Ik vraag mij af of Zoom-it nog wel werkt bij Telenet? De facturatiedatum is de 25ste van de maand, we zijn nu al 6 juli en er komt nog altijd geen enkele melding als ik mijn online bank open doe. Normaal gezien krijg je ook een mail als de factuur verschijnt in de online bank.
Gelukkig hou ik de factuur cyclus bij, Want blijkbaar is Telenet echt niet te vertrouwen. Zo zou je door hun schuld nog nalatigheidskosten aangesmeerd krijgen.
Werkt Zoom-it nog wel bij Telenet?
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 30 jan 2005, 14:59
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
toen ik informeerde naar zoomit enkele maanden geleden wist de medewerker mij te vertellen dat dit afgeraden wordt wegens veel problemen daarmee... volgens hen lag dat aan het zoomuit platform (alhoewel ik dat met verscheidene andere leveranciers gebruik en daar nooit problemen mee heb). Ze boden mij wel domicliëring aan - waarvoori k bedankt heb
i will live forever.... or die trying!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
bij mij is de facturatiedatum ook de 25ste. Ik heb ze gekregen in Zoom-it op 1 juli.
Tip: Je kan de aanrekeningen ook controleren via de website van Telenet: "Mijn Telenet".
Tip: Je kan de aanrekeningen ook controleren via de website van Telenet: "Mijn Telenet".
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Hier werkt het ook niet meer, heb hierdoor eens een administratief boete van 7€ moeten betalen. Sindsdien komt de rekening binnen. Zet ik die direct in men onlinebanking. Maar de datum is altijd 1 dag voor het moet betaald worden.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 10 jul 2011, 11:51
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Er zijn verleden week-end problemen geweest bij Telenet. Zoom-it toont wél de aanrekening in de lijst en je kan ze van daaruit betalen. De aanrekening zélf staat niet op de Zoom-it servers, maar bij Telenet zelf. Blijkbaar zijn bij een aantal Telenetklantende aanrekeningen niet beschikbaar in PDF formaat in Zoom-It.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Zoom-It verwijst naar Mijn Telenet, maar hier was mijn aanrekening ook niet te zien!?!! Duidelijk een Telenet-fout en niet van Zoom-It noch van je bank... Eén belletje naar de facturatie van Telenet en ze hebben mij een duplicaat per mail gestuurd. Betalen via Zoom-It verliep wel prima.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Zoom-It verwijst naar Mijn Telenet, maar hier was mijn aanrekening ook niet te zien!?!! Duidelijk een Telenet-fout en niet van Zoom-It noch van je bank... Eén belletje naar de facturatie van Telenet en ze hebben mij een duplicaat per mail gestuurd. Betalen via Zoom-It verliep wel prima.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
We zijn de 11de en de factuur dient voor de 15de betaald te worden. Tot nog toe geen Telenet factuur te zien bij ZoomIt.
Als Telenet problemen heeft dan is dat hun probleem. Als consument verwacht ik de te betalen factuur op tijd. Ik moet ook zorgen dat alles op tijd betaald is, en als ik problemen heb zal Telenet ook geen compassie met mij hebben. (in tegen deel zelfs, ze zullen met graagte mij nog extra kosten aanrekenen, hoeveel is het? 7 euro?)
Als Telenet problemen heeft dan is dat hun probleem. Als consument verwacht ik de te betalen factuur op tijd. Ik moet ook zorgen dat alles op tijd betaald is, en als ik problemen heb zal Telenet ook geen compassie met mij hebben. (in tegen deel zelfs, ze zullen met graagte mij nog extra kosten aanrekenen, hoeveel is het? 7 euro?)
Dag, we informeren bij onze technische dienst maar Zoomit werkt normaal perfect met Telenet. Kunt u uw probleem preciseren? The zoomit team -TRiSS schreef:toen ik informeerde naar zoomit enkele maanden geleden wist de medewerker mij te vertellen dat dit afgeraden wordt wegens veel problemen daarmee... volgens hen lag dat aan het zoomuit platform (alhoewel ik dat met verscheidene andere leveranciers gebruik en daar nooit problemen mee heb). Ze boden mij wel domicliëring aan - waarvoori k bedankt heb
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
@ Zoomit.
normaal gezien komt de factuur van Telenet terecht in mijn self-banking van mijn bank en kan ik van daaruit de betaling doen. Wat ook wel de bedoeling is van dit systeem.
Nu heb ik de factuur van 25 juni niet ontvangen in mijn self-banking. Ik heb ook geen mail ontvangen via mijn bank dat er een nieuwe rekening te betalen is. De laatste mail van zoomit.eu dateert van 31/05/2011 (is dus de factuur van nog een maand eerder).
We zijn dus ondertussen de 12de van de maand en nog altijd niets ontvangen. Factuur dient betaald te worden tegen de 15de. dus over 3 dagen
Gelukkig hou ik het een beetje bij en heb ik de factuur betaald via "Mijn Telenet". maar dit is toch niet de bedoeling van het Zoom-it systeem.
Een mens kan dus niet meer met een gerust gemoed van dit systeem genieten. Altijd alert blijven.
En dat Telenet zou problemen gehad hebben enkele weekends terug, dat is mijn zaak niet. Het behoort tot hun taken pakket om dit op te lossen. Ik verwacht dat deze aangeboden dienst gewoon werkt. Daar betalen we toch de duurste telecom-tarieven voor?
normaal gezien komt de factuur van Telenet terecht in mijn self-banking van mijn bank en kan ik van daaruit de betaling doen. Wat ook wel de bedoeling is van dit systeem.
Nu heb ik de factuur van 25 juni niet ontvangen in mijn self-banking. Ik heb ook geen mail ontvangen via mijn bank dat er een nieuwe rekening te betalen is. De laatste mail van zoomit.eu dateert van 31/05/2011 (is dus de factuur van nog een maand eerder).
We zijn dus ondertussen de 12de van de maand en nog altijd niets ontvangen. Factuur dient betaald te worden tegen de 15de. dus over 3 dagen
Gelukkig hou ik het een beetje bij en heb ik de factuur betaald via "Mijn Telenet". maar dit is toch niet de bedoeling van het Zoom-it systeem.
Een mens kan dus niet meer met een gerust gemoed van dit systeem genieten. Altijd alert blijven.
En dat Telenet zou problemen gehad hebben enkele weekends terug, dat is mijn zaak niet. Het behoort tot hun taken pakket om dit op te lossen. Ik verwacht dat deze aangeboden dienst gewoon werkt. Daar betalen we toch de duurste telecom-tarieven voor?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Ter info: we zijn de 14de en nog altijd geen enkele Zoom-it melding van Telenet. Morgen dient de factuur officieel betaald te worden.
We betalen zoveel voor onze telecom en hun systeem werkt niet. Ze zijn meer bezig met miljoenen en miljarden er door te sassen voor hun FC De Kampioenen voetbal en verhoging van hun tarieven, maar zorgen dat een factuur op tijd bij de klant komt dat kunnen ze niet. Schande pure schande.
We betalen zoveel voor onze telecom en hun systeem werkt niet. Ze zijn meer bezig met miljoenen en miljarden er door te sassen voor hun FC De Kampioenen voetbal en verhoging van hun tarieven, maar zorgen dat een factuur op tijd bij de klant komt dat kunnen ze niet. Schande pure schande.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Ter info: we zijn de 15de en geen enkele aanrekening ontvangen van Telenet via Zoom-it.
De factuur moest betaald zijn tegen vandaag.
Telenet jullie zijn teveel bezig met jullie voetbal en de prijsverhogingen van jullie producten voor jullie klanten.
De factuur moest betaald zijn tegen vandaag.
Telenet jullie zijn teveel bezig met jullie voetbal en de prijsverhogingen van jullie producten voor jullie klanten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Vandaag de 16de dan eindelijk melding van de factuur. moest wel betaald geweest zijn tegen gisteren.
Telenet heeft dus 21 dagen nodig om de factuur via een elektronische weg te verzenden.
Telenet heeft dus 21 dagen nodig om de factuur via een elektronische weg te verzenden.