en ik zoek al nen helen tijd een goedkope digi-cam.
is dit de moeite waard of niet?
ik ken er niet veel van dermee dak de vraag aan jullie stel.
Hier is de advertentie

Alle info welkom

Ciao
stephan
100% gelijk daarin, die compatibele AA batterijen zijn zeker een voordeel: bv. op reis moet je niet per se een adapter meesleuren. Jammergenoeg wegen 4 AA's wel behoorlijk wat. Ik vind het toch wel handig als zo'n ding niet te veel weegt.[Nob] schreef:Slekken,
En 4XAA is een voordeel, geen nadeel. Ik vind van die batterijen die enkel op bepaalde camera's passen een nadeel. waarom? 1) duur 2) geen standaard en 3) wat als ze niet meer worden gemaakt?
Heb zelf de P92 (is een 5 megapixel versie) en ben er zeer tevreden over. Collega heeft trouwens de P32, en geeft ook prima resultaten.stephan schreef:Heb net gezien : Sony CyberShot DSC-P32
kost bij action shop tussen 200 en 210 euro...
De PRO versies hebben een grotere data overdracht snelheid (belangrijk naar de toekomst voor streaming ipv. tapes in camcorders bv.), en ondersteunen grotere geheugens (in een standaard kom je aan 256 door 2 x 128, bij een PRO kan men in een geheel tot veel meer gaan).stephan schreef:kan iemand mij vertellen wat het verschil is (buiten de prijs) tussen de memory stick pro 256 en de gewone memory stick 256 ???
Stephan,Heb net gezien : Sony CyberShot DSC-P32
kost bij action shop tussen 200 en 210 euro...
Dit zijn de specs
interessant?
Ciao
stephan
Wil geen afbreuk doen aan je kunde als fotograaf, maar persoonlijk vind ik de kwaliteit van deze foto's beter kan... Over de konten wil ik me niet uitsprekenSnakehit schreef: Ik heb deze.
Vind het schitterende kwaliteit