Die dozen dempen je signaalsterkte natuurlijk wel een beetje, maar niet in die mate dat je er last van gaat krijgen(of je kabel moet zeer al lang of van slechte kwaliteit zijn)
Vrij lang 25a30m maar wel kwaliteit.
Merk van coax doosje moet toevallig zijn dat is de elektricien zijn werk
De vu+/dreambox heeft software die met cardshares overweg kan dus ik zie het nut van smart wi en co niet in.
Ook met goedkopere toestellen ala rebox 2200 om maar iets te zeggen of de standaard tvv ontvangers?
Zéker!! Hij doet het zonder enig probleem naar al mijn androids, een HTC Desire, een Desire HD, en een Acer A500 10.1 inch tablet. Wel even Dreamdroid en Daroonplayer installeren. Heerlijk gewoon!
Tip: neem een VU+duo, kan je echt àlle kanten mee op!
Mooi er zal zeker 1 vu+ zijn dus dat lukt wel!
____________________________________________________.
Nu aan het twijfelen om ipv 3 lnbs toch 4 te nemen maar zitten er deftige zenders op Hotbird?
Een filmkanaal waar je spaanse audio kan swappen naar english?
VU+kopen -> pli installeren -> softcam installeren -> tekstfile aanmaken -> naar de juiste map kopiëren -> kijken.
Met wat kan je dan kijken pc of/en ontvanger met ethernet?
Stel
vu duo+
rebox re220
AB IPBOX 250S PVR Black
Kan ik daar een intern netwerk mee opzetten?
Zoniet enige tips welke ontvangers dat wel doen? (zo goedkoop mogelijk moeten enkel die share van vu aankunnen en afspelen en opnemen)
Ik pruts wel met de vu duo maar de andere 2 zullen in aanraking komen met personen die al vragen waarom de pc niet werkt als er geen stroom is
Vandaar bv 2 reboxen ervaring leert me dat er weinig verkeerd kan gaan ook al duwen ze op alle knopjes.