Mijn vraag, als smartphone-leek, is : Is het de moeite om dit toestel aan te kopen ? Het zal, uiteraard, geen toptoestel zijn gezien zijn prijs. En ik heb het ook niet beroepsmatig nodig.
De reden dat ik geïnteresseerd ben, is eigenlijk omdat ik via KBC gratis in het bezit ben gekomen van een Mobile Vikings-kaart mét 15 Euro beltegoed (en mét 1 maand 2GB dataverkeer inbegrepen). Momenteel heb ik geen GSM die op internet kan.
Tweede reden dat ik geïnteresseerd ben : geocaching. Op de GSM zou GPS zitten, maar zoals ik begrepen heb is dit aGPS. En als ik goed gelezen heb op wikipedia houdt dit dataverbruik in. Ik heb alleen geen idee hoeveel dit dataverbruik dan zou zijn bij bijvoorbeeld een uur GPS'en. En welke extra software (liefst zo goedkoop mogelijk) raden jullie me eventueel aan ?
Besturingssysteem van de telefoon is Android Gingerbread (als ik het goed heb is dit momenteel de recentste Android-versie).
Alvast bedankt voor eventuele reacties, opmerkingen en aanbevelingen.
[ Edit 06/11/2011 21u25 ] Bedankt voor de antwoorden, daar heb ik tenminste wat aan
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[ Aan de Moderators : verplaats dit topic gerust indien nodig ]
* Ik lees het al van toen ik op de lagere school leerde lezen