naar een andere provider zorgde dommel nog voor een extra vertraging ...
ditzelfde verhaal bij een kennis van ons, dan waren we er weg en kwamen ze nog leuk met een factuur af alsof we nog klant waren bij hun!