Denk dat het een algemene plaag is. Dit zijn mijn ervaringen:
bpost
* Soms bellen ze aan, soms ook niet, hangt af van hoe lui ze zijn die dag om tot aan de voordeur te komen.
Koerierdiensten
DHL, UPS, e.d. zijn meestal keurig, een keer bij DHL gehad dat ze nog eens geen briefje achter lieten en ik was hele dag thuis, zag wel opeens op t&t verschijnen dat ik niet thuis was zogezegd. (toen heb ik gebeld en aangezien ik de volgende dag moest vertrekken ben ik gewoon langs DHL kantoor langsgeweest te zaventem, dus keurig opgelost)
GLS daarentegen, daar wel een slechte ervaring mee:
1) pakje uit west-duitsland was 35 dagen onderweg! (het was volgens mij langs heel europa geweest, grappige was dat het op dag 3 opeens van belgie naar nederland en dan naar luxemburg verstuurd werd... en dan terug naar duitsland waar het 2 weken gestaan heeft!)
TNT-post vreselijke ervaringen mee, elke keer ik ermee zaken doe, is het een ramp!
1) gewoon briefje in de bus
2) terugsturen naar verzender zonder enige reden (zelfs zonder briefjes)
3) pakje "afgeleverd", met handtekening en al... Dat terwijl er niemand thuis was en niemand van de buren het gekregen heeft -> chauffeur heeft valse handtekening geplaatst en het zelf meegestolen.... dat verhaal is na enkele maanden nog steeds niet opgelost, gelukkig had de webwinkel ons gewoon product opnieuw opgestuurd.
-> 2de aflevering gebeurde grappig genoeg door dezelfde chauffeur die toevallig net dezelfde horloge die besteld werd aan had (kans daarop is vreselijk klein!)
Dus enige wat ik wil zeggen: bpost zijn nog engelen tov GLS en TNT
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)