Nieuwe Probs bij Scarlet/A2F/Webvisie ???

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Anonymous schreef:in gent gaat alles heel goed, kan zeker niet klagen

Da's relatief he... heel goed... sommige A2F'ers zeggen dat ondertussen als ze 30 KB/s halen.

Heel goed is minstens 300 KB/s met een SINGLE THREAD. Dus geen kunstjes met downloadmanagers en meerdere threads of wat dan ook.
Wref

met 1 thread haal ik 5 K ofzo... als ik dan "goochel" met bv reget ofzo geraak ik wel eens aan 40-50 , maar aangezien gewoon surfen niet zo werkt... :( en het is dan extra frusterend dat het vorige week een paar uurkes echt super werkte...

en dat hier op userbase (zeg maar een haard van klachten en probleem aankaarting) de resultaten ineens supergoed zijn vind ik gewoon "verdacht" ;)
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Wref,

Daar is niks "verdacht" aan .. dat is puur routing. De speedtest staat op een pagina bij Telenet. En ik denk niet dat er een contract bestaat tussen Scarlet en Telenet om de boel een beetje te belazeren zene :)

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Virus

I at the 1.Mai on the IP 99 was set and I hope which I on 1 June again to another IP am

who is still since 1 May on .99 :???: :???: :???:
TeQa

Het zijn ginder dikke smeerlapkes daar in A'pen!
Elke keer je belt met een mogelijk snelheidprobleem zwieren ze je het feit voor de neus dat je een aanzienlijk volume verbruikt hebt wat gelijk staat in hun vocabulaire aan GEEN snelheidsproblemen!
In godsnaam, ik ben het beu om te discussiëren over mijn VOLUME dan het feit dat ik maar tegen 50KB/s kan downloaden!!!! Mét trukjes dus hé, dan moet je maar eens proberen om te surfen of een single threaded downloadje te doen... 7/10 krijgt ge zelfs ne timeout! ...
En dan bel je dan ... krijg je een zéér onbeleefd persoon aan de lijn die niet liever doet dan jou van de lijn te kwakken, want jij bent een zeveraar aangezien ge toch genoeg hebt kunnen downloaden...
Dat volume heeft er nu toch écht NIKS mee te zien ... ik maak enkel gebruik van mijn UNLIMITED abonnement. Ik verbruik na véle online uren een respectabel hoeveel traffiek en dat moet dan maar compenseren voor de erbarmelijke snelheden ??
Wedden dat het niet lang zal duren voor ik om één of andere duistere reden een 40GB abon. moet tekenen !
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ik denk dat het tijd wordt om dat verslag over A2F nogmaals aan te passen. Je kan het hier vinden op Userbase, kvind het niet direct.
De speeds X zijn al naar beneden, doe maar Kwaliteit ook naar beneden. Want de telefonisten beginnen ook al een beetje onvriendelijk te doen, ik heb dat wel nog niet meegemaakt, dus is dit enkel gebaseerd op wat ik hier lees.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

mja, sinds kort heb ik (vlaams-brabant) totaal geen problemen meer
het is blijkbaar terug zone-afhankelijk geworden
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Och, moesten ze het nu gewoon al eens TOEGEVEN hé ...
't Probleem is dat ge als 'grootverbruiker' (als dan zoals iets zou mogen bestaan bij unlimited) precies geen reden meer hebt tot spreken.
't Is toch niet omdat ge 5 dagen goeie snelheden hebt en dan 2 dagen niet, dat ge na afloop van die 2 dagen erbarmelijke snelheden niet moogt klagen dat ge degelijk wel speed probs hebt??? Als ze u behandelen alsof ge ne leugenaar zijt , dan koken vele mensen peis ik!! :evil:
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mja,

Volgens mij gaan zij ervan uit dat iedereen op de hoogte is dat ZIJ er niks aan kunnen doen dat het traag gaat. Als je dan inderdaad met een groot bakkes komt klagen dat het enorm traag is, wat verwacht je dan ? Een vriendelijk antwoord ? Uiteraard, maar spijtig genoeg zijn het ook maar mensen dus krijgt ge een eerlijk antwoord.

ZIJ kunnen NIETS aan uw snelheid doen. Zij constateren enkel dat je veel download. Bekijk het eens langs hun kant ... JA, ze geven unlimited .. dus daar kunnen ze al niks op zeggen. JA, het is unlimited tegen een lage prijs. Dus als jij 200Gb aan 30kb/sec hebt geleeched ... dan moet je niet komen klagen want je hebt waar voor je geld !! Doe het maar eens op een ander ( Zo zie ik het )

Dat de snelheden op niks trekken is algemeen geweten, dus waarom dan nog met een opgeblazen ego de telefoon nemen en hen uitkafferen ? Waarom ? Omda ge nog meer dan 200Gb wou downloaden ?? Kan best zijn .. maar de situatie is er nu eenmaal en de grootverbruikers mogen allemaal hun pollekes kussen dat ze nog zoveel hebben "kunnen" downloaden .... als zij u echt hadden willen kloten hadden ze al lang iets anders kunnen verzinnen ...

Allez, da's mijn visie hé ... maar me dunkt dat ik me in deze situatie best zou kunnen voorstellen dat zij er ook zo over denken. Want zij staan aan ONZE kant zene. Denken jullie nu echt dat ze het express doen om u persoonlijk te kloten door de ene sneller laten gaan dan den andere ? Komaan zeg, dit is geen kleuterklas hé !!

Grrr,

Sasuke
Afbeelding
saxgod
Plus Member
Plus Member

Sasuke schreef:ZIJ kunnen NIETS aan uw snelheid doen. Zij constateren enkel dat je veel download. Bekijk het eens langs hun kant ... JA, ze geven unlimited .. dus daar kunnen ze al niks op zeggen. JA, het is unlimited tegen een lage prijs. Dus als jij 200Gb aan 30kb/sec hebt geleeched ... dan moet je niet komen klagen want je hebt waar voor je geld !! Doe het maar eens op een ander ( Zo zie ik het )

Allemaal goed en wel, maar ze hebben mij een Unlimited 4Mbit abbonnement verkocht. Wat betekend dat ik nog 1000 gb tekort kom als ik 'maar' 200gb gedownload heb.

Dat zij het gaan vergelijken met zielige limietjes van 10Gb is hun probleem :p Wij zijn nu eenmaal grootverbruikers.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Saxgod,

Als iemand ge naar de colmar gaat om te eten, en ge moogt zoveel eten als ge wilt voor xx€ ... denk jij dat ze daar ook maar op gaan staan zien als jij ALLES dat je kan opeten bij colmar ook daadwerkelijk gaat opeten? Zo werkt de wereld nu eenmaal niet. Ze kunnen er niks tegen doen in principe ... maar toch zal het niet gebeuren ! En aangezien de snelheid niet gegarandeerd is EN ze u GEEN 4Mbit abbo hebben verkocht (nee, een abbo met snelheden TOT 4Mbit) is ook de unlimited relatief (allez, als ik eens echt verdedigend ga werken hé). Dus als men bvb met een groot bakkes komt zeveren en uitkafferen en weet ik nog veel meer aan de telefoon, dan vind ik het niet meer dan normaal dat zij zich verdedigen met dat verbruik (als het gerechtvaardigd is hé). Ge moest gij maar eens daar aan den andere kant van de telefoon zitten ... kwil da wel eens zien :)

Grtz,

Sasuke
Afbeelding
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke,

't is ni dat ik er geen begrip voor heb en 'k heb nog nooit iemand uitgekafferd aan den telefoon, maar als ge ne grootverbruiker zijt, zijde precies ne leugenaar als ge zegt dat ge een hele maand goeie speeds hebt gehad en de laatste week ni bv. (of je krijgt "suits you" attitude)
Ik zou zelfs mijne bek ni opentrekken moest ik single threaded een 50KB/s kunnen halen, maar daar wringt hem net het schoentje!!!! Single thread gaat niet hoger dan 5KB/s, en geeft dikwijls ne timeout: dus mail checken, surfen, klein update'tje downloaden LUKT bijna gewoon NIET meer ... het enige wat je kan doen is MULTI-THREADED downloads maken zodat je uiteindelijk met +- 25 threads TOCH nog amper 50KB/s haalt ... en ja op het einde van de dag hebben we dan een respectabel #data binnen... en da's ook alles wat je met zo'n lijn kan doen -> LEECHEN!

En nee, ik zaag ni voor 300KB/s en nog eens voor de mogelijkheid om een extra 200GB te kunnen downloaden, maar gewoon om de simpelste en elementaire dingen te kunnen uitvoeren op het net. En het strafste is dan nog dat ik DEGELIJK verbeteringen ervaar als ik op een andere IP range geraak, maar ik ben ne "grootverbruiker", dus bakkes dicht! Wacht hé, waren zij niet begonnen met die unlimited abo's? Stond er niet op hun ex-site : download er op los? Wie krijgt nu het deksel op zijne neus? -> Zelfs van de 'onpartijdige' moderatoren hier?
- Als er morgen een café unlimited drank gaat geven tegen een vast bedrag welk volk gaat er dan komen peisde ? -> Ik alleszins :-) (en andere alcoholisten :wink: ) Da's realistisch zijn!
- En als mijne gsm die ik gekocht heb bij Krefel kapot is, waar ga ik dan ermee terug ?? Juist, bij krefel... en dan moeten zij toch ni zeggen "jama da's Nokia zijn schuld "?
- En ik mag geen vriendelijk antwoord verwachten (ook al klink ik zelfs ni vijandig) ? Hebt gij enig idee wat helpdeskmedewerkers van Skynet/Telenet soms te horen te krijgen ? Een écht vb. : "Uw Adsl is slecht meneer, want mijn vriendin heeft telenet en kan meer emails ontvangen op haar hotmail !" Begin maar hé ...

Trouwens, waarom steeds die discussie over dat volume ? Stel nu dat ik net hetzelfde probleem had met 5GB aan traffiek ? Wat gaan ze er aan doen ? -> line reset ? Pff 't zal veel helpen ?!
Ik heb respect voor de formule en voor de mensen daar, maar het heeft simpelweg té lang geduurd. Ik had met plezier, meer betaalt of een andere formule gekozen waar je bv. onbeperkt kan downloaden tegen 1 à 0.5Mbit ... In Nederland lukt dit wél ... enig idee wat sommige mensen daar binnensleuren met een éffectieve 2Mbit lijn ...
Laatst gewijzigd door spacekiek 26 mei 2004, 09:36, in totaal 1 gewijzigd.
saxgod
Plus Member
Plus Member

Sasuke schreef:Saxgod,

Als iemand ge naar de colmar gaat om te eten, en ge moogt zoveel eten als ge wilt voor xx€ ... denk jij dat ze daar ook maar op gaan staan zien als jij ALLES dat je kan opeten bij colmar ook daadwerkelijk gaat opeten? Zo werkt de wereld nu eenmaal niet. Ze kunnen er niks tegen doen in principe ... maar toch zal het niet gebeuren ! En aangezien de snelheid niet gegarandeerd is EN ze u GEEN 4Mbit abbo hebben verkocht (nee, een abbo met snelheden TOT 4Mbit) is ook de unlimited relatief (allez, als ik eens echt verdedigend ga werken hé). Dus als men bvb met een groot bakkes komt zeveren en uitkafferen en weet ik nog veel meer aan de telefoon, dan vind ik het niet meer dan normaal dat zij zich verdedigen met dat verbruik (als het gerechtvaardigd is hé). Ge moest gij maar eens daar aan den andere kant van de telefoon zitten ... kwil da wel eens zien :)

Grtz,

Sasuke

Ja, als ik nr n restaurant ga waar het 'A Volonté' is dan zal ik eten tot ik niemeer kan, en het spijtig vinden dat ik niet 'meer' kan eten want ik heb er nu eenmaal voor betaald.

Als je het recht niet hebt om 1200 gig max per maand te vragen van een unlimited met max 4mbit verbinding, dan is ze nooit unlimited geweest, en speelt in mijn ogen A2F vals. Het kan wel zijn dat het allemaal legaal is enzo, maar etisch gezien vind ik het dan gewoon volledig onaanvaardbaar.

Dan hadden ze moeten zeggen: "Je krijgt een verbinding zonder gegarandeerde snelheden die kan pieken tot 4mbit, en je gemiddelde maandspeed mag maar 200kbit zijn. Wanneer je in de mogelijkheid bent om meer te doen zullen wij jou als grootverbruiker beschouwen en vervalt je recht op support. Ook zullen we je verbinding opvolgen om te analyseren dat je niet bezig bent met ongeoorloofde of illigale praktijken, waarbij we je onmiddelijk zullen afsluiten na het vaststellen hiervan. We brengen je hiervan op de hoogte via je persoonlijke statuspagina waarop je kan aanmelden via je A2F verbinding" (die dan afgesloten is)

En ja, ik kan mij voorstellen dat de mensen van A2F elke nacht in de armen van hun partner liggen huilen van
A2F-Telefonist(e): "SnifSnif, vandaag hebben er weer 20 gebeld omda hun snelheid ni goed was :'("
Partner: "Ma schatje toch, ge moogt u niet laten doen!"
A2F-T: "Ik weet het, ik heb ze maar eens goed gezegd da ze al 6x meer gedownload hebben dan ze bij andere kunne, en dan zijn ze nog ni content :'("
Partner: "Ach, trek het u niet zo aan"
A2F-T: "Maar iedereen haat ons :'( Waarom krijgen we geen respect ? Ze snappen niet dat wij zo ons best doen :'( Wij zijn skynet niet, of telenet, wij hebben niet zoveel professioneel personeel in dienst, en we hangen ook maar af van scarlet :'( we zijn maar een klein providerke :'( wrom zien ze dat niet in dat we ons best doen :'("

Zover ik weet moet je altijd vriendelijk blijven tegen de klant, ook al kaffert die u uit.

Ik had misschien beter mij contract laten herzien voor ik het getekend heb en derin gezet van:

ADSL2FIT krijgt van mij 0.71 EuroCENT (excl btw) per kBit geleverd maandgemiddelde. Dit komt neer op een max van 4mbit * 0.71 EuroCENT, wat gelijk is aan max 29 euro excl BTW, dus €35 incl.
Laatst gewijzigd door saxgod 26 mei 2004, 09:46, in totaal 2 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Sasuke schreef:ZIJ kunnen NIETS aan uw snelheid doen.

Maar ZIJ verkopen wel de dienst, en ZIJ steken wel de centjes in hun zakken.

AUB Sasuke, stop the bullshit :!: Het werkt gewoon niet, en als consument heb je het recht daarover te klagen, al is het duizend keer per dag. Je hebt ook steeds het recht van een vriendelijke helpdesk aan de lijn te hebben, ook al is het zijn tienduizendste keer dat hij de melding krijgt.

Ik zou eens willen zien of je na 8 maanden nog altijd vriendelijk bent tegen je garage als je auto al die tijd amper 30 km/u rijdt, en dan te horen krijgt dat je er toch tot in Frankrijk mee op verlof bent geweest. Maar ja, de garage kan er niets aan doen... het is het merk dat je gekocht hebt.

Dit is enkel mogelijk bij 56K2Fit...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

saxgod schreef:Ja, als ik nr n restaurant ga waar het 'A Volonté' is dan zal ik eten tot ik niemeer kan, en het spijtig vinden dat ik niet 'meer' kan eten want ik heb er nu eenmaal voor betaald.

Bij 56K2Fit valt er niets te eten... hun leverancier kon niet leveren.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mja,

Ik kan alleen maar vaststellen dat de mensen hier dan met een waanbeeld hun abbo bij a2f hebben genomen. Dus jij vind dat je RECHT hebt op 1200Gb downloads per maand omdat zij unlimited aanbieden, maar het door de snelheid gelimiteerd is tot een theoretische max van 1200Gb? Komaan hé zeg ... ik zeg ook niet dat 200Gb te veel is, ik zei gewoon dat ik in deze situatie best kan begrijpen dat zei schermen met dat volume.

Zij kunnen er niks aan doen, spijtig, maar 't is nu éénmaal zo. En zij zullen al die telefoontjes wel beu zijn, vooral van mensen die goed genoeg weten dat er een probleem is, maar het toch nog nodig vinden van te klagen en zagen en dreigen e.d. Als zij dan een antwoord geven/denken van: "Shit man, waarom zaagt gij nu eigenlijk, ge hebt gvd voor 35€ al evenveel gedownload dat 't u bij een ander 200+ € zou kosten." Dus het kan best dat de snelheid zeer laag is, maar de grootbverbruikers moeten het ook allemaal een beetje kunnen relativeren vind ik (mijn mening, ben ook grootverbruiker :p )

Wat wel is, is dat er verschillende categorieën problemen zijn. Maar iedereen hier heeft het altijd over HET snelheidsprobleem. De mensen die nog het MEESTE mogen klagen (maar die je het minste hoort) zijn de mensen met een 8 Mbit abbo want die zijn pas serieus in het zak gezet. Ook de mensen die nog niet eens deftig een mail kunnen ophalen, die zijn serieus in het zak gezet. Maar de mensen die bv 30-... KB/sec halen en enkele honderden gigs binnenhalen, dat zij eens even relativeren hé ... je hebt 35€ betaald ... voor 35€ krijg ne niet veel in dit apenland zene. Allez, ni veel, sommigen wel ... me dunk dat 100+ Gb voor 35€ al heeeeeel veeeeeeel is, ongeacht de snelheid!

ER IS EEN ALGEMEEN SNELHEIDSPROBLEEM, dat weet iedereen al ondertussen, en er blijven over klagen en zagen en speculeren zal niks oplossen.

Grtz,

Sasuke
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Sasuke schreef:ER IS EEN ALGEMEEN SNELHEIDSPROBLEEM, dat weet iedereen al ondertussen, en er blijven over klagen en zagen en speculeren zal niks oplossen.

Oh nee ? Wat mij betreft houdt het de druk op 56K2Fit om een oplossing te bieden, anders zou je nog gaan denken dat ze op het strand van Sint Anneke zitten.

Het grappige is dat ik een maand geleden mij een beetje heb ingehouden met commentaar op 56K2Fit aangezien het half mei volgens sommigen ging opgelost zijn. Ik heb hier meteen de kritische noot bij geplaatst dat ik het moeilijk kon geloven... de problemen zijn zo stuctureel dat dergelijke korte tijd niet haalbaar is.

Veel boe-geroep van sommigen, maar ondertussen zijn we een maand verder en wat blijkt... :???: Het ergste is dat steeds weer mensen zich geroepen voelen een provider te komen verdedigen die de mensen al 8 maand in het zak zet.
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 26 mei 2004, 09:57, in totaal 1 gewijzigd.
saxgod
Plus Member
Plus Member

Het interesseert me niet wat het bij een ander "zou" kosten hé, het interesseert me wat zij aanbieden voor €35, en wat ik niet krijgt.

Ze hebben immers zelf reclame gemaakt op hun website met:

http://www.adsl2fit.be/NL/default.aspx schreef:Vergeet de standaardabonnementen die andere providers aanbieden, dit is echt surfen zonder limieten!

http://www.adsl2fit.be/NL/voordelen.aspx schreef:Blijf niet dromen
En ook hier houdt het lijstje niet op... Veeleisende gebruikers zullen bij het lezen van het bovenstaande al watertanden, maak dus vandaag uw dromen (en die van uw klanten) waar!

http://www.adsl2fit.be/NL/prijzen.aspx schreef:een Office ADSL-abonnement kost gemiddeld € 250 per maand zónder de aankoop van de hardware. Voor € 35,36 per maand hebt u een abonnement met hogere snelheden én ZONDER limieten!

Zoals ik net al zei;

Ik had misschien beter mij contract laten herzien voor ik het getekend heb en derin gezet van:

ADSL2FIT krijgt van mij 0.71 EuroCENT (excl btw) per kBit geleverd maandgemiddelde. Dit komt neer op een max van 4mbit * 0.71 EuroCENT, wat gelijk is aan max 29 euro excl BTW, dus €35 incl.

Wanneer we dan aan +- 60gig zitten, dan is dit 200kbit, dus zouden ze van mij € 1,42 (ex) moeten krijgen, niet meer. Dat is gwoon eerlijk he, Ik kan dan ook zeggen van: Ja, maar kijk, ge krijgt AL €1.42 (ex) van mij! Inderdaad, theoretisch krijg je €29 (ex) van mij, maar jammer genoeg is de netwerkcapaciteit er niet om deze waarde te bereiken.
Laatst gewijzigd door saxgod 26 mei 2004, 11:22, in totaal 1 gewijzigd.
inter
Pro Member
Pro Member

Sorry Sasuke maar ik kan het echt niet met je eens zijn. Als je iets adverteert moet je je er ook aan houden en geen commentaar op geven. Het is hypocriet om te zeggen dat je er mag op los downloaden en achteraf de klant die met problemen zit te zeggen dat hij al x GB binnen heeft.
Een simpel vb, met een goeie verbinding is 20 GB per dag haalbaar. 5 dagen later heb je dus 100 GB maar als er dan ineens problemen zijn zou de klant niet mogen klagen omdat hij al 100 GB binnen heeft?
En ja, de klanten hebben recht om zoveel te downloaden. Moest het niet zo zijn zou er allang actie ondernomen zijn. Het is niet de klanten hun schuld dat zij de kans kregen om zo'n abo te ondertekenen. De gevolgen moeten gedragen worden door de opsteller(s) ervan. Wat de prijs ook is van het abo speelt geen rol. Het is niet de klant die een kosten-baten analyse moest maken voor het product.
Mensen die de unlimited in vraag stelden werden gerust gesteld, een vb daarvan vind je op : http://forum.pcwarehouse.be/viewthread.php?tid=376 waar een zeker MoRpHeUs volgende post deed :
adsl2fit

ik heb al enkele mailtjes verstuurt naar de helpdesk van adsl2fit om eens uit te vissen of er geen addertjes onder het gras zitten .. ik schreef het volgende:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

wat verstaan jullie onder "ongelimiteerd" ??? ik neem aan dat ik het me niet kan permiteren een wekelijkse traffiek van 100GB te hebben ...

--------------------------------------------------------------------------------

en de adsl2fit helpdesk antwoordde met :

quote:

ongelimiteerd is ongelimiteerd

als ze dan komen zeiken kan ik toch gewoon die email als bewijs gebruiken hé ?? want emails zijn sinds september 2003 ook bindend ...

Waarom zou je je dan als gebruiker ook maar iets moeten aantrekken van het volume? Je leest hun site en je krijgt nog es bevestiging per mail.
Als die gast nu doet waar hij om vroeg haalt hij 400 GB/maand binnen en dan worden er al terug vragen gesteld?
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Virus
Starter
Starter

I have a LINE RESETS requested by a2f.
I have now the IP .118

I Load from .at with 140K/s and from .us with 100 K/s

Thats roxx

Before the LINE RESET was I on the .99 and had only 10K/s

A2F Roxxx

And a2f has me said by 30 May the all Upgrades finished is

A Happy a2f user :-D
Shag
Plus Member
Plus Member

Great news.

So how long does it take to reset the line?
Iemand een idee? Want ik wil ook niet meer op .99 zitten. Heb er nooit niet opgezeten(behalve nu) en wil er niet meer opzitten.
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster

Bel ne keer dat ze blijven ne line reset doen tot ge op ne andere IP range zit en laat mij eens weten wat ze erop te zeggen hebben :P
Virus
Starter
Starter

1 - 3 minutes.

But I bet, after a Disconnect am I again on the 99 IP

Now I remain as long as possible on-line ones and leeche everything away :-D

Please Reply of Flams :-D

I´m From Eupen. My Mum from Antwerpen.
I speak no Flams , but understand do I it :-D

Transferred: ******** 47,68 MB in 06:46 (120,15 KBps) .at
Transferred: ******** 47,68 MB in 06:33 (124,17 KBps) .at
Transferred: ******** 13,78 MB in 03:36 (65,16 KBps) .us
Shag
Plus Member
Plus Member

And i thought my English s****. :P Not that i don't understand you. It's kinda funny how you talk. :P Nothing personal though

By the way, i've just asked to reset my line. :twisted:

Greetz :wink:
Virus
Starter
Starter

Shag schreef:And i thought my English s****ed. :P Not that i don't understand you. It's kinda funny how you talk. :P Nothing personal though

By the way, i've just asked to reset my line. :twisted:

Greetz :wink:

http://www.google.de/language_tools?hl=de

:-D 8)
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Virus,

you can also give the "fishy" a try...
http://world.altavista.com/

Code: Selecteer alles

Versuchen Sie mal das "fishy".

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Virus
Starter
Starter

Thanks, and now back to the topic

made by http://world.altavista.com :roll:
goos
Plus Member
Plus Member

voor mijn part mogen ze de lijn cappen op 1mbit ofzo

maar ik zou graag van quasi overal dan die 1mbit halen

op dit moment moet ik per file van pakt 15 mb om de mb is cancelen en resumen.. en dat is gewoon niet leefbaar

mijn broer zeurt dat zijnen hotmail traag is
mijn moeder dat haren netbanking drie keer zo lang duurt als vroeger..

ik verwacht geen droomsnelheden ofzo, maar 't moet gewoon nog te doen zijn ook
vscomp
Plus Member
Plus Member

eh nee geen 1Mbit we leven wel in 2004 he!
MINIMAAL 3.3 mbits niets minder!
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

is waar vscomp, we mogen toch al iets verwachten.
In nederland zitten nog veel meer users met unlimited internet
Kijk naar zweden, die TELIA is niet te doen, speeds zijn geschift enzo, en wij zitten hier te klooien
Wref

Als A2F 1 of 2 mbit zou kunnen leveren in de stijl dat Skynet hun 3.3 mbit levert (stabiel, snel...) zou ik ZEER tevreden zijn... Het moet voor mij zekers geen 3 of 4 mbit zijn, 1 of 2 tegen een stabiele snelheid... *kwijl* ;)
C-Phest
Premium Member
Premium Member

vscomp: ok ge hebt een punt ... maar als ik kan kiezen tussen 1Mbit en ongelimiteerd of 8Mbit en 40GB/de maand weet ik wat ik moet kiezen hoor.

Aan 1Mbit kunt ge ALLES doen wa ge maar wilt ... zeker als ze dan hunne upload ook op 512kbit laten staan.

Ik mag de laatste weken zeker niet klagen over de snelheid ... zit nu gemiddeld over heel de dag rond de 200-250kbyte/s ... wat op zich nog te weinig is voor een 8Mbit maar ik ben nu toch wel tevreden ..

Als de snelheid zo blijft verleng ik mijn abo in juli ... weliswaar vraag ik dan wel een 4mbit aan :)

Wat dat 'grootverbruik' betreft: Ik denk dat Webvisie al eerder een statement had moeten uitbrengen. Iets in de trend van 'Wij hebben geprobeerd om pionier te zijn maar de Belgische markt is hier niet klaar voor. Daarom zijn wij verplicht om ons product aan te passen naar ....'

Dit had veel frustraties vermeden, maar ze hebben voor de gebruikers gevochten tot de laatste moment. De snelheidsproblemen van de afgelopen maanden zijn nooit de fout geweest van Webvisie, en volgens mijn persoonlijke mening gewoon een vuil spelletje van Scarlet en/of Belgacom.

Wat betreft de ranges: dit is puur giswerk. Het is niet omdat hier bvb 5 mensen komen klagen dat (ik zeg maar iets) de .99. range slechte snelheid heeft, dat dit wilt zeggen dat die andere paar honderd mensen ook zo'n slechte snelheden hebben. Voor't zelfde geld hebben die geen enkel probleem.

En zoals altijd: ne tevreden mens hoort ge ni ... aan wie is het om te besluiten dat die en die range slecht is? Volgens mij pure verzinnerij om snelheidsproblemen te linken aan ranges. Ik heb de laatste weken op verschillende ranges gezeten en heb altijd goeie snelheden gehaald.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

En zoals altijd: ne tevreden mens hoort ge ni ... aan wie is het om te besluiten dat die en die range slecht is?

Ik zou de eerste zijn om de melden dat het terug beter ging, want dat is eigenlijk ons einddoel, goeie speeds en stabiel.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

C-Phest schreef:Dit had veel frustraties vermeden, maar ze hebben voor de gebruikers gevochten tot de laatste moment. De snelheidsproblemen van de afgelopen maanden zijn nooit de fout geweest van Webvisie, en volgens mijn persoonlijke mening gewoon een vuil spelletje van Scarlet en/of Belgacom.

Mmm... 56K2Fit de witte ridder in ADSL land :roll:
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik ben geen A2F gebruiker, maar ook ik begin het grondig beu te worden. Gisteren kwamen nog 2 vrienden langs met hun Xbox om hun games en Live te updaten (met A2F lukt dat niet => ze kunnen niet spelen en tijdens de examens is het belangrijk dat wel te kunnen). Bovendien mag ik ook al het geklaag aanhoren dat ze bv. hun mails niet binnen krijgen, buitenlandse site (vroeger was dat alle sites) niet kunnen openen en dat het toch wel mijn fout is omdat ik het aangeraden heb...

Ik moet ook zeggen dat ik het van Webvisie SUPER belachelijk vind zich altijd te verdedigen met die volumes.
Een vriend van me diende een klacht in bij de ombudsdienst, ombudsdienst contacteerde Webvisie en die vonden er niet beter op te antwoorden met
Wij bieden een dienst aan waar geen garantie gegeven wordt op snelheid. Klachten met betrekking tot snelheid worden door ons niet aanvaard. De klant verklaart zich bewust met deze voorwaarde akkoord bij ondertekening van het contract. De snelheidsproblemen die bepaalde gebruikers denken te ondervinden, staat in schril contrast met het volume dat deze gebruikers behalen, deze gebruiker heeft over de voorbije 4 maanden een volume van 409,08 Gigabyte (!).
(sorry voor het letterlijk overnemen, maar ik ben het beu en heb geen tijd het zelf te verwoorden wat er in de mail stond... neem het mij dus niet kwalijk + op deze manier komt het over zoals het ook moet over komen)
Ik zal tegenover die 409gig cijfers ook de cijfers zetten die uit de router van de gebruiker werden opgevraagd (per maand en dus niet in een weinig zeggende, misleidende bundel van 4 maanden!):
- februari: 137.42 GB
- maart: 184.63 GB
- april: ± 3 GB
- mei: 1.81 GB
Het is veel, maar daar mogen ze niet over zagen, want ze zijn immers limietloos.

Het gaat hem over snelheid (volume/s) en vooral stabiliteit, niet over globaal volume (volume/maand). Zoals zovelen al zeiden, met een stabiele lijn van 50kB/s (met één thread, zonder timeouts) zou het al heel wat minder afzien zijn (het zou een goede start zijn in het process van het probleem oplossen).

Eén ding moeten ze bij Webvisie nog leren en dat is problemen toegeven, ik weet dat dat niet makkelijk is (dat hebben ze mij persoonlijk nog uitgelegd), maar er zijn grenzen aan ontkenning of stilzwijgen...

In ieder geval ben ik al blij dat er verbeteringen zichtbaar zijn, hopelijk kunnen we dit speciale problemen forum voor A2F users binnenkort voor eens en voor altijd sluiten.

Ten laatste even de vergelijking met het "eet zoveel je kan concept" aanscherpen. Ik denk dat we A2F momenteel best kunnen vergelijken met een "eet zoveel je kan" tent die dagelijks maar één broodje en wat slablaadjes aanbiedt en dan zegt eet zoveel je kan... Als je daar dan elke dag gaat en na een maand begint te klagen dat het toch maar weinig is dat ze u aanbieden terwijl je meer verwacht had (bij de normale eettent staat er meer op tafel) gaan ze zeggen: "Ja, maar ge hebt ondertussen de laatste maand wel al 30 broodjes gegeten hé, dus ge kunt niet klagen!".
Ah ja, af en toe nemen ze eens 5 broodjes per dag binnen, en jij als uitgehongerde (wat wil je na dagelijks maar één broodje) neemt dan ook die 5 broodjes... gevolg is dat ze weer wat extra broodjes hebben om hun stelling mee te verdedigen.
Ik denk dat die vergelijking beter opgaat (hoe absurt ze ook is).

Ziezo, nu heb ik mijn visie ook nog eens gegeven (want ik begin steeds meer en meer van verdediger naar hater over te gaan om eerlijk te zijn.. ja, ook al is het hun schuld niet).
Laatst gewijzigd door NuKeM 26 mei 2004, 14:56, in totaal 3 gewijzigd.
NuKeM
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ben ik nu paranoïde of is het weeral Sasuke die Webvisie aan het overbeschermen is. Tsjeezes, hebt gij daar misschien aandelen? Dat is nu al maanden dat ge toch wel een steek laat vallen bij uw onpartijdigheid.

En neen ontkennen zal niet helpen, want ik vermoed dat de meeste mensen onder de userbasemembers mij gelijk zullen geven. (Vooral de A2F users dan).

Ik versta dat deze discussies vervelend zijn voor de mods om in toom te houden, maar zo helpt ge de gehele discussie niet vooruit.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
blux
Starter Plus
Starter Plus

Nukem zou wel eens groot gelijk hebben.
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Dit zijn de laatste stats van mijn lijn. Deze zijn gelogged door de statspagina van de webvisiesite die nog altijd werkt (zelfs na de overschakeling naar A2F).

Al gedurende 6 maand is dit spelleke aan de gang en bij mij kunnen ze NIET met volumes uitpakken. Die enkele GB die ik heb kunnen downen is dan van uwen comp héééél lang te moeten laten opstaan. In februari was er beterschap, maar dan lag de lijn geregeld plat, daarna zijn de serieuse problemen begonnen.

2004/5
2493 GB
5d 22h 33m 15s

2004/4
2878 GB
10d 3h 55m 17s

2004/3
3241 GB
5d 23h 13m 13s

2004/2
11430 GB
4d 6h 29m 39s
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gast

hoe kun je eigenlijk zien hoeveel je met alle pc's samen download, ik vind da lik ni mijn router, en kheb geen goesting om op alle pcs een teller te installeren
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

NuKeM schreef:Een vriend van me diende een klacht in bij de ombudsdienst, ombudsdienst contacteerde Webvisie en die vonden er niet beter op te antwoorden met
Wij bieden een dienst aan waar geen garantie gegeven wordt op snelheid. Klachten met betrekking tot snelheid worden door ons niet aanvaard. De klant verklaart zich bewust met deze voorwaarde akkoord bij ondertekening van het contract. De snelheidsproblemen die bepaalde gebruikers denken te ondervinden, staat in schril contrast met het volume dat deze gebruikers behalen, deze gebruiker heeft over de voorbije 4 maanden een volume van 409,08 Gigabyte (!).
[i]

Ik heb destijds hetzelfde probleem gehad bij TN welke eerst ook driemaal heeft geantwoord met zaken die naast de kwestie zijn. Gewoon de verklaring bij de ombudsman dus weigeren, en een correct antwoord eisen (de ombudsman gaat dan wel terug achter Webvisie aan).

Hun argument van snelheid zou ik ook meteen aanvechten. Men kan inderdaad geen snelheid garanderen naar het internet toe, maar als blijkt dat alle andere providers deze snelheden wel halen op basis van dezelfde technische specificaties (> 3.3 Mbit) dan is het grondig fout. Wederom de uitleg van Webvisie weigeren.

En als laatste... desnoods was het 1 TB, dit is een argument dat zinloos is gezien Webvisie ten allen tijde heeft gespecifieerd dat zijn dienst unlimited was. Tevens de nadruk op leggen wat je cijfers aantonen (situatie is verslechterd) en dat dit enkel haalbaar is door dagenlang 24/24u te downloaden.

Als je provider trouwens begint met te schrijven dat zijn klanten denken dat er iets fout is, dan moet het ondertussen duidelijk zijn welk belang Webvisie aan zijn klanten hecht. Koning ben je er alvast niet, hoogsten kom je volgens mij tot hofnar :!:
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”