Have this problem a other user too ?
....
TYPE A
200 Type set to A.
PROT P
200 Protection set to Private
PORT 81,89,99,11,14,61
200 PORT command successful.
LIST
finish
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
That suxxx
Anonymous schreef:i can´´t connect to any FTP servers.
Have this problem a other user too ?
....
TYPE A
200 Type set to A.
PROT P
200 Protection set to Private
PORT 81,89,99,11,14,61
200 PORT command successful.
LIST
finish![]()
That suxxx
gister avond telenet gebeld , deze morgen om 9.25 was ik al aan het surfen tegen multi speedssss dat was snel yeehhaaawwww
PatMan schreef:€50 om één knop in Windows drucken waar er staat "activate subscriber on modem..." ... Vind ik heel stom and daroom blijf ik nog steeds bij A2F...
canabeez schreef:hallo,
ik ging net kijken of er al antwoord was op mijn TT
ivm facturatie. (nee)
Maar ik wou een nieuw TT openen voor een ander probleem.
Maar nu zie ik die knop nieuw ticket niet
meer staan. of kijk ik er zo hard over??
(ik ben nochtans nuchter hehe, misschien is dat het probleem)
greetz
byter schreef:je kan maar 1 ticket open hebben; dus je zult 1st die andere moeten sluiten voor je een nieuwe kan aanmaken
byter schreef:
je kan maar 1 ticket open hebben; dus je zult 1st die andere moeten sluiten voor je een nieuwe kan aanmaken
Anonymous schreef:Vanmorgen is mijn aangetekende brief vertrokken, vanaf 26/06/2004 geen adsl2fit meer. Ik heb de hoop nu toch wel opgegeven en ik heb geen zin meer om weer es een jaar hopen op een redelijke snelheid. Het is een spijtige zaak dat ongelimiteerd blijkbaar niet haalbaar is, niks aan te doen.
Cyrus24 schreef:Ik ben al bij adsl2fit sinds oktober. Of beter gezegt sinds november maar wegens een ingewikkeld systeem moest ik de maand oktober ook nog betalen omdat de lijn in die maand geactiveerd werd. Maar hier ga ik nt verder over uit wijden. Oude koeien uit de sloot halen helpt toch nt. Nu heb ik nieuws ontvangen dat euphony ook adsl gaat aanbieden. Snelheid is een 3.3 mbit lijn. Nu blijken er geruchten de ronde te doen dat euphony ook onbeperkt internet gaat aanbieden. Waarom nu dan nog klagen. Overstappen lijkt me na maanden ellende bij adsl2fit nog nt eens zo'n slechte zaak. Daarbij werd bij adsl2fit meerder malen herhaald dat de problemen van de baan zouden zijn. Heb ik als gebruiker nooit iets van gemerkt buiten dat het verslechterde. Helpdesk bellen was een ramp,kwam er nog bij dat het hopen geld koste. MMMMMMM eigenlijk wel een leuk idee ( slecht internet zorgt voor veel telefoontjes dus extra money in the pocket ). Dus waarom zou het probleem nu wel opgelost zijn. Was adsl2fit vriendelijk geweest tegen zijn klanten en was er open relatie met internetgebruikers dan was er volgens mij geen probleem geweest. Nu maar hopen dat euphony het kan waarmaken.
Anonymous schreef:Alsof het iets uitmaakt, nu zijn de kantoren ook altijd gesloten (volgens het bandje toch)
Normaliter moeten we dit aanzien als een inbreuk op onze Voorwaarden en zou u account geschorst blijven. We zijn echter bereid bij wijze van uitzondering uw account te heractiveren als u zich akkoord verklaard met de nieuwe abonnementsvoorwaarden
Limburg schreef:Om niets (iets waar je bij andere providers zelfs geen waarschuwing voor zou krijgen) wordt je aansluiting geschorst en moet je maar afwachten of je weer aangesloten zal worden: