SDSL
hallo,
Ik weet da SDSL al reeds beschikbaar is voor bedrijven. maar zou het kunnen dat het ooit beschikbaar wordt voor de gewone consument
ik zou graag een serverke maken.
maar met die 0.128 Mbits upstream gaat dat niet
and SDSL is ongeveer 2 MBits up and down
duss zeer interessant voor mij
Ik weet da SDSL al reeds beschikbaar is voor bedrijven. maar zou het kunnen dat het ooit beschikbaar wordt voor de gewone consument
ik zou graag een serverke maken.
maar met die 0.128 Mbits upstream gaat dat niet
and SDSL is ongeveer 2 MBits up and down
duss zeer interessant voor mij
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Ja, ik denk dat je daarvoor nog lang zal mogen wachten, ik hoop hier namelijk ook op. Heb skynet daarvoor ook al gecontacteerd, maar ze zeggen dat er niet echt vraag naar is voor particulieren (duh)
En dan nog... ooit al is de prijzen bekeken voor sdsl ? Die zijn onrealistisch hoog vind ik (zelfs voor bedrijven) 't was iets van een 1000 euro per maand voor een 1 Mbit sdsl verbinding dacht ik (als ik mij nog goed herinner)
Ter vergelijking: vriend in Noorwegen, 1 Mbit sdsl guaranteed, servers allowed, 5 fixed IP's, unlimitted bandwith -> 125 euro per maand.
Dus mja, dream on.
greetz,
Nob
En dan nog... ooit al is de prijzen bekeken voor sdsl ? Die zijn onrealistisch hoog vind ik (zelfs voor bedrijven) 't was iets van een 1000 euro per maand voor een 1 Mbit sdsl verbinding dacht ik (als ik mij nog goed herinner)
Ter vergelijking: vriend in Noorwegen, 1 Mbit sdsl guaranteed, servers allowed, 5 fixed IP's, unlimitted bandwith -> 125 euro per maand.
Dus mja, dream on.
greetz,
Nob
Ik zou echt zo SDSL willen hebben.
Gewoon om meer upstream te hebben.
Bv. 200 kb/s up en down dat zou echt fijn zijn. 100 kb/s up en down vind ik ook wel wat.
Hiermee bedoel ik dus. Bv. Je bent aan het downloaden tegen 70kb/s en je wilt iets uploaden, dan kan dit aan 30kb/s.
Als dit er ooit komt tegen een lage prijs ben ik de eerste die dit heeft
Gewoon om meer upstream te hebben.
Bv. 200 kb/s up en down dat zou echt fijn zijn. 100 kb/s up en down vind ik ook wel wat.
Hiermee bedoel ik dus. Bv. Je bent aan het downloaden tegen 70kb/s en je wilt iets uploaden, dan kan dit aan 30kb/s.
Als dit er ooit komt tegen een lage prijs ben ik de eerste die dit heeft
- All Your Base
- Plus Member
SDSL zal spijtig genoeg voor jou nooit op particulieren gericht worden, dus als gewone gebruiker zal de prijs allicht te hoog blijven...
en kunnen ze bijvoorbeeld geen SDSL aanbieden op de gewone snelheden (1 Mbit/s up and down) Maar dan met een kleiner volumedebiet
bijvoorbeeld: (van 10 GB naar 5 GB) ?
ik vind toch dat zo'n groot bedrijf als belgacom da zou moeten doen
-
- Elite Poster
- Contacteer:
krikke schreef:en kunnen ze bijvoorbeeld geen SDSL aanbieden op de gewone snelheden (1 Mbit/s up and down) Maar dan met een kleiner volumedebiet
Dit wordt reeds door Skynet aangeboden:
Skynet schreef:Skynet SDSL is opgesplitst in drie producten die zich door hun snelheid van elkaar onderscheiden :
Skynet SDSL 1Mb : gewaarborgde symmetrische snelheid van 256 Kb en pieksnelheid van 1 Mb. Skynet SDSL 1Mb PLUS : gewaarborgde symmetrische snelheid van 512 Kb en pieksnelheid van 1 Mb. Skynet SDSL 2Mb : gewaarborgde symmetrische snelheid van 512 Kb en pieksnelheid van 2 Mb.
bron
Ik denk ook dat het er niet zal komen voor particulieren. Het enige wat je met sdsl meer kan dat met adsl is een deftige server draaien...tja particulieren hebben dat normaal niet nodig een server! (mja sommige studenten om te experimenteren, maar een goede reden voor sdsl aan particulieren... ?)
Als ik mij niet vergis, zijn ze van plan na adsl --> vdsl aan te bieden. Tests daarond zijn reeds gestart.
I love it when a plan comes together!
-
- Erelid
- Contacteer:
Ik als particulier heb dat nodig om bv de sub te hosten of een ander projectje van mij op te hosten! (aangezien dat op mijn webspace bij skynet al niet gaat en mijn internet abbo al duur genoeg is om nog is ergens anders een webspace abbo te nemen)
goeie reden ?
'k dacht het wel
greetz,
Nob
goeie reden ?
'k dacht het wel
greetz,
Nob
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ik zou ook graag een SDSL lijntje hier zien thuis, eventueel ook met een volumelimiet (en volume packets). Hier zou ik zonder probleem 2x tot 3x de prijs van een GO voor willen neertellen (na hard zwoegen voor centjes in de vakantie ofzo ). Spijtig dat die dingen nu toch veel geld kosten (maar wel nog iets goedkoper dan een leased line van dezelfde bandbreedte). Misschien als ik later plots miljarden erf van een ver famililid in Australië ofzo mja, dan zou zo'n SDSL lijntje er nog wel net afkunnen denk ik Als backup voor mijn OC12 lijntje dan wel
Maar ik zie het inderdaad niet gebeuren SDSL aan particulieren wordt aangeboden.
VDSL zal 'vooral' in de toekomst gebruikt worden voor video on demand en van die toestanden als ik de geruchten mag geloven, maar natuurlijk ook om lekker snel te kunnen surfen
Maar ik zie het inderdaad niet gebeuren SDSL aan particulieren wordt aangeboden.
VDSL zal 'vooral' in de toekomst gebruikt worden voor video on demand en van die toestanden als ik de geruchten mag geloven, maar natuurlijk ook om lekker snel te kunnen surfen
NuKeM
ja ik wil er ook wel wat voor neertellen maar geen 1000 EUR per maad he
de prijs moet een beetje menselijk blijven.
maar ja is ze is de toekomst VDSL gaan aanbieden gaan ze die uploadsnelheid ook weer beperken tot 0.128 Mbit/s denk ik
de prijs moet een beetje menselijk blijven.
maar ja is ze is de toekomst VDSL gaan aanbieden gaan ze die uploadsnelheid ook weer beperken tot 0.128 Mbit/s denk ik
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
ja wel ik vindt dat skynet hier zeer moeilijk over doet Nob natuurlijk kunde de sub nie hosten op een statische webruimte als skynet nu iets ondersteunde php en MySQL bijvoorbeeld dan ..... dat ze daarvoor een nieuw abonnement ter beschikking stellen bv "skynet adsl advanced" mensen die begot niet weten wat php of MySQL is zullen dit abonnement ook ni nemen dat ze desnoods een forum toevoegen voor mensen met vragen (of ze kunnen naar hier komen) een server met adsl is best mogelijk maar de snelheid (in uw geval adsl plus nob) laat toch een beetje te wensen over vooral de upload dan en dan heb je nog de limieten die adsl zeer ongeschikt maken voor servers wat uiteraard de bedoeling is van skynet ... ik denk ook dat er na adsl vdsl zal komen maar dit zal nog wel een tijdje duren
Registered Linux user #286313
-
- Elite Poster
- Contacteer:
nob schreef:Ik als particulier heb dat nodig om bv de sub te hosten of een ander projectje van mij op te hosten! (aangezien dat op mijn webspace bij skynet al niet gaat en mijn internet abbo al duur genoeg is om nog is ergens anders een webspace abbo te nemen)
goeie reden ?
'k dacht het wel
greetz,
Nob
Idd Nob dat is een goede reden, maarja, als ze zoiets massaal gaan aanbieden, dan neemt niemand nog hun hosting formules, want dan kan iedereen dat lekker zelf doen met veel opties, eigen controle etc. etc. Tja ik zeg het als het er komt zal ik het ook niet afslaan maar denk het echt niet.
Ma idd, zoals eerder gezegd zou Skynet beter eens van die formules uitdenken zodanig dat je betaalt voor wat je krijgt. Kunnen daar maybe keer met Skynet over hebben, eens we goed geinstalleerd zijn.
Hmja, als vdsl er komt dan zal dit ook wel met beperkingen zijn, al vermoed ik dat de upload toch lichtjes hoger zal liggen...
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
In principe heb je met een Plus of zelfs nog met een Go genoeg bandbreedte om een redelijke website zelf te hosten !
Het enige probleem is het dynamische IP adres (en het feit dat je niet mag hosten, maar kom). Met een pro kan je dan ook zonder probleem je eigen site hosten.
Ook met een Go of een Plus is het mogelijk met dyndns en van die dingen, maar je hebt dan nog die 36uren disconnect. Deze kan je oplossen door bv in linux een cron scriptje te maken dat telkens om laat ons zeggen 4uur s'nachts een nieuwe verbinding maakt en je dyndns ook meteen in orde zet.
Zo'n server is dan vanzelfsprekend niet geschikt als file server, mar je kan er toch een redelijk druk bezochte site op draaien hoor. (beetje letten op je image sizes enzo en dat komt allemaal in orde )
Het enige probleem is het dynamische IP adres (en het feit dat je niet mag hosten, maar kom). Met een pro kan je dan ook zonder probleem je eigen site hosten.
Ook met een Go of een Plus is het mogelijk met dyndns en van die dingen, maar je hebt dan nog die 36uren disconnect. Deze kan je oplossen door bv in linux een cron scriptje te maken dat telkens om laat ons zeggen 4uur s'nachts een nieuwe verbinding maakt en je dyndns ook meteen in orde zet.
Zo'n server is dan vanzelfsprekend niet geschikt als file server, mar je kan er toch een redelijk druk bezochte site op draaien hoor. (beetje letten op je image sizes enzo en dat komt allemaal in orde )
NuKeM
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Nukem, met een go met upstream 128Kbit/s een webserver opzetten, ja om te testen enzo, maar iets deftig opzetten moet je niet doen zenne, als er nen man of 5 op je server zit, dan gaat het mega traag en dat is echt niet aangenaam voor een website. Voor een deftige website heb je idd wel min. 1Mbit/s upstream nodig. Zeker als dit een populaire website betreft met veel features op. php enzo... dan kan je meer bandbreedte altijd gebruiken.
Ge hebt gelijk ze, maar het is echt niet aangenaam een website te bezoeken die op een go staat that's my point ben nogal ongeduldig op dat vlak
Ge hebt gelijk ze, maar het is echt niet aangenaam een website te bezoeken die op een go staat that's my point ben nogal ongeduldig op dat vlak
- Arator
- Starter
- Contacteer:
ik heb het eens gevraagd wat dat het zou kosten : 1000 euro per maand, en éénmalig 750 € voor de installatie. Dat is iets te veel voor mij hoor
Arator, nisi incurvus, preavaricatur
(Plinius de Oudere)
(Plinius de Oudere)
"The Oddity" in uw antwoord zit wel waarheid in.
maar als ze nu eens zo'n formule aanbieden voor 3X de prijs van een GO abonnement
dan denk ik niet da echt veel mensen dat zouden nemen.
alleen de mensen die er wat van kennen.
de gewone surfer zal zijn web-site, enz... hosten op users.skynet.be
en ik vraag niet da ze het massaal aanbieden.
maar er is gewoon GEEN 1 abonnement op skynet dat dit toelaat
maar als ze nu eens zo'n formule aanbieden voor 3X de prijs van een GO abonnement
dan denk ik niet da echt veel mensen dat zouden nemen.
alleen de mensen die er wat van kennen.
de gewone surfer zal zijn web-site, enz... hosten op users.skynet.be
en ik vraag niet da ze het massaal aanbieden.
maar er is gewoon GEEN 1 abonnement op skynet dat dit toelaat
-
- Erelid
- Contacteer:
Mja, dat klaag ik dus ook al lang aan. BTW Oddity, ik gebruik nu toch ook de hosting paketten van skynet niet (omdat ze schandalig duur zijn), wij gaan waarschijnlijk naar dominet, dus daarvoor moeten ze het al niet doen
En idd 3 X de prijs van een go ofzo da's nog redelijk! Ik klaag dus ook aan dat we niet eens die optie hebben!
En een statisch IP! (ik gebruik nu toch ook bijna 24/24 een IP, dus veel verschil zal het voor hen niet maken)
greetz,
Nob
En idd 3 X de prijs van een go ofzo da's nog redelijk! Ik klaag dus ook aan dat we niet eens die optie hebben!
En een statisch IP! (ik gebruik nu toch ook bijna 24/24 een IP, dus veel verschil zal het voor hen niet maken)
greetz,
Nob
-
- Elite Poster
- Contacteer:
maja, wat ik dus wil zeggen is dat ze hun eigen hostingpakketen die willen kelderen. Die zijn idd even schandalig duur, dat is juist, volkomen met je eens
Tja, zoals eerder gezegd zouden ze een formule moeten aanbieden waar je kan kiezen voorwat je betaald eh, maarja Skynet eh .... zullen zien, wat het wordt
Krikke heb je het over een advanced hosting abo? Dat biedt Skynet wel aan zenne, moet maar eens zien bij DNS & Hosting. (val wel ni omver van de prijzen eh )
Tja, zoals eerder gezegd zouden ze een formule moeten aanbieden waar je kan kiezen voorwat je betaald eh, maarja Skynet eh .... zullen zien, wat het wordt
Krikke heb je het over een advanced hosting abo? Dat biedt Skynet wel aan zenne, moet maar eens zien bij DNS & Hosting. (val wel ni omver van de prijzen eh )
ik heb hier een dom voorbeeld
als morgen telenet of planet internet,...... da zou aanbieden
dan zal skynet WEL direct klaarstaan met een gelijkaardige abonnement
als morgen telenet of planet internet,...... da zou aanbieden
dan zal skynet WEL direct klaarstaan met een gelijkaardige abonnement
-
- Elite Poster
- Contacteer:
hmja, maar dat is het dus juist, de concurentie gaat dat ook niet aanbieden aan dump prijzen juist om dezelfde redenen als Skynet dat niet doet. dus daarvan moet Skynet geen schrik hebben.
Wat wel in de toekomst een invloed zal beginnen spelen op concurentieel gebied: de 8Mbit/s verhoging van KPN ism XS4ALL. Als dat goed loopt en de klanten zijn er tevreden, dan zal Skynet idd ook met iets op de proppen moeten komen, of ze zal klanten verliezen. Dat is wel indien xs4all de druk aankan....
Trouwens Krikke surf jij niet via de concurentie?
Wat wel in de toekomst een invloed zal beginnen spelen op concurentieel gebied: de 8Mbit/s verhoging van KPN ism XS4ALL. Als dat goed loopt en de klanten zijn er tevreden, dan zal Skynet idd ook met iets op de proppen moeten komen, of ze zal klanten verliezen. Dat is wel indien xs4all de druk aankan....
Trouwens Krikke surf jij niet via de concurentie?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
krikke schreef:hmmmmm ja
Geen erg hoor wat dat gewoon even opmerken, omdat ik het niet goed verstond dat je niet akkoord was met het aanbod van abo's van Skynet,en dat je tgelijkertijd bij de concurentie zit...
anyway everybody is welcome here.
- All Your Base
- Plus Member
sdsl kan onmogelijk aan democratische prijzen aangeboden worden, om de simpele redenen dat belgacom nu reeds zijn inkomsten toch wel flink ziet dalen nu heel wat bedrijven hun leased lines en hun verschillende isdn lijnen vervangen door 1 sdsl lijn wat voor hun veel goedkoper is. sdsl aanbieden aan 100 euro zou allicht het failliet betekenen voor belgacom.
-
- Erelid
- Contacteer:
Toch raar dat dat in andere landen wel kan! (aan ong 125 euro)
En de leased lines van BG zijn zowiezo veel te duur, daar hebben ze jarenlang kunnen van profiteren!
En nu ook nog uit test-aankoop:
Belgacom heeft gewoon nog teveel de arrogantie van een monopolistisch bedrijf, dat compleet niet luistert naar zijn klanten.
(dit laatste zei ik ook mede omdat ik de ombudsdienst van tele-communicatie heb gecontacteerd en BG had 1 maand de tijd om te antwoorden en ze vertikken het gewoon van dat te doen!! Schandalig gewoon!)
greetz,
Nob
En de leased lines van BG zijn zowiezo veel te duur, daar hebben ze jarenlang kunnen van profiteren!
En nu ook nog uit test-aankoop:
ADSL: Test-Aankoop versus Belgacom
We kondigden het al in ons vorige nummer van Test News aan: Test-Aankoop heeft Belgacom in gebreke gesteld opdat hij de tariefverhoging met een euro per maand voor een ADSL-abonnement ongedaan zou maken. Dat extra bedrag wordt aangerekend aan de consumenten die weigeren om de betaling van hun facturen niet te laten domiciliëren, en dit zelfs voor lopende contracten. Belgacom had geen oor naar onze argumenten en daarom heeft Test-Aankoop een vordering tot staken van de gewraakte handelspraktijk ingesteld bij de bevoegde rechtbank. De zitting voor de handelsrechtbank van Brussel is voorzien op 24 februari e.k.
Belgacom heeft gewoon nog teveel de arrogantie van een monopolistisch bedrijf, dat compleet niet luistert naar zijn klanten.
(dit laatste zei ik ook mede omdat ik de ombudsdienst van tele-communicatie heb gecontacteerd en BG had 1 maand de tijd om te antwoorden en ze vertikken het gewoon van dat te doen!! Schandalig gewoon!)
greetz,
Nob
-
- Elite Poster
- Contacteer:
mja, Nob, je mag ons kopernetwerk niet echt gaan vergelijken met dat van vb. Noorwegen en Zweden denk dat daar al veel uitgelegd valt zenne, niet enkel van financieel niet haalbaar, maar ook technisch.. tis een gedacht....
Dat ze idd lang tijd nodig hebben om te antwoorden dat is idd een feit (cfr post ivm vpn)
Dat ze idd lang tijd nodig hebben om te antwoorden dat is idd een feit (cfr post ivm vpn)
- All Your Base
- Plus Member
en toch garandeer ik je dat dat een fiasco zou zijn voor bgc Nob.
-
- Erelid
- Contacteer:
Als dat hier niet kan, maar in andere landen wel (en daar is dat ook over koperen kabeltjes (adsl, sdsl, vdsl is dat altijd)), dan is er iets mis met de organisatie van Belgacom! (of de manier waarop het bedrijf werkt -> niet efficiënt genoeg ofzo)
greetz,
Nob
greetz,
Nob
Da denk ik er ook van:
In andere landen kan dat allemaal aan spotgoedkoop.
maar natuurlijk doen ze er in belgie weer moeilijk over
en als ze een SDSL abonnement zouden aanbieden voor 125-175 euro per maand waarom zouden ze dan faillet gaan?
In andere landen kan dat allemaal aan spotgoedkoop.
maar natuurlijk doen ze er in belgie weer moeilijk over
en als ze een SDSL abonnement zouden aanbieden voor 125-175 euro per maand waarom zouden ze dan faillet gaan?
als een bedrijf eens wat meer naar zijn klanten zou luisteren he
zou het veel meer succes hebben. In plaats van zien wat de concurrentie aan het doen is
ik zeg niet dat ze alles moeten doen wat klanten zeggen natuurlijk dat zou dom zijn
maar dit zouden ze toch moeten waarmaken
ahh ja nog een probleem check de web-site games.telenet.be is
die web-site is al 3 jaar hetzelfde.
op dat forum staan 100'den topic's die allemaal hetzelfde zeggen 'vernieuw uw gamessite'
maar ze luisteren gewoon niet
zou het veel meer succes hebben. In plaats van zien wat de concurrentie aan het doen is
ik zeg niet dat ze alles moeten doen wat klanten zeggen natuurlijk dat zou dom zijn
maar dit zouden ze toch moeten waarmaken
ahh ja nog een probleem check de web-site games.telenet.be is
die web-site is al 3 jaar hetzelfde.
op dat forum staan 100'den topic's die allemaal hetzelfde zeggen 'vernieuw uw gamessite'
maar ze luisteren gewoon niet
-
- Erelid
- Contacteer:
En mja, ze zijn bezig met vdsl, ma ons daarvan op de hoogte houden ? Da's niet belangrijk voor skynet of Belgacom denk ik, ze moeten nu eenmaal niet leven van hun klanten
btw, check it out:
http://www.tweakers.net/plan/192
Zelfs voor zo een abbo zou ik direct tekenen!!! (het zwaarste)
greetz,
Nob
btw, check it out:
http://www.tweakers.net/plan/192
Zelfs voor zo een abbo zou ik direct tekenen!!! (het zwaarste)
greetz,
Nob
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
Ik heb hier zo'n 2 pagina's liggen met een artikel over VDSL uit het boekske dat het Belgacom personeel krijgt... ik zou het wel willen inscannen en hier posten, maar dat is denk ik copyright schenden
Belgacom geeft anders wel veel korting aan zijn personeel hoor... ik zeg het niet graag (en het zal ook niet graag gelezen worden), maar belgacom personeel kan spotgoedkoop adsl (of isdn) nemen en krijgt regelmatig goeie korting op vanalles. Onlangs hebben ze aan al (ik denk toch aan allemaal) hun personeel een draadloze telefoon gegeven voor nieuwjaar (toch zo'n 90 euro schat ik) ...
Natuurlijk, een cadeautjes en korting geven aan uw personeel is de gewoonste zaak van de wereld, en de kosten hiervan zijn niet in verhouding met deze van bvb het goedkoper maken van sdsl voor iedereen!
Ik heb hier wat info liggen over de prijzen van DSLAMs:
DSLAM 14slot chassis : 3230 euro
in elk slot past een module waarmee ongeveer 144 dsl lijnen kunnen bediend worden.
Één ADSL module kost ongeveer 11758 euro (module 1.544Mbps/512kbps symmetrical)
Één SDSL module 2.3Mbps/144kbps symmetrical kost 13229 euro
en dan komen er nog een paar modules bij voor ongeveer 10000 euro + extra ADSL of SDSL modules
Zoiets is het denk ik... (kan me vergissen hé)
Veel prijsverschil is er toch niet tussen een SDSL en een ADSL module?
Feit is wel dat ze al geinvesteerd hebben in ADSL en dat nu niet plots kunnen laten vallen!
Maar qua bandbreedte maakt het toch niet uit denk ik of er nu meer up gaat dan met adsl? Want het is toch enkel de DSLAM config die ze dan moeten veranderen + de gebruiker zijn modem ook natuurlijk ?
Belgacom geeft anders wel veel korting aan zijn personeel hoor... ik zeg het niet graag (en het zal ook niet graag gelezen worden), maar belgacom personeel kan spotgoedkoop adsl (of isdn) nemen en krijgt regelmatig goeie korting op vanalles. Onlangs hebben ze aan al (ik denk toch aan allemaal) hun personeel een draadloze telefoon gegeven voor nieuwjaar (toch zo'n 90 euro schat ik) ...
Natuurlijk, een cadeautjes en korting geven aan uw personeel is de gewoonste zaak van de wereld, en de kosten hiervan zijn niet in verhouding met deze van bvb het goedkoper maken van sdsl voor iedereen!
Ik heb hier wat info liggen over de prijzen van DSLAMs:
DSLAM 14slot chassis : 3230 euro
in elk slot past een module waarmee ongeveer 144 dsl lijnen kunnen bediend worden.
Één ADSL module kost ongeveer 11758 euro (module 1.544Mbps/512kbps symmetrical)
Één SDSL module 2.3Mbps/144kbps symmetrical kost 13229 euro
en dan komen er nog een paar modules bij voor ongeveer 10000 euro + extra ADSL of SDSL modules
Zoiets is het denk ik... (kan me vergissen hé)
Veel prijsverschil is er toch niet tussen een SDSL en een ADSL module?
Feit is wel dat ze al geinvesteerd hebben in ADSL en dat nu niet plots kunnen laten vallen!
Maar qua bandbreedte maakt het toch niet uit denk ik of er nu meer up gaat dan met adsl? Want het is toch enkel de DSLAM config die ze dan moeten veranderen + de gebruiker zijn modem ook natuurlijk ?
NuKeM
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
ik vind dat belagacom niet het recht heeft om te klanten te doen betalen mee een domicielering zolang de rekening betaald is hebben ze niks te koeken op uw factuur die ge van belgacom ontvangt staat "totaal te betalen voor $date awel ik betaal da voor diene datum everybody happy ? natuurlijk zal het voor belgacom gemakkelijker zijn as ze domicielering hebben maar ik weet uit ervaring dat ze dan gaan smodderen twee keer teveel geld afhalen enzo verder wanadoo moet ik ook constant op de vingers tikken aan skynet betaal ik mee domicielering ik heb nog nooit last gehad ermee maar ik denk toch dat ze u dat niet kunnen verplichten
Registered Linux user #286313
- All Your Base
- Plus Member
hela dien telefoon was wel voor 10 jaar belgacom zenne da gaan ze nie elk jaar uitdelen. en ja, we krijgen wel serieuze kortingen op telefoon en adsl, zoals elk (groot) bedrijf wel kortingen geeft op zijn producten aan de werknemers.
-
- Starter Plus
En 't nog ne schonen telefon ook nog
Greetz
Flamethrower
Greetz
Flamethrower
http://www.xs4all.be/index.php?page=011212n
Deze provider bied SDSL al aan vanaf 500 euro
toch de helft goedkoper als skynet
Ik denk da ze veel lager kunnen als 500 euro hoor
Deze provider bied SDSL al aan vanaf 500 euro
toch de helft goedkoper als skynet
Ik denk da ze veel lager kunnen als 500 euro hoor
-
- Erelid
- Contacteer:
jaja, excl de telefoonlijn (sdsl aansluiting bij BG) tel dat er ook nog maar is bij. (tenzij ze ineens gezakt zijn met hun prijzen)
en dan nog, het blijft nog schandalig duur.
greetz,
Nob
en dan nog, het blijft nog schandalig duur.
greetz,
Nob
- All Your Base
- Plus Member
sdsl staat los van een telefoonlijn (heeft de twee koperdraden volledig nodig).