Geplande omschakeling

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Vorige week Belgacom internet Comfort besteld via het net en als datum opgegeven dat ze het vandaag gingen omschakelen met de kalender op de website van Belgacom, maar tot nu toe is er nog niets gebeurd. Normaal ging ik eergisteren (dinsdag) een modem toegestuurd krijgen via taxipost, maar die heb ik ook niet gehad.

Is het normaal dat het zo kan uitlopen of sturen ze nog een brief want een mail heb ik wel gehad direct na het bestellen ?
fentek
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 dec 2007, 12:11
Bedankt: 1 keer

Mja op die modem kan toch wel wat vertraging zitten, bij mij is die toch wel een kleine week later dan die datum toegekomen dacht ik. En er stond op de brief dat ze dat op 7/11 gingen activeren bij mij, tot vandaag nog niks gebeurd. Dus vandaag eens gebeld, blijkbaar stond da 'in behandeling' daar ofzo maar gebeurde er niks. Nu hebben ze mij een nieuwe datum gegeven: 29/11. Hopelijk gebeurt het deze keer wel.

Ik heb dus vdsl aangevraagd en ook een omschakeling naar comfort, dat laatste was dus ook nog 'in behandeling' of zoiets. Dus ja ik weet eigenlijk niet of het nu effectief meer dan 4 weken duurt.
Heb je een brief in je brievenbus gekregen met datum van activering enzo?
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb geen brief gekregen, maar in die mail die ze gestuurd hebben na de bestelling staat dat ze ofwel een brief sturen of ze bellen je.

Gewenste activerings- / installatiedatum (wij gaan na of de door u gekozen datum mogelijk is en bevestigen de definitieve datum per brief en/of telefoon): 24/11/2011
fentek
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 dec 2007, 12:11
Bedankt: 1 keer

Mja ff afwachten en als het te lang zou duren eens naar de klantendienst bellen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb vandaag een brief gehad en een sms.
Dinsdag krijg ik de modem toegestuurd en donderdag gaan ze de lijn omschakelen.
In de brief staan ook al de modem inlog gegevens en van het mailadres etc... :)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”