Ik heb interesse in het aanbod van Belgacom voor de Samsun 7" Galaxy Tab . Zou voor mij een supl. betekenen van 7.07€/md voor 2 jaar.
Deze tablet is echter niet te vinden.
Weet er iemand waar ze hem wel hebben in het Antwerpse(Schoten) ?
PS via 1207 kan je geen tel nr van een Belgacom winkel krijgen
via de Belgacom klantendienst ook niet
de BC klantendienst kan mij niet vertellen welke winkel er nog eventueel zou hebben
Enige manier om te weten of de tablet er is , moet je dus iedere Belgacom winkel langsgaan om te vragen ..... wauw wat een service .....
Ik sta op een wachtlijst bij mijn plaatselijke BC winkel die beweert hem eind deze week binnen te hebben.
Bij de klantendienst verteld men mij dat de volgende zending pas eind augustus binnenkomt .....
Samsung Galaxy tab 7 beschikbaarheid
-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Nummers van BGC Centers zijn niet meer publiekelijk bekend, enkel intern. Als je al een nummer weet word deze ook vaak naar de klantendienst of technische dienst doorgeschakeld.
Tab verhaal is inderdaad niet makkelijk. Word behandeld door de BGC Centers alleen, dus klantendienst niet. Hierdoor kan je enkel alle BGC Centers aflopen. Of d.m.v. van bv. deze post wachten op mensen die een bericht laten wat de status is in andere BGC Centers in de buurt.
PS. als ze in jou winkel hem deze week verwachten, kan je best even geduld hebben, andere winkels kunnen later een levering krijgen en deze zijn misschien ook al gereserveerd.
Tab verhaal is inderdaad niet makkelijk. Word behandeld door de BGC Centers alleen, dus klantendienst niet. Hierdoor kan je enkel alle BGC Centers aflopen. Of d.m.v. van bv. deze post wachten op mensen die een bericht laten wat de status is in andere BGC Centers in de buurt.
PS. als ze in jou winkel hem deze week verwachten, kan je best even geduld hebben, andere winkels kunnen later een levering krijgen en deze zijn misschien ook al gereserveerd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dit zou veel beter moeten kunnen. Heb dit topic doorgespeeld naar Belgacom via Twitter.Abusimbal schreef: Tab verhaal is inderdaad niet makkelijk. Word behandeld door de BGC Centers alleen, dus klantendienst niet. Hierdoor kan je enkel alle BGC Centers aflopen. Of d.m.v. van bv. deze post wachten op mensen die een bericht laten wat de status is in andere BGC Centers in de buurt.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik heb dit ook al een tijdje geleden doorgespeeld, en begrijp hun antwoord ergens wel : we willen niet dat onze commerciele medewerkers continue telefoontjes krijgen van mensen die eigenlijk de klantendienst moeten bellen. Lijkt mij maar logischLord Utopia schreef:Dit zou veel beter moeten kunnen. Heb dit topic doorgespeeld naar Belgacom via Twitter.Abusimbal schreef: Tab verhaal is inderdaad niet makkelijk. Word behandeld door de BGC Centers alleen, dus klantendienst niet. Hierdoor kan je enkel alle BGC Centers aflopen. Of d.m.v. van bv. deze post wachten op mensen die een bericht laten wat de status is in andere BGC Centers in de buurt.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat de klant zoveel werk moet doen om klant de kúnnen worden, gaat er bij mij niet in, hoor.
Maar ondertussen een snel antwoord gekregen van Eva:
Maar ondertussen een snel antwoord gekregen van Eva:
@userbase Best via internet bestellen: http://bit.ly/oSvtgl (standalone) of http://bit.ly/pHZzdo (in pack)
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Lord : dat is de 10inch versie die je geeft
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
@Krisken, is inderdaad de reden. In de Belgacom winkels is het vaak druk en als je dan nog telefoons moet beantwoorden van mensen die bij de klantendienst moeten zijn dan moeten de bezoekers in de winkel nog langer wachten.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Ik zie niet hoe ik de 7" in pack op internet kan bestellen.Lord Utopia schreef:Dat de klant zoveel werk moet doen om klant de kúnnen worden, gaat er bij mij niet in, hoor.
Maar ondertussen een snel antwoord gekregen van Eva:@userbase Best via internet bestellen: http://bit.ly/oSvtgl (standalone) of http://bit.ly/pHZzdo (in pack)
Daarbij vraag ik me af wanneer hij dan beschikbaar zal zijn.
Ik wil hem echt hebben voor ik met vakantie vertrek. Lijkt me leuk om ter plaatse te kunnen mailen , surfen , .. (via wifi want roaming zal duur worden denk ik)
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 19:08
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Helaas werkt dit ook niet, ik heb de bestelling geplaatst in een Pack (zie uw 2de link)Lord Utopia schreef:Dat de klant zoveel werk moet doen om klant de kúnnen worden, gaat er bij mij niet in, hoor.
Maar ondertussen een snel antwoord gekregen van Eva:@userbase Best via internet bestellen: http://bit.ly/oSvtgl (standalone) of http://bit.ly/pHZzdo (in pack)
Alles netjes ingevuld, ook een e-mail gekregen van de aanvraag (kopie van wat je eigenlijk hebt ingevuld op de website)
Onderaan staat dat je gecontacteerd zal worden binnen de 72u, mail is ondertussen van 01/07/2011.
We wachten af
- malinwa001
- Pro Member
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Zit met zelfde prob.
Wil een 10" voor op verlof, maar vertrek al volgende week 22e.
met de feestdag den 21e blijven er maar 10 dagen over... Waar o waar kan ik heen, heb mij al ingeschreven via de site, maar nog geen reactie gehad...
Wil een 10" voor op verlof, maar vertrek al volgende week 22e.
met de feestdag den 21e blijven er maar 10 dagen over... Waar o waar kan ik heen, heb mij al ingeschreven via de site, maar nog geen reactie gehad...
Gisteren naar het BC geweest.
Zoals ik al wel had vermoed is mijn tab er nog niet (wat me abders wel beloofd was)
Wat erger is:
"Ik kan hem nog niet bestellen want hij is niet beschikbaar..."
Wil dat zeggen dat een BC center de tabs zelf nog niet intern kan bestellen ?
Dan kan ik nog maanden wachten ....
Ook de vraag gesteld of ik de tab uit de winkel mag kopen, maar dat kan niet want dat ding werd vastgemaakt, enz enz
Zoals ik al wel had vermoed is mijn tab er nog niet (wat me abders wel beloofd was)
Wat erger is:
"Ik kan hem nog niet bestellen want hij is niet beschikbaar..."
Wil dat zeggen dat een BC center de tabs zelf nog niet intern kan bestellen ?
Dan kan ik nog maanden wachten ....
Ook de vraag gesteld of ik de tab uit de winkel mag kopen, maar dat kan niet want dat ding werd vastgemaakt, enz enz