ADSL2fit vragen/klachten/...
i can´´t connect to any FTP servers.
Have this problem a other user too ?
....
TYPE A
200 Type set to A.
PROT P
200 Protection set to Private
PORT 81,89,99,11,14,61
200 PORT command successful.
LIST
finish
That suxxx
Have this problem a other user too ?
....
TYPE A
200 Type set to A.
PROT P
200 Protection set to Private
PORT 81,89,99,11,14,61
200 PORT command successful.
LIST
finish
That suxxx
Eindelijk ... ik ben ervan af na al die miserie
gedownload de laatste maanden aan niet meer dan 5 kb
geen oplossingen waren er hier voor mij ... tt tickets pfftt
resets van de lijn zoveel keer per dag , een grote rekening voor de helpdesk daar pfffttt
en allemaal geld weg gesmeten ...
gister avond telenet gebeld , deze morgen om 9.25 was ik al aan het surfen tegen multi speedssss dat was snel yeehhaaawwww
en als ik dl s'nachts kan ik tot 60gb gaan p/m
de groeten allemaal en nog veel slakke snelheid van adls2f..k
H E L L O T E L E N E T
terug van weggeweest
gedownload de laatste maanden aan niet meer dan 5 kb
geen oplossingen waren er hier voor mij ... tt tickets pfftt
resets van de lijn zoveel keer per dag , een grote rekening voor de helpdesk daar pfffttt
en allemaal geld weg gesmeten ...
gister avond telenet gebeld , deze morgen om 9.25 was ik al aan het surfen tegen multi speedssss dat was snel yeehhaaawwww
en als ik dl s'nachts kan ik tot 60gb gaan p/m
de groeten allemaal en nog veel slakke snelheid van adls2f..k
H E L L O T E L E N E T
terug van weggeweest
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Anonymous schreef:i can´´t connect to any FTP servers.
Have this problem a other user too ?
....
TYPE A
200 Type set to A.
PROT P
200 Protection set to Private
PORT 81,89,99,11,14,61
200 PORT command successful.
LIST
finish
That suxxx
Use passive mode.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
gister avond telenet gebeld , deze morgen om 9.25 was ik al aan het surfen tegen multi speedssss dat was snel yeehhaaawwww
Man!! Ik wil ook terug naar Telenet ... Ik wil niet graag de €50 aktiveringskost die Telenet vraagt...
€50 om één knop in Windows drucken waar er staat "activate subscriber on modem..." ... Vind ik heel stom and daroom blijf ik nog steeds bij A2F...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
PatMan schreef:€50 om één knop in Windows drucken waar er staat "activate subscriber on modem..." ... Vind ik heel stom and daroom blijf ik nog steeds bij A2F...
Die 50 euro is de kost om een TN modem bij je te plaatsen (en te onderhouden en upgraden wanneer er nieuwe standaarden komen).
Bij ADSL betaal je zelf voor die modem, en zal je zelf voor de kosten opdraaien als hij defect is, of moet vervangen worden vanwege nieuwe technologie.
hallo,
ik ging net kijken of er al antwoord was op mijn TT
ivm facturatie. (nee)
Maar ik wou een nieuw TT openen voor een ander probleem.
Maar nu zie ik die knop nieuw ticket niet
meer staan. of kijk ik er zo hard over??
(ik ben nochtans nuchter hehe, misschien is dat het probleem)
greetz
ik ging net kijken of er al antwoord was op mijn TT
ivm facturatie. (nee)
Maar ik wou een nieuw TT openen voor een ander probleem.
Maar nu zie ik die knop nieuw ticket niet
meer staan. of kijk ik er zo hard over??
(ik ben nochtans nuchter hehe, misschien is dat het probleem)
greetz
-
- Pro Member
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
canabeez schreef:hallo,
ik ging net kijken of er al antwoord was op mijn TT
ivm facturatie. (nee)
Maar ik wou een nieuw TT openen voor een ander probleem.
Maar nu zie ik die knop nieuw ticket niet
meer staan. of kijk ik er zo hard over??
(ik ben nochtans nuchter hehe, misschien is dat het probleem)
greetz
je kan maar 1 ticket open hebben; dus je zult 1st die andere moeten sluiten voor je een nieuwe kan aanmaken
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
byter schreef:je kan maar 1 ticket open hebben; dus je zult 1st die andere moeten sluiten voor je een nieuwe kan aanmaken
Ben ik de enige die dat een vreemde regel vindt ?
If you can't beat them, confuse them.
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Snakehit,
Volgens mij bedoelt Cueboy dat het een rare "regel" is dat men maar 1 TT mag openen ! En ja, ook ik vind het een domme, bekrompen regel. Naar alle waarschijnlijkheid willen ze niet dat gebruikers hun overspoelen met TT's over de slechte snelheden, dus straffen ze maar iedereen, want je mag maar 1 TT openen. Heb je een extra probleem ? Tja, dan bel je maar naar het betalende bandje hé.
Grtz,
Sasuke
Volgens mij bedoelt Cueboy dat het een rare "regel" is dat men maar 1 TT mag openen ! En ja, ook ik vind het een domme, bekrompen regel. Naar alle waarschijnlijkheid willen ze niet dat gebruikers hun overspoelen met TT's over de slechte snelheden, dus straffen ze maar iedereen, want je mag maar 1 TT openen. Heb je een extra probleem ? Tja, dan bel je maar naar het betalende bandje hé.
Grtz,
Sasuke
byter schreef:
je kan maar 1 ticket open hebben; dus je zult 1st die andere moeten sluiten voor je een nieuwe kan aanmaken
zou toch eerst antwoord moeten hebben ivm facturatie
voor ik die TT kan sluiten eh.. En het ander is ook nogal
dringend.. maja ze zullen wel antwoorden zeker?
toch bedankt voor de info!
greetz
Vanmorgen is mijn aangetekende brief vertrokken, vanaf 26/06/2004 geen adsl2fit meer. Ik heb de hoop nu toch wel opgegeven en ik heb geen zin meer om weer es een jaar hopen op een redelijke snelheid. Het is een spijtige zaak dat ongelimiteerd blijkbaar niet haalbaar is, niks aan te doen.
Anonymous schreef:Vanmorgen is mijn aangetekende brief vertrokken, vanaf 26/06/2004 geen adsl2fit meer. Ik heb de hoop nu toch wel opgegeven en ik heb geen zin meer om weer es een jaar hopen op een redelijke snelheid. Het is een spijtige zaak dat ongelimiteerd blijkbaar niet haalbaar is, niks aan te doen.
een erg zinloze post imo
ik vind het vrij belachelijk dat je twee weken voor de data die ze officieel annonceren nog gaat verhuizen van provider
ik snap ook niet wat je in de aangetekende brief gaat schrijven?
tenzij je een opzegvergoeding betaald natuurlijk
Officiële datum ??? Ik heb alle vertrouwen in deze provider verloren, enne ........ een opzegvergoeding zal niet nodig zijn, ik was er van bij het begin(juli 2004) bij. Ik hoop voor jullie dat er verbetering komt, we zullen zien op die 'officiële datum'.
Ik ben al bij adsl2fit sinds oktober. Of beter gezegt sinds november maar wegens een ingewikkeld systeem moest ik de maand oktober ook nog betalen omdat de lijn in die maand geactiveerd werd. Maar hier ga ik nt verder over uit wijden. Oude koeien uit de sloot halen helpt toch nt. Nu heb ik nieuws ontvangen dat euphony ook adsl gaat aanbieden. Snelheid is een 3.3 mbit lijn. Nu blijken er geruchten de ronde te doen dat euphony ook onbeperkt internet gaat aanbieden. Waarom nu dan nog klagen. Overstappen lijkt me na maanden ellende bij adsl2fit nog nt eens zo'n slechte zaak. Daarbij werd bij adsl2fit meerder malen herhaald dat de problemen van de baan zouden zijn. Heb ik als gebruiker nooit iets van gemerkt buiten dat het verslechterde. Helpdesk bellen was een ramp,kwam er nog bij dat het hopen geld koste. MMMMMMM eigenlijk wel een leuk idee ( slecht internet zorgt voor veel telefoontjes dus extra money in the pocket ). Dus waarom zou het probleem nu wel opgelost zijn. Was adsl2fit vriendelijk geweest tegen zijn klanten en was er open relatie met internetgebruikers dan was er volgens mij geen probleem geweest. Nu maar hopen dat euphony het kan waarmaken.
Het komt mij echt over dat ze iets te verbergen hebben bij Webvisie je krijgt amper zicht op de situatie en verbeteringen laten al maanden op zich wachten.
Dit spelletje kunnen ze toch niet verder doen jaar in jaar uit. Oftewel gaan ze falliet binnen de korste keren oftewel gaat er drastisch iets moeten veranderen aan deze situatie.
In ieder geval ik ga aandachtig de ISP in het oog houden in de toekomst wanneer ik moest overstappen van Webvisie naar een andere ISP.
btw Wat zijn zo de formules bij een andere ISP behalve dan Skynet en Telenet? Ik weet nog niet welke ik op dit moment zou nemen hoogst waarschijnlijk terug Skynet behalve als er ander ISP zijn die meer kunnen geven dan 10GB. Scarlet laat ik in het midden en Versatel zie ik ook niet zo zitten aloewel ze wel limietloos zijn
Dit spelletje kunnen ze toch niet verder doen jaar in jaar uit. Oftewel gaan ze falliet binnen de korste keren oftewel gaat er drastisch iets moeten veranderen aan deze situatie.
In ieder geval ik ga aandachtig de ISP in het oog houden in de toekomst wanneer ik moest overstappen van Webvisie naar een andere ISP.
btw Wat zijn zo de formules bij een andere ISP behalve dan Skynet en Telenet? Ik weet nog niet welke ik op dit moment zou nemen hoogst waarschijnlijk terug Skynet behalve als er ander ISP zijn die meer kunnen geven dan 10GB. Scarlet laat ik in het midden en Versatel zie ik ook niet zo zitten aloewel ze wel limietloos zijn
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Cyrus24 schreef:Ik ben al bij adsl2fit sinds oktober. Of beter gezegt sinds november maar wegens een ingewikkeld systeem moest ik de maand oktober ook nog betalen omdat de lijn in die maand geactiveerd werd. Maar hier ga ik nt verder over uit wijden. Oude koeien uit de sloot halen helpt toch nt. Nu heb ik nieuws ontvangen dat euphony ook adsl gaat aanbieden. Snelheid is een 3.3 mbit lijn. Nu blijken er geruchten de ronde te doen dat euphony ook onbeperkt internet gaat aanbieden. Waarom nu dan nog klagen. Overstappen lijkt me na maanden ellende bij adsl2fit nog nt eens zo'n slechte zaak. Daarbij werd bij adsl2fit meerder malen herhaald dat de problemen van de baan zouden zijn. Heb ik als gebruiker nooit iets van gemerkt buiten dat het verslechterde. Helpdesk bellen was een ramp,kwam er nog bij dat het hopen geld koste. MMMMMMM eigenlijk wel een leuk idee ( slecht internet zorgt voor veel telefoontjes dus extra money in the pocket ). Dus waarom zou het probleem nu wel opgelost zijn. Was adsl2fit vriendelijk geweest tegen zijn klanten en was er open relatie met internetgebruikers dan was er volgens mij geen probleem geweest. Nu maar hopen dat euphony het kan waarmaken.
ik dacht dat euphony via belgacom was met internet. en belgacom gaat zeker geen ongelimiteerd internet toelaten. ik zal daar ook is navraag achter doen.
Ik vraag me af of er nog een isp is die:
- servers toelaten ??
- geen poorten blokkeren ??
- zelfde uploadspeed hebben of er toch tegen aanzitten (384 kbps ofzo)
want dat zijn eigenlijk de dingen waarom ik bij a2f terechgekomen ben
- servers toelaten ??
- geen poorten blokkeren ??
- zelfde uploadspeed hebben of er toch tegen aanzitten (384 kbps ofzo)
want dat zijn eigenlijk de dingen waarom ik bij a2f terechgekomen ben
Dit lees ik net op tweakers.net ... sorry voor de botweg copy van een andere nieuws site maar dit wilde ik toch ff aanhalen.
Internetprovider Planet Internet heeft besloten om geen datalimieten meer te hanteren voor zijn ADSL-abonnementen, in plaats hiervan zal voortaan een fair use policy (FUP) gehanteerd gaan worden. Tot nu toe was Planet streng bij twee van de vier beschikbare ADSL-abonnementen, te weten ADSL Economy en ADSL Standard: als er meer data verbruikt was dan toegestaan betekende dat dat er betaald moest worden. De internetaanbieder heeft nu besloten om ook voor deze pakketten een FUP in te stellen; voor ADSL Comfort en ADSL Advanced gold deze al. Dit betekent dat de provider voortaan pas zal ingrijpen als er buitensporig gebruik gemaakt wordt van de verbinding. Als dit wordt geconstateerd zal er eerst een waarschuwing gegeven worden, bij herhaling krijgt de abonnee het advies om over te stappen naar een hogere abonnementsvorm. Als er toch nog een derde overschrijding volgt zal de abonnee (tijdelijk) worden afgesloten. Planet volgt met deze aanpassingen de markt, eerder gingen enkele andere internetproviders de aanbieder voor met het omzetten van datalimieten in FUP's.
OK, dit is Nederland, maar zo ver is dat toch niet van hier he
Ginder beginnen ze meer en meer FUP in te voeren en hier in apenland België schaffen ze dat af
Als dat ginder kan, waarom hier dan niet ?????
Internetprovider Planet Internet heeft besloten om geen datalimieten meer te hanteren voor zijn ADSL-abonnementen, in plaats hiervan zal voortaan een fair use policy (FUP) gehanteerd gaan worden. Tot nu toe was Planet streng bij twee van de vier beschikbare ADSL-abonnementen, te weten ADSL Economy en ADSL Standard: als er meer data verbruikt was dan toegestaan betekende dat dat er betaald moest worden. De internetaanbieder heeft nu besloten om ook voor deze pakketten een FUP in te stellen; voor ADSL Comfort en ADSL Advanced gold deze al. Dit betekent dat de provider voortaan pas zal ingrijpen als er buitensporig gebruik gemaakt wordt van de verbinding. Als dit wordt geconstateerd zal er eerst een waarschuwing gegeven worden, bij herhaling krijgt de abonnee het advies om over te stappen naar een hogere abonnementsvorm. Als er toch nog een derde overschrijding volgt zal de abonnee (tijdelijk) worden afgesloten. Planet volgt met deze aanpassingen de markt, eerder gingen enkele andere internetproviders de aanbieder voor met het omzetten van datalimieten in FUP's.
OK, dit is Nederland, maar zo ver is dat toch niet van hier he
Ginder beginnen ze meer en meer FUP in te voeren en hier in apenland België schaffen ze dat af
Als dat ginder kan, waarom hier dan niet ?????
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Mmm... dat lijkt me een professionele werkwijze.
Gewoon een weekje sluiten... de klanten merken het toch niet.
Gewoon een weekje sluiten... de klanten merken het toch niet.
Alsof het iets uitmaakt, nu zijn de kantoren ook altijd gesloten (volgens het bandje toch)
Anonymous schreef:Alsof het iets uitmaakt, nu zijn de kantoren ook altijd gesloten (volgens het bandje toch)
Wa wilde ... mensen afsluiten is een full time job zenne
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als hier bij Webvisie. Dit bedrijf komt echt slecht over en is volgens mij alleen maar opgericht voor snel wat geld in hun zakken te slagen en daarna opdoeken en ergens anders weer opduiken en opnieuw mensen voor de zot houden
Wat denken jullie daarvan gasten en dan ffe de schijn hoog houden door ons uit te nodigen op zogezegde vergaderingen
Als het maar snel de mist ingaat met dat kut internet providerke wat een miserie is me dat allemaal
5 maanden en nog geen serieuze verbinding Hoe dat allemaal kan in een modern land als Belgie blijft mij een raadsel
Wat denken jullie daarvan gasten en dan ffe de schijn hoog houden door ons uit te nodigen op zogezegde vergaderingen
Als het maar snel de mist ingaat met dat kut internet providerke wat een miserie is me dat allemaal
5 maanden en nog geen serieuze verbinding Hoe dat allemaal kan in een modern land als Belgie blijft mij een raadsel
Op de website van Webvisie staat hetzelfde supportnr als op adsl2fit (met hetzelfde bekende bandje). Krijgen zelfs hun dure professionele klanten dezelfde support als wij? Ik vraag me af hoe lang die nog bij hen blijven (als ze er nog hebben).
youpie ik heb verbetering
dat is tog wel tijd
steffler
dat is tog wel tijd
steffler
http://www.greatlol.net.preview6.oxito.com/
het nederlands versie is bijna klaar
het nederlands versie is bijna klaar
Hallo,
Ik ben op zoek naar een ADSL provider, 2fit lijkt aantrekkelijk (zelfs met de 40Gig limiet) maar ik lees reeds geruime tijd dat er problemen zijn en het blijkt maar niet beter te gaan...
Ik heb een collega (woont in Waterloo) die reeds ettelijke tijd bij 2fit zit maar blijkbaar niet geimpacteerd is door al hun problemen (gelukzak, toeval of normaal voor die regio?)
Enfin, wat mij betreft, is er hier iemand uit de regio leuven die bij 2fit zit en die me kan zeggen of het wel een slimme zet zou zijn? Kan misschien beter bij online (limiet 20 Gig) of een andere gaan indien de 2fit kwaliteit te wensen overlaat...
Hints over een andere provider zijn eveneens welkom zodat ik binnenkort kan beslissen bij wie ik mijn ADSL ga nemen...
chupa
Ik ben op zoek naar een ADSL provider, 2fit lijkt aantrekkelijk (zelfs met de 40Gig limiet) maar ik lees reeds geruime tijd dat er problemen zijn en het blijkt maar niet beter te gaan...
Ik heb een collega (woont in Waterloo) die reeds ettelijke tijd bij 2fit zit maar blijkbaar niet geimpacteerd is door al hun problemen (gelukzak, toeval of normaal voor die regio?)
Enfin, wat mij betreft, is er hier iemand uit de regio leuven die bij 2fit zit en die me kan zeggen of het wel een slimme zet zou zijn? Kan misschien beter bij online (limiet 20 Gig) of een andere gaan indien de 2fit kwaliteit te wensen overlaat...
Hints over een andere provider zijn eveneens welkom zodat ik binnenkort kan beslissen bij wie ik mijn ADSL ga nemen...
chupa
Neemt aub geen a2f abonnement, die s**** momenteel NOG ALTIJD. Het zou een marginale domme zet zijn van het toch te pakken, desondanks de recentelijke verbeteringen. Er zijn nog altijd verscheidene problemen die nog altijd niet opgelost zijn.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
A2f/8Mbit Leuven hier...
de laatste 2 weken gaat het de goede richting uit, maar vermits ik een dik half jaar op ondoenbare snelheden heb moeten surfen zal het nog een dikke maand stabiel moeten blijven vooraleer ik het zou aanraden.
Styno
de laatste 2 weken gaat het de goede richting uit, maar vermits ik een dik half jaar op ondoenbare snelheden heb moeten surfen zal het nog een dikke maand stabiel moeten blijven vooraleer ik het zou aanraden.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
chupacabras
Los van de snelheid die momenteel redelijk is (in de avonduren wel soms zakkend tot onder de 75kB/s maar verder redelijk om mee te werken, maar dat hebben we in het verleden al meer beleefd om daarna weer in elkaar te zakken) heeft deze een ander probleem: zijn afsluitbeleid.
Om niets (iets waar je bij andere providers zelfs geen waarschuwing voor zou krijgen) wordt je aansluiting geschorst en moet je maar afwachten of je weer aangesloten zal worden:
En als je dan net aan abo voor een jaar hebt afgesloten mag je een vol jaar betalen zonder dat je daarvoor enige dienst terug krijgt (wanneer ze niet heraansluiten). Gevaarlijk.
Conclusie mag je zelf trekken
Los van de snelheid die momenteel redelijk is (in de avonduren wel soms zakkend tot onder de 75kB/s maar verder redelijk om mee te werken, maar dat hebben we in het verleden al meer beleefd om daarna weer in elkaar te zakken) heeft deze een ander probleem: zijn afsluitbeleid.
Om niets (iets waar je bij andere providers zelfs geen waarschuwing voor zou krijgen) wordt je aansluiting geschorst en moet je maar afwachten of je weer aangesloten zal worden:
Normaliter moeten we dit aanzien als een inbreuk op onze Voorwaarden en zou u account geschorst blijven. We zijn echter bereid bij wijze van uitzondering uw account te heractiveren als u zich akkoord verklaard met de nieuwe abonnementsvoorwaarden
En als je dan net aan abo voor een jaar hebt afgesloten mag je een vol jaar betalen zonder dat je daarvoor enige dienst terug krijgt (wanneer ze niet heraansluiten). Gevaarlijk.
Conclusie mag je zelf trekken
- Chupacabras
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 28 mei 2004, 18:12
- Locatie: leuven
- Contacteer:
ben ik naar het vervolg van deze saga...
toch reeds bedankt voor de snelle antwoordjes
heb me snel ook maar ingeschreven
Moeilijk vooral omdat ik persoonlijk iemand ken die tot nu toe nog geen problemen ondervonden heeft bij A2F en er al geruime tijd klant is...
Enfin, om zoveel mogelijk opinies te krigen maak ik gebruik van dit forum he, daar dien het toch ook voor
Ik verhuis binnen enkele tijd dus ga inderdaad nog wel ff afwachten...
Moeilijk om te beslissen... vooral omdat je direct voor langere tijd gebonden bent aan je keuze dus hoe meer feedback van julie allen hoe liever ...
toch reeds bedankt voor de snelle antwoordjes
heb me snel ook maar ingeschreven
Moeilijk vooral omdat ik persoonlijk iemand ken die tot nu toe nog geen problemen ondervonden heeft bij A2F en er al geruime tijd klant is...
Enfin, om zoveel mogelijk opinies te krigen maak ik gebruik van dit forum he, daar dien het toch ook voor
Ik verhuis binnen enkele tijd dus ga inderdaad nog wel ff afwachten...
Moeilijk om te beslissen... vooral omdat je direct voor langere tijd gebonden bent aan je keuze dus hoe meer feedback van julie allen hoe liever ...
Limburg schreef:Om niets (iets waar je bij andere providers zelfs geen waarschuwing voor zou krijgen) wordt je aansluiting geschorst en moet je maar afwachten of je weer aangesloten zal worden:
Indien je geen illegale dingen doet sluiten ze je niet af.
Het is inderdaad wel zo dat zij de regels héél strik naleven maar, als je afgesloten raakt zal het naar alle waarschijnlijkheid aan jezelf liggen.
Van de speeds in Antwerpen ( voor mezelf dan toch) is er geen klagen.