Ik ben tevreden ik proximus heb maar toch is er een minpuntje;
Opeens zie ik nu voor de 2de maand op rij ik iets meer moet betalen; ik heb ongelimiteerd smsen en toch staat er bv 0,40 cent aan sms kwijt??
Het probleem is, ge krijgt dan u factuur online maar uiteindelijk ziet ge daar niks op en ik kan zo nooit tewete komen waarom ik blijkbaar voor sommige sms moet betalen?
Als er iemand toch een oplossing zou hebben of weten?
Tis niet ik der zo ene drama van maak maar vorige maand bijna 3euro meer betaald door die smsen.
[ Post made via mobile device ]
Sms berichten en factuur
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik doe niet mee aan belspellekes of aan zo van die zake waar ge afbeeldinge en ringtones kunt kopen en sms krijgt en ervoor moet betalen, ik stuur ook geen berichten naar nummers als die van q-music enz...
Ik wil gewoon weten of ergens kunne zien welke nummers het zijn waarvoor ik extra moet betalen.
Toch bedankt voor de hulp.
[ Post made via mobile device ]
Ik wil gewoon weten of ergens kunne zien welke nummers het zijn waarvoor ik extra moet betalen.
Toch bedankt voor de hulp.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Ook uw gsm niet gebruikt om per sms uw parkeerticket aan te schaffen, of een kaartje voor De Lijn?
Ik denk dat je best eens contact opneemt met de klantendienst. Zij moeten u normaal wel kunnen verderhelpen. Eventueel detail van factuur opvragen, maar zou kunnen dat hier kosten aan verbonden zijn...
Ik denk dat je best eens contact opneemt met de klantendienst. Zij moeten u normaal wel kunnen verderhelpen. Eventueel detail van factuur opvragen, maar zou kunnen dat hier kosten aan verbonden zijn...
-
- Plus Member
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 08 aug 2011, 17:09
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
normaal gezien kan je de details van de factuur online bekijken...
weet alleen niet exact waar...
weet alleen niet exact waar...
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Dag Marlboro,
Neem contact met de klantendienst via het gratis nummer 6000.
Men kijkt graag deze aangerekende sms-en voor u na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Neem contact met de klantendienst via het gratis nummer 6000.
Men kijkt graag deze aangerekende sms-en voor u na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
inderdaad klantendienst kan dit zien.
Soms kan het gebeuren dat een klant juist aan een buitenlands grens is en als hij automatisch staat dat hij eventjes is versprongen naar een buitenlands netwerk en die zijn dan betalend
Soms kan het gebeuren dat een klant juist aan een buitenlands grens is en als hij automatisch staat dat hij eventjes is versprongen naar een buitenlands netwerk en die zijn dan betalend
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik zou graag zo eens met de baas van proximus willen spreken want nu zit ik met een paar vraagskes en aan wie moet ge dat nu gaan doorgeven laat staan als ze het noteren ze het aan de belangrijke mensen gaan doorgeven?
Om te beginnen; waarom niet zoals bij mobile vikings doen? Bij deze zie je meteen naar wie je gebeld heeft,wie je gebeld heeft en je data verbruik alsook je smsen, heb je dan eens een betalende sms gestuurt dan kan je dat meteen zeer snel achterhalen en kan je dat zelf doen.
En laatste puntje, wanneer gaan ze eens 3G hebben en lefst sterke 3G waar ik woon? Hoelang bestaat proximus ondertussen al? Tis hier na zovele jaren nog steeds ik hier edge heb, soms gebeurt het wel eens den wifi hier plat ligt, dan kan ik gewoonweg nikske meer doen, jaja, op edge maar edge is traag. . Voor de rest heel tevreden van proximus maar het moet nog beter want ondanks de meeste en vele 3G merk ik op redelijk wat plaatse dat het omezeep is als je ergens binnen gaat, dan valt je 3G weg en val je op edge,ppfff.
Om te beginnen; waarom niet zoals bij mobile vikings doen? Bij deze zie je meteen naar wie je gebeld heeft,wie je gebeld heeft en je data verbruik alsook je smsen, heb je dan eens een betalende sms gestuurt dan kan je dat meteen zeer snel achterhalen en kan je dat zelf doen.
En laatste puntje, wanneer gaan ze eens 3G hebben en lefst sterke 3G waar ik woon? Hoelang bestaat proximus ondertussen al? Tis hier na zovele jaren nog steeds ik hier edge heb, soms gebeurt het wel eens den wifi hier plat ligt, dan kan ik gewoonweg nikske meer doen, jaja, op edge maar edge is traag. . Voor de rest heel tevreden van proximus maar het moet nog beter want ondanks de meeste en vele 3G merk ik op redelijk wat plaatse dat het omezeep is als je ergens binnen gaat, dan valt je 3G weg en val je op edge,ppfff.
Ge kunt ze kussen
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Proximus is sterk op 3G vlak maar uiteraard niet overal. Base daarintegen is minder sterk, maar heeft wel overal een stabiele en goede EDGE.
Ik zou zeggen gooi je vragen in een brief (jaja, snailmail) en sturen naar Proximus? En zeggen dat je duidelijkheid verwacht op alle vragen
Ik zou zeggen gooi je vragen in een brief (jaja, snailmail) en sturen naar Proximus? En zeggen dat je duidelijkheid verwacht op alle vragen
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Marlboro, heb je de moeite al gedaan om eens naar de 6000 te bellen? Ze kunnen dit perfect nazien en in geval van vergissing crediteren. Indien je gebeld hebt, wat hebben ze u verteld?
Of jij een persoon afkan of niet is niet relevant. Gelieve ontopic te blijven.Marlboro schreef:Ik kan die vent nie af, die doet niks anders dan liegen op tv. Is ook geene plezante .
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]