Samsung Galaxy tab 7 beschikbaarheid

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
zoro007
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 dec 2007, 15:22

Ik heb interesse in het aanbod van Belgacom voor de Samsun 7" Galaxy Tab . Zou voor mij een supl. betekenen van 7.07€/md voor 2 jaar.
Deze tablet is echter niet te vinden.
Weet er iemand waar ze hem wel hebben in het Antwerpse(Schoten) ?

PS via 1207 kan je geen tel nr van een Belgacom winkel krijgen
via de Belgacom klantendienst ook niet
de BC klantendienst kan mij niet vertellen welke winkel er nog eventueel zou hebben
Enige manier om te weten of de tablet er is , moet je dus iedere Belgacom winkel langsgaan om te vragen ..... wauw wat een service .....
Ik sta op een wachtlijst bij mijn plaatselijke BC winkel die beweert hem eind deze week binnen te hebben.
Bij de klantendienst verteld men mij dat de volgende zending pas eind augustus binnenkomt .....
Laatst gewijzigd door zoro007 11 jul 2011, 17:59, in totaal 1 gewijzigd.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Nummers van BGC Centers zijn niet meer publiekelijk bekend, enkel intern. Als je al een nummer weet word deze ook vaak naar de klantendienst of technische dienst doorgeschakeld.

Tab verhaal is inderdaad niet makkelijk. Word behandeld door de BGC Centers alleen, dus klantendienst niet. Hierdoor kan je enkel alle BGC Centers aflopen. Of d.m.v. van bv. deze post wachten op mensen die een bericht laten wat de status is in andere BGC Centers in de buurt.

PS. als ze in jou winkel hem deze week verwachten, kan je best even geduld hebben, andere winkels kunnen later een levering krijgen en deze zijn misschien ook al gereserveerd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

De klantendienst heeft me steeds netjes doorgeschakeld naar de BGC-centers (Hasselt / St truiden). Vreemd dat ze dat bij jou niet doen?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Abusimbal schreef: Tab verhaal is inderdaad niet makkelijk. Word behandeld door de BGC Centers alleen, dus klantendienst niet. Hierdoor kan je enkel alle BGC Centers aflopen. Of d.m.v. van bv. deze post wachten op mensen die een bericht laten wat de status is in andere BGC Centers in de buurt.
Dit zou veel beter moeten kunnen. Heb dit topic doorgespeeld naar Belgacom via Twitter.
zoro007
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 dec 2007, 15:22

Eerlijk gezegd geloof ik er niet veel van dat hij eind van deze week daar zou zijn als de klantendienst meedeelt dat de nieuwe levering van Samsung pas later in augustus komt ....
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:
Abusimbal schreef: Tab verhaal is inderdaad niet makkelijk. Word behandeld door de BGC Centers alleen, dus klantendienst niet. Hierdoor kan je enkel alle BGC Centers aflopen. Of d.m.v. van bv. deze post wachten op mensen die een bericht laten wat de status is in andere BGC Centers in de buurt.
Dit zou veel beter moeten kunnen. Heb dit topic doorgespeeld naar Belgacom via Twitter.
Ik heb dit ook al een tijdje geleden doorgespeeld, en begrijp hun antwoord ergens wel : we willen niet dat onze commerciele medewerkers continue telefoontjes krijgen van mensen die eigenlijk de klantendienst moeten bellen. Lijkt mij maar logisch :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat de klant zoveel werk moet doen om klant de kúnnen worden, gaat er bij mij niet in, hoor.

Maar ondertussen een snel antwoord gekregen van Eva:
@userbase Best via internet bestellen: http://bit.ly/oSvtgl (standalone) of http://bit.ly/pHZzdo (in pack)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Lord : dat is de 10inch versie die je geeft

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

@Krisken, is inderdaad de reden. In de Belgacom winkels is het vaak druk en als je dan nog telefoons moet beantwoorden van mensen die bij de klantendienst moeten zijn dan moeten de bezoekers in de winkel nog langer wachten.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
zoro007
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 dec 2007, 15:22

Lord Utopia schreef:Dat de klant zoveel werk moet doen om klant de kúnnen worden, gaat er bij mij niet in, hoor.

Maar ondertussen een snel antwoord gekregen van Eva:
@userbase Best via internet bestellen: http://bit.ly/oSvtgl (standalone) of http://bit.ly/pHZzdo (in pack)
Ik zie niet hoe ik de 7" in pack op internet kan bestellen.
Daarbij vraag ik me af wanneer hij dan beschikbaar zal zijn.
Ik wil hem echt hebben voor ik met vakantie vertrek. Lijkt me leuk om ter plaatse te kunnen mailen , surfen , .. (via wifi want roaming zal duur worden denk ik)
ZwarteVeugele
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2011, 19:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Lord Utopia schreef:Dat de klant zoveel werk moet doen om klant de kúnnen worden, gaat er bij mij niet in, hoor.

Maar ondertussen een snel antwoord gekregen van Eva:
@userbase Best via internet bestellen: http://bit.ly/oSvtgl (standalone) of http://bit.ly/pHZzdo (in pack)
Helaas werkt dit ook niet, ik heb de bestelling geplaatst in een Pack (zie uw 2de link)
Alles netjes ingevuld, ook een e-mail gekregen van de aanvraag (kopie van wat je eigenlijk hebt ingevuld op de website)

Onderaan staat dat je gecontacteerd zal worden binnen de 72u, mail is ondertussen van 01/07/2011.

We wachten af
zoro007
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 dec 2007, 15:22

Dat dacht ik al , dat het online ook niet zou lukken.
Mission impossible ...
Wie kan een 7" tab vinden ....
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Zit met zelfde prob.
Wil een 10" voor op verlof, maar vertrek al volgende week 22e.
met de feestdag den 21e blijven er maar 10 dagen over... Waar o waar kan ik heen, heb mij al ingeschreven via de site, maar nog geen reactie gehad...
zoro007
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 dec 2007, 15:22

Ik hoop dat BC de tv Overal "proef" periode wat verlengt , want als het zo verder gaat zal ik het maar heel kort op mijn tab gratis kunnen uitproberen.
zoro007
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 dec 2007, 15:22

Gisteren naar het BC geweest.
Zoals ik al wel had vermoed is mijn tab er nog niet (wat me abders wel beloofd was)
Wat erger is:
"Ik kan hem nog niet bestellen want hij is niet beschikbaar..."
Wil dat zeggen dat een BC center de tabs zelf nog niet intern kan bestellen ?
Dan kan ik nog maanden wachten ....
Ook de vraag gesteld of ik de tab uit de winkel mag kopen, maar dat kan niet want dat ding werd vastgemaakt, enz enz
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”