Maar met de summiere uitleg hierboven kunnen wij natuurlijk niet weten wat je verkeerd doet ?
Misschien eens concreet uitleggen (a) wat je wil (b) wat je gedaan hebt
met IP adressen ...
Dat was vanzelfsprekend de eerste plaats waar ik zat te zoeken maar nieit gevonden. De handleiding FB7390 heeft me niet geholpen. Philippe's antwoord wél. (of toch voor een groot deel)satsurfer schreef:google gebruiken doet wonderen![]()
http://www.avm.de/en/Download/index.php3?js=enabled
Misschien begrijp ik het verkeerd maar als ik mijn huidige Belgacom nummer porteer naar WeePee ben ik toch mijn Discovery lijn kwijt ??? En moet ik op raw copper gezet worden door mijn huidige provider Dommel ??? Met alle gevolgen vandien namelijk wijzigen contract, opnieuw activatie betalen etc ? Als ik een heel nieuw nummer bij WeePee neem kost dat evenveel en veranderd er voor Belgacom toch niks ? Dat nieuwe nummer (DID nummer of zoiets) werkt toch alleen maar via VOIP en de inkomende evenals uitgaande gesprekken komen toch nooit over de Discovery lijn maar via Internet ?satsurfer schreef: Al verander je elk jaar van ISP, aan je nr. verandert er niets....Normaal bij overschakeling van ISP mag je geen onderbrekingen hebben (misschien 10')
Je moet geen NIEUW nr. vragen, je stuurt papieren op om nr. te behouden.
@philippephilippe_d schreef:Er bestaat een Programma van AVM: FritzBox Monitor
http://www.avm.de/de/Service/FAQs/FAQ_S ... 13805.php3
...en is het ook niet. Tenminste onder Win7 64 bit werkt het totaal niet.bobsys1 schreef:[Zo makkelijk had ik het niet verwacht.
Klopt. Heb ik gisteren geinstalleerd op twee SGS2's. Werkt prima voor zowel binnenkomend als uitgaand verkeer. Mooier nog zou geweest zijn wanneer die applicatie ook direct de contacts van de Android zou kunnen gebruiken. Het makkelijke er aan is dat we nu via de S2 een nummer draaien en de FB beslist over welke lijn dat gesprek buitengaat. Die staat namelijk geprogrammeerd om VOIPSTUNT te gebruiken voor alle buitenlandse gesprekken en voor vaste lijnen. Voor GSM pakt de FB automatish JUMBLO en voor noodnummers mijn Belgacom Discovery.Drielander schreef:In combinatie met de FRITZ!App Fon voor Android-Smartphones communiceert mijn Samsung Galaxy S2 heel goed met de FB 7390 via WLAN
Het nummer in het interne telefoonboek moet exact hetzelfde zijn als deze van de CLIP die je krijgt van WeePee op je binnenkomende oproep (dus geen 0032 of zo ...).bobsys1 schreef:Er verschijnt de text Weepee en het nummer van de beller. M.a.w CLIP staat inderdaad aan . Is het mogelijk om ook de foto te laten verschijnen ????
Aha, dat is niet zo. Ik heb alles in de FB op internationaal staan. Ga ik direct nakijken en uitproberen.philippe_d schreef: Het nummer in het interne telefoonboek moet exact hetzelfde zijn als deze van de CLIP die je krijgt van WeePee op je binnenkomende oproep (dus geen 0032 of zo ...).
Voila, nu werkt het dus wel met die fotos.philippe_d schreef:Wanneer bepaalde VoIP providers (vb Betamax) het nummer nodig hebben in international formaat, dan moet je dit aangeven in de VoIP settings
OK gevonden in Telephony -> Internet Telephony -> Edit en dan onder "Precede the number dialed with these prefix digits".philippe_d schreef:Je kan toch in de VoIp settings van Jumblo en van Voipstunt een tikje zetten bij 00 32
Dan draait de FritzBox die 0032 ervoor als je via Jumblo of Voipstunt uitbelt ...
Als deze persoon wel toegang heeft tot jouw lokaal netwerk, en je wil hem/haar het paswoord niet geven van de Webinterface, kan je op zijn/haar PC het programma "FritzBox monitor" installeren (en het paswoord zelf éénmalig invullen).koensamyn schreef:Iemand een idee hoe ik iemand toegang kan geven tot het logboek van telefoonoproepen zonder hem de mogelijkheid te geven instellingen te wijzigen in de 7390?
Geen idee. Ik zou een mail sturen naar AVM Benelux en deze "bug" rapporteren.jlh schreef:ik ben reeds enige tijd gebruiker van fritzboxen eerst een 7170 en nu sinds dat hij uit is een 7390,
echter wat nu weer een probleem is met de nieuwe versie 84.05.04 is het via fsk doorgeven van het telefoonnummer
bij de vorige versie wekte dit wel ik heb vrijdag de update gedaan en nu werkt het weer eens niet.
De opstelling die ik heb is een kabelmodem van onze kabelboer hier welke fsk telefoonummers doorgeeft.
Tiens, is hier exact hetzelfde. Was me niet opgevallen dat het aan de nieuwe software lag omdat ik pas net een 7390 heb en twee dagen later kwam die nieuwe versie uit.jlh schreef:Hoi ik heb gisteren reeds een vraagje gesteld over de 7390 en geen nummer herkenning meer sinds de update naar .05.04.
philippe_d op do aug 18, 2011 22:03 schreef:Eerst en vooral mijn gemeende excuses voor de vertraging.
Zoals je kon lezen in een vroegere post, ben ik met het lijstje van al jullie opmerkingen, bugs, verbeteringen, wensen naar Hannover getrokken, en het lijstje besproken met de mensen van AVM.
Deze week heb de spreadsheet nog eens opnieuw overlopen met de Sales manager van AVM Benelux, ik zal jullie zo vlug mogelijk op de hoogte brengen (het vergt nogal typwerk om alles mooi in een post te schrijven). Werkje voor dit weekend, beloofd
Heb je al eens geprobeerd om je nummer af te sluiten met een hekje? Dan wacht de Fritz!box niet op eventueel nog komende cijfers, en vormt hij meteen het nummer.Razornord schreef:Ter info: als ik rechtstreeks over de Fritzbox naar een GSM bel (via Jumblo) duurt het ook een 10 seconden vooraleer de verbinding opgezet wordt. Ik vermoed dus dat het een tijdje duurt om de verbinding in de Fritzbox op te zetten?