Ik zou graag zo eens met de baas van proximus willen spreken want nu zit ik met een paar vraagskes en aan wie moet ge dat nu gaan doorgeven laat staan als ze het noteren ze het aan de belangrijke mensen gaan doorgeven?
Om te beginnen; waarom niet zoals bij mobile vikings doen? Bij deze zie je meteen naar wie je gebeld heeft,wie je gebeld heeft en je data verbruik alsook je smsen, heb je dan eens een betalende sms gestuurt dan kan je dat meteen zeer snel achterhalen en kan je dat zelf doen.
En laatste puntje, wanneer gaan ze eens 3G hebben en lefst sterke 3G waar ik woon? Hoelang bestaat proximus ondertussen al? Tis hier na zovele jaren nog steeds ik hier edge heb, soms gebeurt het wel eens den wifi hier plat ligt, dan kan ik gewoonweg nikske meer doen, jaja, op edge maar edge is traag.

. Voor de rest heel tevreden van proximus maar het moet nog beter want ondanks de meeste en vele 3G merk ik op redelijk wat plaatse dat het omezeep is als je ergens binnen gaat, dan valt je 3G weg en val je op edge,ppfff.